Fitness Seller

BOLD in nieuwe kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mercenaries5

Cool Novice
Lid geworden
16 mrt 2020
Berichten
50
Waardering
3
Lengte
1m90
Massa
104kg
Vetpercentage
12%
Beste bb leden

Ik wil als de sportscholen weer open kunnen beginnen aan mijn kuur. Voorheen had ik gepland 1 kuur te pakken van test-e tren-e aangezien mij die goed was bevallen.maar door Corona ging dit niet door .

Nu omdat ik.toch wat massa ben kwijt geraakt en ik straks zo snel mogelijk weer op nivau wil zijn wil ik ik boldone toe voegen. Verwacht van bold extra droge massa te krijgen en een betere conditie. Laatste kuur test tren was conditie een probleem voelde me altijd moe. Heb ook T3 hiervoor gehaald.

Kuur

Week 1-15 : tren-e 400 mg
Week 1-20 bold 500 mg
Week 1-22 test-e 250 nu
Nakuur
Week 23- 27 nalvadex 40-20 mg
Week 23-27 clomid 50-25 mg
Week 1-20 pregnyl 750 mg

Stats
Leeftijd 24
Gewicht :95 kg doel 100-110 kg
Dag : 4000-4500kcal

Mijn vraag is of de bold meerwaarde heeft in deze kuur of zou ik met een verhoging van test of tren gelijke resultaten halen. Verder advies ook welkom
 
De HCG lijkt me wat hoog.
 
T3 voor conditie en moeheid, goed idee.

doel 100-110kg is ook apart.. 100 kg is 5kg meer dan je nu bent maar 110 is 15kg meer. Beide zijn te halen in 20 weken.. ligt aan je voeding.

waarom zoveel weken en waarom tren 5 weken minder dan bold?
 
De HCG lijkt me wat hoog.

Wat voor hoog?

OT: Geen ervaring met bold, de ervaringen die ik hoor op bold is met name een vollere look als in meer rondingen en weinig vochtretentie. Vaak meer honger maar kwa vvm plussen niet de meest geschikte compound. Overigens wordt het ook vrij hoog gedoseerd om genoemde effecten te ervaren.

Los van dat, waarom ineens een halve gram gear meer gaan zetten omdat je even niet hebt kunnen trainen? Je weegt maar 93 kg op 1.90...
 
De sportscholen gaan bij lange na nog niet open vriend. Doe jezelf een plezier en schaf voor thuis spullen aan. Deze hele tyfuszooi met corona zorgt ervoor dat de sportscholen tot op z'n minst eind van het jaar gesloten blijven.
 
Bold zelf ooit op 600 mg gezet, vond weinig bijzonders. Zou het ooit nog wel eens hoger willen doseren.
Wat andere opmerkingen:
Nakuur 2 weken na laatste inject, in plaats van 1. Zou zelf ook of nolva of clomid kiezen, niet beide.
hCG 500 iu 2x week, doortrekken tot je nakuur.
En zou ook niet verwachten op 110 kg lean uit te komen :p
 
T3 voor conditie en moeheid, goed idee.

doel 100-110kg is ook apart.. 100 kg is 5kg meer dan je nu bent maar 110 is 15kg meer. Beide zijn te halen in 20 weken.. ligt aan je voeding.

waarom zoveel weken en waarom tren 5 weken minder dan bold?
Over t3 in combi met tren ben ik erg te spreken hanteer op en afbouw en Blijf waarschijnlijk 25 mg pakken om dat futloze door tren te verminderen.


bold doet naar mijn weten pas zijn werk op langer termijn en wou hier 20 weken voor pakken . heb daarom kuur doorgetrokken in plaats van 10 weken naar 15 weken tren. 20 weken tren leek me iets teveel.

Doel geeft misschien een raar beeld 100-110. Doelstelling is meer om mooie vvm te pakke. Zomer body hoeft deze ronde niet .maar de vochtige gains die je van deca krijgt wil ik ook niet meer. Vind tren hier idiaal voor maar wil graag weten of bold een toegevoegde waarde geeft aan de kuur. Of zijn het extra onnodige mg die je erin moet zetten.
 
Laatst bewerkt:
T3 zou ik alleen nemen als je schildklier ook daadwerkelikk minder produceert volgens je bloedresultaten. Maar goed dat moet je zelf weten.

Wat doet bold na 20 weken ineens anders dan na 10 weken? dat je 20 weken wil is je goed recht maar waarom dan niet opbouwen? Eerst 10 weken helft van de dosis dan na 10 weken deze dosis.

Naja het heeft wel nut om het toe te voegen ja.. je gebruikt meer Gear dus prob meer resultaat. Maar met test tren kun jij je doel van 100 kg ook gewoon halen :. Ook wel met test bold zonder de tren in 20 weken
 
1.90 en 93 kilo. T3 om de werking van de schildklier te frustreren? En futloos ?
Misschien meer eten en cardio erbij gaan doen. Naturel natuurlijk !
 
1.90 en 93 kilo. T3 om de werking van de schildklier te frustreren? En futloos ?
Misschien meer eten en cardio erbij gaan doen. Naturel natuurlijk !
Wat goed van jou!
 
kuren!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ben begonnen aan de kuur. Klijne update

Zit nu op 5 weken

Tren-e 400 mg per week
Bold-e 750 mg per week
Test- e 250 mg per week

Kracht erg op vooruit gegaan en conditie is beter naar mijn mening dan toen ik alleen test tren deed zweet alleen extreem veel . Eetlust is ook vergroot maar weet niet of dit aan de bold te danken is.

Gewicht is nu 102 kg. Vet% 15

Wil blijven bulken maar zo Min mogelijk vocht pakken ben nog niet begonnen aan t3. Doe elke dag na kracht training half uur cardio. Weet niet of dit ten kosten gaat van de massa ? Maar hoop me stofwisseling hiermee toch hoog te houden.

Enige side probleem wat ik heb is dat ik soms in bed lig en me hart ontzettend hard voel kloppen. Heb dit vaker met tren Misschien dat het met bold nu erger is. Is hier een oplossing voor en moet ik dit in de gaten houden door bloeddruk vaker te meten ?


Ook vraag ik.me af of ik.me kuur kan aanpassen door na de 10 weken 400 tren. De andere 10 weken verder te gaan met low dose 200 mg tren. Of is het beter om na de 10 weken de tren te droppen en verder te gaan met bold test

Dus
1-10 tren 400 mg 10-20 tren 200.mg
1-20 bold 750
1-20 test 250

Of
1-10 tren 400
1-20 bold.750
1-10 test 250 10-20 test 500
 
Ben begonnen aan de kuur. Klijne update

Zit nu op 5 weken

Tren-e 400 mg per week
Bold-e 750 mg per week
Test- e 250 mg per week

Kracht erg op vooruit gegaan en conditie is beter naar mijn mening dan toen ik alleen test tren deed zweet alleen extreem veel . Eetlust is ook vergroot maar weet niet of dit aan de bold te danken is.

Gewicht is nu 102 kg. Vet% 15

Wil blijven bulken maar zo Min mogelijk vocht pakken ben nog niet begonnen aan t3. Doe elke dag na kracht training half uur cardio. Weet niet of dit ten kosten gaat van de massa ? Maar hoop me stofwisseling hiermee toch hoog te houden.

Enige side probleem wat ik heb is dat ik soms in bed lig en me hart ontzettend hard voel kloppen. Heb dit vaker met tren Misschien dat het met bold nu erger is. Is hier een oplossing voor en moet ik dit in de gaten houden door bloeddruk vaker te meten ?


Ook vraag ik.me af of ik.me kuur kan aanpassen door na de 10 weken 400 tren. De andere 10 weken verder te gaan met low dose 200 mg tren. Of is het beter om na de 10 weken de tren te droppen en verder te gaan met bold test

Dus
1-10 tren 400 mg 10-20 tren 200.mg
1-20 bold 750
1-20 test 250

Of
1-10 tren 400
1-20 bold.750
1-10 test 250 10-20 test 500
Dat is wat je noemt een super blast! Lijkt me een beetje teveel van het goede.
 
Wat zou jou voorstel zijn ? Na 10 weken de kuur afronden en dan volgend jaar 2e Kuur
 
Wat zou jou voorstel zijn ? Na 10 weken de kuur afronden en dan volgend jaar 2e Kuur
Ik zou het op 12 weken houden en dan cruisen voor hetzelfde aantal weken.
 
Back
Naar boven