AndroidHealthClinic

Bold-Primo-(Mast)

Bezoekers in dit topic

Friet4piet

Cool Novice
Lid geworden
4 nov 2015
Berichten
127
Waardering
24
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Beste, reeds al eens een topic gemaakt met wat vragen maar, ik twijfel teveel. Hierdoor ben ik geregeld bezig met mijn kuur te overzien en dan ga ik weer wisselen e.d. wat op zich nergens voor nodig is. Hierdoor heb ik nu wat vragen en hoop een fatsoenlijke kuur te kunnen samenstellen over een paar weken.

Doel:
KG 85-90 (year round)
VP 8-12 (year round)

Kuur:
WK 1-18 750 Bold
WK ?-18 ??? Primo
WK ?-18 ??? Mast

Ik heb geen ervaring met primo, wel met mast. Het lijkt erop dat een aantal leden hier primo heeft gebruikt en het positief heeft ervaren. Nu heb ik wat vragen over primo omdat ik er veel verschillende verhalen over lees. Daarnaast heb ik bij DHT varianten last van haaruitval waardoor ik dit probeer te beperken. Toch wil ik mij eraan wagen eens primo te gebruiken. Hierdoor lijkt me mast i.c.m. primo al uitgesloten maar als de duur beperkt blijft kan het misschien wel geprobeerd worden.

Vragen:
1) Effectieve dosis primo: minimaal 400? (600+ minimaal)
2) Effectieve duur primo: minimaal 8 weken? (12/14 voor optimale werking)
3) Combinatie bold/mast/primo: synergie of onzin?
4) 750 bold: teveel i.c.m. primo/mast?
5) Primo > mast: ga je dit echt zien?
(Tussen haakjes = wat ik wel eens lees en waar ik dus twijfels bij heb)

Ik ga proberen geen test te gebruiken tijdens de kuur. Zolang libido goed blijft zie ik geen voordeel van test. Ik heb tijdens mijn huidige kuur test, eenmalig hoog gezet (500). Direct last van acne / vette huid / belachelijk veel zweten / grieperig. Waarschijnlijk A/E ratio die niet in balans was. Iig krijg ik veel side's bij teveel test wat ik op bold/mast (eerdere kuur) niet had. Daarnaast loopt hCG 1000/week mee, 100mg aspirine ed en regelmatig laat ik bloed doneren.