AndroidHealthClinic

Bold-Primo-(Mast)

Bezoekers in dit topic

Friet4piet

Cool Novice
Lid geworden
4 nov 2015
Berichten
127
Waardering
24
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Beste, reeds al eens een topic gemaakt met wat vragen maar, ik twijfel teveel. Hierdoor ben ik geregeld bezig met mijn kuur te overzien en dan ga ik weer wisselen e.d. wat op zich nergens voor nodig is. Hierdoor heb ik nu wat vragen en hoop een fatsoenlijke kuur te kunnen samenstellen over een paar weken.

Doel:
KG 85-90 (year round)
VP 8-12 (year round)

Kuur:
WK 1-18 750 Bold
WK ?-18 ??? Primo
WK ?-18 ??? Mast

Ik heb geen ervaring met primo, wel met mast. Het lijkt erop dat een aantal leden hier primo heeft gebruikt en het positief heeft ervaren. Nu heb ik wat vragen over primo omdat ik er veel verschillende verhalen over lees. Daarnaast heb ik bij DHT varianten last van haaruitval waardoor ik dit probeer te beperken. Toch wil ik mij eraan wagen eens primo te gebruiken. Hierdoor lijkt me mast i.c.m. primo al uitgesloten maar als de duur beperkt blijft kan het misschien wel geprobeerd worden.

Vragen:
1) Effectieve dosis primo: minimaal 400? (600+ minimaal)
2) Effectieve duur primo: minimaal 8 weken? (12/14 voor optimale werking)
3) Combinatie bold/mast/primo: synergie of onzin?
4) 750 bold: teveel i.c.m. primo/mast?
5) Primo > mast: ga je dit echt zien?
(Tussen haakjes = wat ik wel eens lees en waar ik dus twijfels bij heb)

Ik ga proberen geen test te gebruiken tijdens de kuur. Zolang libido goed blijft zie ik geen voordeel van test. Ik heb tijdens mijn huidige kuur test, eenmalig hoog gezet (500). Direct last van acne / vette huid / belachelijk veel zweten / grieperig. Waarschijnlijk A/E ratio die niet in balans was. Iig krijg ik veel side's bij teveel test wat ik op bold/mast (eerdere kuur) niet had. Daarnaast loopt hCG 1000/week mee, 100mg aspirine ed en regelmatig laat ik bloed doneren.
 
Ik zou er altijd test bij nemen al is het maar 125, zou het puur voor mijn libido doen.Denk dat je je over je ratio dit keer geen zorgen hoeft te maken wanneer je of mast of primo pakt wat het mooi in balans houd dan
 
Ik zou er altijd test bij nemen al is het maar 125, zou het puur voor mijn libido doen.Denk dat je je over je ratio dit keer geen zorgen hoeft te maken wanneer je of mast of primo pakt wat het mooi in balans houd dan

Ik ben het met je eens, als ik test pak gaat het op 125 waardoor het niet te veel is voor A/E. Echter wil ik het in eerste instantie proberen niet te nemen doordat bold en hCG erbij zitten. Bij libido problemen gaat test er direct weer in. Nu is het puur om eens uit te proberen wat geen test met me doet (laatste week = sws test als afsluiting).
 
Ik ben het met je eens, als ik test pak gaat het op 125 waardoor het niet te veel is voor A/E. Echter wil ik het in eerste instantie proberen niet te nemen doordat bold en hCG erbij zitten. Bij libido problemen gaat test er direct weer in. Nu is het puur om eens uit te proberen wat geen test met me doet (laatste week = sws test als afsluiting).
Cools zegt altijd dat hcg ook voor een verhoogde test zorgt en geloof dat bigcat destijds eens heeft geroepen dat bold vanaf 6 of 700 gelijk stond aan 125 test. Dus idd bij nader inzien zou je niet perse test erin hoeven doen.
 
Cools zegt altijd dat hcg ook voor een verhoogde test zorgt en geloof dat bigcat destijds eens heeft geroepen dat bold vanaf 6 of 700 gelijk stond aan 125 test. Dus idd bij nader inzien zou je niet perse test erin hoeven doen.

Yep, had ik wel eens gelezen. Nu ook eens ervaren ;)
 
Zou toch wel minimaal 600mg primo doen.
En dat mag best 18 weken lang.

Ik wilde een tijd geleden een primo only doen. Maar kwam toen tegen dat het verstandig voor je libido is om er 50mg provison bij te doen per dag.
 
Zou toch wel minimaal 600mg primo doen.
En dat mag best 18 weken lang.

Ik wilde een tijd geleden een primo only doen. Maar kwam toen tegen dat het verstandig voor je libido is om er 50mg provison bij te doen per dag.

Bij primo only zou ik zelf ook test hebben genomen. Minimaal 600 kan ik inkomen, echter begrijp ik nooit waarom primo net als bijv bold, wordt aangeraden langere tijd te nemen. Het lijkt mij toch dat het net als mast, minimaal 8 weken volstaat. Ik begrijp dat ongeveer 12 weken het 'beste' is maar meer lijkt mij dan ook niet nodig eigenlijk. Of zit ik ernaast?
 
Primo idd min op 600 anders doet het voor iemand die een kuurverleden heeft te weinig imo. Het ligt er ook aan wat je verwacht natuurlijk en hoe je erin stapt. Zorg dat je kneiterdroog bent dan ga je zien wat primo doet, anders is het zonde geld. Persoonlijk denk ik dat je niet 18 weken moet doen mits je wisselt van compounds om de 6/8 weken
 
Een duur grapje primo op 600mg en 16 week.

Ik geloof dat Big Cat zijn favoriete cut-stack bold, tren en primo was. Dus test is niet per se nodig bij bold.
 
Doen niet al die middelen ongeveer hetzelfde ?

Mast en primo zijn idd vergelijkbaar, wel heb ik primo nog nooit gebruikt waardoor ik nu wel eens wil zien hoe dit verschilt met mast. Wel alle drie erg mild en afhankelijk van je doel vrij beperkt qua resultaat. Ik cut erop anders zie ik geen toegevoegde waarde met deze compounds.
 
Primo idd min op 600 anders doet het voor iemand die een kuurverleden heeft te weinig imo. Het ligt er ook aan wat je verwacht natuurlijk en hoe je erin stapt. Zorg dat je kneiterdroog bent dan ga je zien wat primo doet, anders is het zonde geld. Persoonlijk denk ik dat je niet 18 weken moet doen mits je wisselt van compounds om de 6/8 weken

Mijn doel is zeker de 8% halen. Ik wil beginnen met maximaal 12% waardoor ik best veel weken heb om dit te realiseren.
 
Een duur grapje primo op 600mg en 16 week.

Ik geloof dat Big Cat zijn favoriete cut-stack bold, tren en primo was. Dus test is niet per se nodig bij bold.

Yep, ik geloof het ook ergens te hebben gelezen bij een topic hier ergens. Primo is idd erg duur daarom zie ik een kleine kans dat ik het 18 weken ga gebruiken :(.
 
Momenteel heb ik dit in gedachten:

Wk 1-18 600 Bold
Wk 5-18 400 Primo (14 weken)

Dit is geen 18 weken en geen 600mg/week. Mijn gedachte hierbij is om te kijken hoe 400mg mij bevalt, is dit te weinig, kan ik het verhogen en dan nog zeker 8/10 weken op bijvoorbeeld 600 gaan zitten. Ook kan ik primo laten zoals het is en evt mast erbij doen maar dan is de keuze wss liever dat ik wat meer primo erbij doe. Zo blijf ik onder de gram, wat voor mij toch wel een grens is (iets meer/minder is geen probleem maar het zijn richtlijnen). En zeker niet te kort voor de primo. Ik ben benieuwd naar jullie mening ;)
 
Yep, ik geloof het ook ergens te hebben gelezen bij een topic hier ergens. Primo is idd erg duur daarom zie ik een kleine kans dat ik het 18 weken ga gebruiken :(.

Wil zelf ook wel een keer primo gebruiken, alleen de prijs houd me erg tegen.

Anders 400mg voor een week of 12 is ook goed.
 
Bij primo only zou ik zelf ook test hebben genomen. Minimaal 600 kan ik inkomen, echter begrijp ik nooit waarom primo net als bijv bold, wordt aangeraden langere tijd te nemen. Het lijkt mij toch dat het net als mast, minimaal 8 weken volstaat. Ik begrijp dat ongeveer 12 weken het 'beste' is maar meer lijkt mij dan ook niet nodig eigenlijk. Of zit ik ernaast?

Ik heb zo mijn reden om nooit meer zware middelen te gebruiken (Beter helemaal niks meer).
Primo is vrij mild daarom zou ik het in jou geval 18 weken doen omdat je dat met bold toch ook al doet. Maar je kan er inderdaad ook iets later mee starten.

Ze zeggen dat 800mg bold ongeveer gelijk zou zijn aan 200mg test. Aangezien jij minder zet zou ik alsnog proviron bij nemen in jou geval!
 
Momenteel heb ik dit in gedachten:

Wk 1-18 600 Bold
Wk 5-18 400 Primo (14 weken)

Dit is geen 18 weken en geen 600mg/week. Mijn gedachte hierbij is om te kijken hoe 400mg mij bevalt, is dit te weinig, kan ik het verhogen en dan nog zeker 8/10 weken op bijvoorbeeld 600 gaan zitten. Ook kan ik primo laten zoals het is en evt mast erbij doen maar dan is de keuze wss liever dat ik wat meer primo erbij doe. Zo blijf ik onder de gram, wat voor mij toch wel een grens is (iets meer/minder is geen probleem maar het zijn richtlijnen). En zeker niet te kort voor de primo. Ik ben benieuwd naar jullie mening ;)
Lekker kuurtje! Rrg benieuwd naar je bevindingen
 
Zou toch wel minimaal 600mg primo doen.
En dat mag best 18 weken lang.

Ik wilde een tijd geleden een primo only doen. Maar kwam toen tegen dat het verstandig voor je libido is om er 50mg provison bij te doen per dag.
Waarom proviron eigelijk??
 
Waarom proviron eigelijk??
Libido. Niet dat het uitmaakt. Als je libido crasht door de bold dan krijg je dat moeilijk weer terug. Hebben veel mensen last van.

TS, ik begrijp niet waarom je niet gewoon gelijk begint met bold/primo samen. Waarom pas na 5 weken primo?

600mg bold met 600mg primo lijkt me tof :yes:
 
Libido. Niet dat het uitmaakt. Als je libido crasht door de bold dan krijg je dat moeilijk weer terug. Hebben veel mensen last van.

TS, ik begrijp niet waarom je niet gewoon gelijk begint met bold/primo samen. Waarom pas na 5 weken primo?

600mg bold met 600mg primo lijkt me tof :yes:
Maar als je het puur doet voor libido dan kun je imo toch beter voor een beetje test gaan ipv een pilvorm...
 
Back
Naar boven