MuscleMeat

bold sust

Bezoekers in dit topic

brachialis

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 aug 2007
Berichten
638
Waardering
1
dag mensen

ik ga mijn eerste serieuze massakuur doen

en ik dacht een combo van bold en sustanon

om niet teveel vocht op te nemen
 
OKE LEUK.

Zoveel te vinden via search functie jongeman..
 
bold/test is niet bepaald een massa kuur, maar goed. Combi van die twee vind ik opzich halve werk. Het is geen bulk cycle en ook geen cut cycle. Beetje tussen in. Clean bulk dan :P Liefst wat mee stacken. Maar goed try it out. Do your homework.
 
Ja maar wat kom je meer aan als je de boldenone vervangt voor deca...........vocht/vet
 
Zit ik ook aan te denken... waarom is deze combi niet goed dan??? Voor de mensen die niet de nare sides willen van Tren en de libido-probs met deca, is bold toch een logische vervanger?
 
misschien is het handig om je kuurverleden even te geven.
dan kan er wellicht iets zinnigs over deze stack en over doseringen geroepen gaan worden.

opzich is de combi prima naar mijn mening. hoewel velen bold tegen vinden vallen zijn er ook genoeg die het een erg prettig middeltje vinden.... je komt er maar op 1 manier achter he ;)
 
Tja denk dat bolde met test een mooie kuur zal worden. (als je goed op reageert)
Hou effe rekening mee dat je bolde hoog moet doseren en lang genoeg moet gebruiken, om echte resultaten te zien.
Mischien de eerste weken susta, en daarna overstappen op test E een mooie toevoeging zal zijn.(stabielere bloedwaardes)

Succes ermee
 
Ikzelf heb nooit goed gepakt met bold,misschien fake geweest,misschien te weinig,maar ik vond het niet spectaculair
 
Hoog doseren met Underground Bold. hoor je idd wel vaker, heb zelf HG Bold. genomen en nam 400mg pwk, was iig voldoende. Probeer het uit, ik ging er wel goed op.
 
misschien is het handig om je kuurverleden even te geven.
dan kan er wellicht iets zinnigs over deze stack en over doseringen geroepen gaan worden.

opzich is de combi prima naar mijn mening. hoewel velen bold tegen vinden vallen zijn er ook genoeg die het een erg prettig middeltje vinden.... je komt er maar op 1 manier achter he ;)


1m88 weeg momenteel 110kg en rond 18% bf
al mijn shizzle zullen UG zijn, ik mag bulken maar geen of miniem mogelijk vet erbij! Ik d8 waarom dan niet bold(wordt ook gepakt tijdens cut)

volgende:
wk:1-12 bold en sus
wk:1-6 30 a 40 mg dboll(als kickstart)
en tijdens en na mijn kuur nolvadex

jullie mening is altijd welkom, heb niet echt een "kuur" verleden, ik voel me verdwaald!!1 keer wil ik cutten en dan weer bulken, denk dat ik hier niet de enige ben! zelfs moeten er andere voorstellen zijn... WELKOM
 
gewoon proberen ik vind bold wel lekker maar idd wel hoger doseren...maar ja ik vind Jamie Eason ook lekker en daar ben ik volgens mij ook echt de enige in:D
 
Jamie is HOT! :D

Maar back on topic ;)
 
Misschien nog eventjes natural cutten tot je aan min.13% komt zal je kuur veel mooier doen uitkomen.
 
dag mensen

ik ga mijn eerste serieuze massakuur doen

en ik dacht een combo van bold en sustanon

om niet teveel vocht op te nemen

1m88 weeg momenteel 110kg en rond 18% bf
al mijn shizzle zullen UG zijn, ik mag bulken maar geen of miniem mogelijk vet erbij! Ik d8 waarom dan niet bold(wordt ook gepakt tijdens cut)

volgende:
wk:1-12 bold en sus
wk:1-6 30 a 40 mg dboll(als kickstart)
en tijdens en na mijn kuur nolvadex

jullie mening is altijd welkom, heb niet echt een "kuur" verleden, ik voel me verdwaald!!1 keer wil ik cutten en dan weer bulken, denk dat ik hier niet de enige ben! zelfs moeten er andere voorstellen zijn... WELKOM

Ik zou eerst uw vetp. zien te verlagen. naar +- 12%.

en dan besluiten wat te doen. Bulkkuur of clean gainen.


Is er al ervaring met gebruik van Anabolica?
 
Ik zou eerst uw vetp. zien te verlagen. naar +- 12%.

en dan besluiten wat te doen. Bulkkuur of clean gainen.


Is er al ervaring met gebruik van Anabolica?

win en anavar only 2jr terug
en een cutkuur? Ik denk dat het mij beter zou passen!
mijn dieet is goed! ik wil geen cardio en shit doen, kzal wel verdrogen met dieet en juice
 
op dieet en op gear,is niet genoeg.Een uurtje cardio pd is 10x effectiever
 
dan maken we er op dieet en gear + uurtje cardio pd van... komt goed ;)
 
hahaha beste tip op dit topic op dit moment bro
 
even terug komen op die ug bold als je die vergelijkt met niet ug bold zit er inderdaad verschil op er zijn mensen die van ug bold 800 mg / ml en niet tevreden zijn terwijl die mensen andere bold op 350 a 400 zetten wel tevreden zijn!

Terwijl werkende stof toch zelfde zou moeten zijn heeft iemand hier verklaring voor!?

Mensen die beide geprobeerd hebben zullen wel weten waar ik het over heb
 
even terug komen op die ug bold als je die vergelijkt met niet ug bold zit er inderdaad verschil op er zijn mensen die van ug bold 800 mg / ml en niet tevreden zijn terwijl die mensen andere bold op 350 a 400 zetten wel tevreden zijn!

Terwijl werkende stof toch zelfde zou moeten zijn heeft iemand hier verklaring voor!?

Mensen die beide geprobeerd hebben zullen wel weten waar ik het over heb

Simpel, grondstoffen en samenstelling is niet similar.
 
Back
Naar boven