Fitness Seller

Bold/Tboll/masteron 12 weken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beast N°1

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2005
Berichten
2.199
Waardering
37
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
4%
Bold/Tboll/Test P/winny 12 weken?

*********
 
Laatst bewerkt:
dit zou je eerste kuurtje worden toch?
vind je het dan niet iets te veel van het goede ?

begrijp me niet verkeerd, ik vind het opzich een goed ogende kuur, waar alleen nog hcg aan toegevoegd dient te worden, 15 weken onderdrukking ga je namelijk zeker merken in je nakuur!!
verder denk ik dat je het de eerste keer iets simpeler kan houden bijv:

1-10 400mg bold
7-12 50 mg winny eod

zoals je zelf al aangaf ga je van bold pas echt laat wat merken en zal je pas echt resultaten gaan zien in week 4

gezien je doelstellingen voor je eerste/cut-cycle voornamelijk uit zakken in BF bestaat, zou het zelfs kunnen volstaan met,
test.prop en winny voor een week of 6, hier kan je nog wat proviron aan toevoegen, en dan wordt je zeker keihard!
bewaar dit soort doseringen voor een volgende kuur!

in ieder geval succes.

Grtz.
 
Pak em 8-10 weken maar echt-niet-langer, zonde van de onderdrukking en na week 9 is de vooruitgang nihil.
 
********
 
Laatst bewerkt:
vond je vorige kuur voorstel met test/tbol bter. masteron zal niet veel doen aangezien je daar erg laag in bf moet voor zitten. zou voor het vorige voorstel gaan met evt winny laaste weken als overbrugging.grts
 
DBC01 zei:
Pak em 8-10 weken maar echt-niet-langer, zonde van de onderdrukking en na week 9 is de vooruitgang nihil.

Ik denk niet dat het veel verschil zal uitmaken tussen 10 of 12 weken qua onderdrukking ;)
 
*******
 
Laatst bewerkt:
Hopen dat die tbol lekker werkt want die boldenone gaat echt niet veel voor je doen.
 
******
 
Laatst bewerkt:
dan zou ik test prop de eerste 7 wkn zetten, dan heb je er meer aan imo!!
 
*******
 
Laatst bewerkt:
Ik zou dan ook voor bovenstaand schema gaan omdat ik wel denk dat je de eerste weken goed op de tbol zal gaan en nog geen test nodig hebt.

Zou ook gewoon voor 12 weken gaan idd.
 
******
 
Laatst bewerkt:
EOD is natuurlijk beter maar ik denk niet dat het een wereld van verschil uit zou maken hoor...

Succes met je kuur,gozer!!
 
[******%
 
Laatst bewerkt:
Beast N°1 zei:
oh ik dacht dan meer aan:

week 1-4: Tboll 40mg/dag
week 1-12: 500-600mg boldenon
week 5-12: Test prop 100mg EOD
week 12-15: winny depot 50mg EOD


dit lijkt me een prima schema

succes met je kuur ;)
 
****** verkrijgen.
 
Laatst bewerkt:
succes het ziet er allemaal goed uit bro!!! knallen!
 
********
 
Laatst bewerkt:
beast mooi kuurtje! hou een log bij vind ik altijd wel leuk om te lezen. hoop dat het eod prikken je niet tegen gaat staan.suc6
 
Back
Naar boven