XXL Nutrition

Bold/Test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Boldenone en deca samen lijkt me wel nice om op te groeien, maar dan uiteraard wel met een goede dosis test erbij.
 
Bold voor de honger deca voor de smeerpijp maar zonder test... ???
 
Uiteindelijk via een andere source T besteld. Kuur denk ik dan aanpassen.
Wat is het beste voor bulkkuur?

Test- 200mg/w
Deca - 300mg/w
Bold - 200mg/w

Zoiets?
 
Test minimaal op 500 en aan 200mg boldenone ga je denk ik ook niet veel hebben als ik de verhalen zo hoor/lees. Zou die misschien op 400 proberen. Deca 300 kan je denk ik wel zo laten icm de test en boldenone.
 
Heb besloten het te houden bij Test en bold. Zal worden:

w1-10---Test 500/w
----------Bold 400/w
----------HCG 1000iu/w
w11-14-HCG 1000iu/w
w15-19-Clomid 20mg/d
 
Is mn nakuur zo goed?
 
De samenstelling test500/ bold500 pw of per 5 dagen bevalt mij altijd goed. Mist de spullen van goede kwaliteit zijn.

Nakuur doe ik persoonlijk niet veel bijzonders dan 20mg nolva. Soms ook helemaal niet.
 
De samenstelling test500/ bold500 pw of per 5 dagen bevalt mij altijd goed. Mist de spullen van goede kwaliteit zijn.

Nakuur doe ik persoonlijk niet veel bijzonders dan 20mg nolva. Soms ook helemaal niet.
Oke ik hou bold op 400mg want dat is makkelijk met doseren, geen zin om halve ml's te zetten. Waarom nolva geen clomid? Ik hoorde dat nolva beter is als je gyno krijgt.
 
Het maakt mij niet uit. Jij moet doen waar je je goed bij voelt en wat je leest.
 
Vanochtend eerste injects gezet in de gluten. Ging super smooth en erna geen PIP.
Heb al meteen een boost gekregen in de gym, voelde me super energiek en kon voluit gaan met de gewichten. Ben benieuwd hoe het over een paar weken is. :pressing:
 
Vanochtend eerste injects gezet in de gluten. Ging super smooth en erna geen PIP.
Heb al meteen een boost gekregen in de gym, voelde me super energiek en kon voluit gaan met de gewichten. Ben benieuwd hoe het over een paar weken is. :pressing:
Pip is vaak de volgende dag.
 
Vanochtend eerste injects gezet in de gluten. Ging super smooth en erna geen PIP.
Heb al meteen een boost gekregen in de gym, voelde me super energiek en kon voluit gaan met de gewichten. Ben benieuwd hoe het over een paar weken is. :pressing:

Placebo
 
Heb besloten het te houden bij Test en bold. Zal worden:

w1-10---Test 500/w
----------Bold 400/w
----------HCG 1000iu/w
w11-14-HCG 1000iu/w
w15-19-Clomid 20mg/d

Ik ga ook test/bold doen maar wel wat langer.
Ze zeggen dat je bold langer moet doen omdat dit pas na een week of 7 a 8 echt begint in te kicken.

Of is dit inmiddels achterhaald mensen?
 
Pip is vaak de volgende dag.
Alsnog helemaal geen last van PIP gehad :p
Dat sowieso, mentaal geeft het gewoon een boost omdat je weet dat je on bent.

Ik ga ook test/bold doen maar wel wat langer.
Ze zeggen dat je bold langer moet doen omdat dit pas na een week of 7 a 8 echt begint in te kicken.

Of is dit inmiddels achterhaald mensen?
Volgens mij heb je gelijk, maar in principe heeft een langere ester sws het voordeel dat je langer on blijft na het stoppen met pinnen.
 
Vandaag dikke benchpress sessie gehad, weet niet of het komt door de juice of niet maar voelde me een stuk sterker.
Kreeg alleen wel een knalrode kop, moet een beetje letten op de zoutinname denk ik.
 
Vandaag dikke benchpress sessie gehad, weet niet of het komt door de juice of niet maar voelde me een stuk sterker.
Kreeg alleen wel een knalrode kop, moet een beetje letten op de zoutinname denk ik.

Een stuk sterker ook in gewicht met benchpress? Gaat dan wel heel snel..
 
Een stuk sterker ook in gewicht met benchpress? Gaat dan wel heel snel..
Deed vorige week nog 3 setjes van 10x80kg, deze week kon ik 3x12.
 
Back
Naar boven