MuscleMeat

boldebal-H (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

bodyfreakz

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.315
Waardering
236
Hey mensen,
ik heb een vraagje over equipose (boldebal-H)
ik las dat het om de dag geinjecteerd moet worden maar het is er toch ook in lange estre vorm zodat je maar 2 keer pw hoeft te injectren ?
ik twijfel tussen deca en equipose. Mijn doel is massa maar zo min mogelijk vocht. De kuur zal zijn:
week 1-10 500 mg sust 250
week 1-10 400 mg deca of eq?????????
week 1-4 30-35mg dbol
week 1-12 1.25mg femara eod
nakuren met clomid

Ik twijfel erg over deca of eq aan de ene kant wil ik deca voor massa maar aan de andere kant vind ik geleidelijke groei die goed behouden kan worden van eq ook erg aantrekkelijk + de honger die je rvan krijgt kan ik goed gebruiken voor bulken. Ik weet dat equipose eigenlijk een cutting drug is maar zou ik het ook kunnen gebruiken in een massa stack?
graag jullie meningen / ervaringen over equipose/deca
alvast bedankt

C@rp
 
de reden waarom ze zeggen dat je EQ om de dag moet gebruiken is omdat dat soort dieren middelen laag gedoseerd zijn. wat zou betekenen dat als je per week spuit dat je 6ml ofzo in 1 keer moet spuiten..

Maar aangezien de doseringen nu hoger zijn door underground labs enzo kan je gewoon om de week spuiten..

waarom is EQ een cutting drug?? (onzin) je kan het ervoor gebruiken......

Deca geeft niet zo veel massa hoor.. leuke van deca is wel dat spieren zoals de traps groeien er door.. Heb ik nu gezien bij verschillende mensen.. door gebruik van Deca ging hun trap voorruit en de rest bleef klein..
Was ook leuk terug te koppelen naar een onderzoek dat gedaan was bij ratten.. hun soleus groeide meer dan hun gastronemicus terwijl de gastronemicus meer en beter getrained werd..

maar EQ kan je goed gebruiken bij een massa stack hoor ;)
 
van welke firma is de equipose in lange ester dan want ik ben niet van plan elke ag of om de dag te injecteren.
groeten C@rp
 
elke EQ is boldenone undecanoaat.. dus zoek de half waarde maar op :p
 
van ip 200mg per ml kan je gewoon net als je sus verdelen over 2 keer in de week.

alleen zijn de meningen over de spullen van ip erg verdeeld
ik heb het zelf ook wel gebruikt maar samen met test en dbol dan is het moeilijk om te zeggen of het goed spul is..maar mijn laatste kuur was met alleen test en dbol en had overal last van die pijntjes! wat ik de vorige kuur met boldone van ip niet had! dus ik denk dat die boldone die ik had wel goed was.
 
sorry dat ik een vraag stelde over boldebal!!!!!!!!!!!!!
ik wik gewoon goed geinformeerd zijn,voor alleer
ik verkeerde dingen begin te doen.wanneer het jullie eerste keer was,zaten jullie met de zelfde vragen zoals ik nu.help me met de hoeveelheid aub.......
 
Ze zullen minder snel topics van je sluiten als je :

1) je voorstelt in de daarvoor bedoelde sectie
2) ALLES LEEST EERST
3) De search van te voren gebruikt

4) En dan met duidelijk vragen komt, dit je niet met 1 search kan beantwoorden. Of een vorm van advies
 
Laatst bewerkt:
yvestje zei:
sorry dat ik een vraag stelde over boldebal!!!!!!!!!!!!!
ik wik gewoon goed geinformeerd zijn,voor alleer
ik verkeerde dingen begin te doen.wanneer het jullie eerste keer was,zaten jullie met de zelfde vragen zoals ik nu.help me met de hoeveelheid aub.......

Waarom lees je de info niet (vooral de Steroid profiles linkjes) die ik je gaf of gebruik je Google.

Doe dat eerst maar. Daarin staat alles wat je nodig hebt.


Het volgende topic dat je omhoog kicked of opent met deze vraag ben ik niet meer zo mild door alleen maar het topic dicht te gooien. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven