AndroidHealthClinic

Boldenone (bijwerkingen) bij hogere dosis? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RichardV

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2002
Berichten
17.082
Waardering
155
Heren,

aangezien ik nog aan het brainstormen ben over mijn aanstaande kuur ff een vraag.

Ik lees vaak dat word aangeraden om i.p.v. 500 bold 750 te nemen.
Brengt dit alleen maar extra voordelen met zich mee of ook nadelen.
En werkt 1000 dan ook niet beter als 750?
Vanwaar de reden dat bold zo hoog moet worden gezet?
 
Ries,

Bold is gewoon een minder sterke AAS dan bv Nandrolon en voor resultaat moet je wat meer pakken.. maar ik vind 750mg echt meer als zat.
 
Richard aan de kuur?! :eek:

Hoe breed wil jij worden! :D Hahaha, dat wil ik mee maken.

1000 werkte inderdaad beter dan 750/800 ja, ben benieuwd wat ze zeggen, ik WIST het wel, maar ben het weer kwijt. :o
Verdikt wel je bloed, maar dat wist je misschien al.

Later.

Ben.
 
Ries,

Bold is gewoon een minder sterke AAS dan bv Nandrolon en voor resultaat moet je wat meer pakken.. maar ik vind 750mg echt meer als zat.

Maar is er zoveel meer bij 750 dan bijvoorbeeld 500?
Ik wil gewoon een goede 1e kuur, maar ook weer niet overdrijven. In 1e instantie wilde ik alleen test e op 500 hebben, maar wil er toch iets bij, dit ook omdat ik geen 18 meer ben.

@Ben:
Jep eens moet ik er aan gaan geloven, en verder is thuis alles nu zo geregeld, dus kan ik lekker aan de juice:D
 
Volgens mij hebben we het er weleens over gehad dat je geen deca wilde. Klopt dat? Waarom dan niet stacken met trenbolone? Dat is toch wat "anaboler" dan Bold!!! 500 test e en 400 Tren e...
 
Ik zou je als 1e kuur aanraden:

test 500mg en bold ook op 500mg. de tren zou ik ff laten voor wat het is.

Heb zelf ook eerder bold gedaan op 500mg (1e keer bold) en beviel me prima..
evt een frontload bold de 1e week op 1000mg.
 
Maar is er zoveel meer bij 750 dan bijvoorbeeld 500?Ik wil gewoon een goede 1e kuur, maar ook weer niet overdrijven. In 1e instantie wilde ik alleen test e op 500 hebben, maar wil er toch iets bij, dit ook omdat ik geen 18 meer ben.

Dat weet je nooit vantevoren.
Met eq zou ik het risico niet willen lopen en dus meteen inzetten op 750mg.
Die 500mg KON nog wel eens tegenvallen.
 
Maar denk dat je rustig aan wil beginnen vandaar de Bold... Moet natuurlijk niet vergeten dat het jou eerst kuur pas is!!! Ben benieuwd gozer....
 
Verdikt wel je bloed, maar dat wist je misschien al.

schijnt dat dit bij gangbare dosissen eq (600-800mg) ook wel meevalt, athans niet in de zin dat het een gezondheidsrisico met zich meebrengt.

(gebaseerd op de stijging in rode bloedcellen, aldus Big Cat)
 
jezus, ik dacht dat jij al wel gekuurd had aan je avatar t zien.

netjes man, ben ook wel benieuwd ja vooral omdat je nu al 144 kilo weegt :eek:
 
bijwerking: je vreet alles wat in handbereik is...tenminste dat was bij mij het geval..damn bleef maar eten...
750mg is mooie dosis...ben zelf stuk hoger gegaan en echt veel extras merkte ik niet vergeleken met 750mg...
 
Ik heb Bold op 500 gedaan in mijn eerste kuur en heb er enorm veel spijt van dat ik niet hoger gedoseeerd heb. En ik ben maar 107 en jij 144. Als je 750 toch te hoog vind kan je 500mg e5d doen. Of 250 e3d. Dan kom je lekker tussen de 500 en 750 in.

Succes!!
 
bijwerking: je vreet alles wat in handbereik is...tenminste dat was bij mij het geval..damn bleef maar eten...
750mg is mooie dosis...ben zelf stuk hoger gegaan en echt veel extras merkte ik niet vergeleken met 750mg...

Dat viel bij mij juist tegen en zelf had ik het op 750mg gezet.
Maar goed dat kan per persoon verschillen.
 
Ik zou je als 1e kuur aanraden:

test 500mg en bold ook op 500mg. de trenbolone zou ik ff laten voor wat het is.

Heb zelf ook eerder bold gedaan op 500mg (1e keer bold) en beviel me prima..
evt een frontload bold de 1e week op 1000mg.

Precies. Als het je eerste keer is ga je daar hard genoeg op. Ik begrijp niet zo goed waarom mensen de individuele middelen in een stack altijd willen "voelen". Hoe kun je het voelen? Zoveel puisten dat je niet meer in je hempie door de sportschool durft? Of zoveel honger dat je jezelf volledig vet vreet tijdens een kuur?? Je neemt 500mg test, dat is al bijna een kuur, daar nog eens 500mg EQ naast is een mooie aanvulling.

Spaar die receptoren nog wat voor een volgende kuur.
 
eq is lekker en moet vooral hoog. 500mg vind ik weinig, mijn inziens zou 750mg beter zijn maar ieder zijn ding.
bijwerkingen van hoge eq dosering zijn bij mij: vocht (blaas er redelijk van op) en als je iets traint wordt t blauw.....heel erg eng (das dus bloed) wel maf gezict...allemaal blauwe vlekken op bv borst maar wel lekker!!
verder geen probs
 
en als je iets traint wordt t blauw.....heel erg eng (das dus bloed) wel maf gezict...allemaal blauwe vlekken op bv borst maar wel lekker!!
verder geen probs

:eek: :eek: :eek:
 
eq is lekker en moet vooral hoog...

... als je iets traint wordt t blauw.....heel erg eng (das dus bloed) wel maf gezict...allemaal blauwe vlekken op bv borst maar wel lekker!!
verder geen probs

Dus onthou: Veel EQ in je kuur gooien, dan krijg je (volgens Thor) een berg rooie stippen op je rug en (namens Dennis) ook nog blauwe vlekken op je borst! Blijf komende winter netjes binnen en ga vooral niet onder de zonnebank. Als je dan op je buik gaat liggen ben je rond koninginnedag best een sympatieke attractie.

:tomato: Hmmm... Misschien heb ik niet eerder zo lopen baselen in een discussie die tot nog toe netjes on topic was.

;)
 
@Ben:
Jep eens moet ik er aan gaan geloven, en verder is thuis alles nu zo geregeld, dus kan ik lekker aan de juice:D

Je komt er wel eerlijk mee voor uit. Doe ik ook gewoon :rolleyes:
Maar weet wel dat jij heel wat kan hebben, misschien niet AAS-ervaren in praktijk, maar je lichaam is al reusachtig.

Doe je alleen Bold of ook tabs of een testo erbij?
Ik zou 't niet alleen bij Boldonone houden!!! Eerste kuur moet je juist alles uit de kast halen, groei je het snelst. Ik durfde in mijn eerste kuur niet te injecteren :o Daarom begon ik aan de tabs.

Denk goed over na, over de eerste kuur. En wat hoger in de dosis gaan zitten is voor jou minder gevaar dan voor mij :D
 
ik heb ook gekuurd met eq en zat op 500mg per week in mijn eerste kuur. Ik zal em zeker en ook zeker frontloaden als ik jou was en gezien je stats toch op750 laten want het is eenmaal een mild middel. Maar je kan beter deca als je echt voor massa wilt gaan, had welspijt gehad dat ik geen deca had gepakt want je hebt minder nodig en je weet zeker dat je gaat knallen!!
 
eq is lekker en moet vooral hoog. 500mg vind ik weinig, mijn inziens zou 750mg beter zijn maar ieder zijn ding.
bijwerkingen van hoge eq dosering zijn bij mij: vocht (blaas er redelijk van op) en als je iets traint wordt t blauw.....heel erg eng (das dus bloed) wel maf gezict...allemaal blauwe vlekken op bv borst maar wel lekker!!
verder geen probs

whahah..ik heb dat wel vaak op mn schouders die blauwe smurf shizzle..maar ook met andere roids heb ik dat...goeie shit
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven