MuscleMeat

Boldenone en Acne

Bezoekers in dit topic

Didiani

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 mrt 2011
Berichten
306
Waardering
14
Lengte
1m98
Massa
105kg
Vetpercentage
10%
Beste medelifters,

Ik lees uiteenlopende verhalen en meningen over het feit dat boldenone een riod is die in verband staat met acne. Daarnaast lees ik ook op verschillende sites dat mensen zelden last hebben van acne wanneer men boldenone gebruikt.

Zelf heb ik een testosteron only kuur gedaan van 500mg 12 weken en nergens last van gehad.( 2 jaar geleden laatste keer gekuurd)

Nu wil ik binnen kort starten met het volgende kuurtje
12 weken testosteron 500mg
12 weken boldenone 400mg
HCG en novladex uiteraard

Omdat ik dacht dat dit een milde kuur is met weinig sides; en het ook veel conditionele voordelen heeft waar ik gebaat bij ben.

Wat is jullie mening over boldenone ? Wel een riod waar je makkelijk acne van krijgt? Of niet?

(Van deca kreeg ik wel puisten dit is inmiddels 5 jaar geleden)
 
Laatst bewerkt:
ik zit nu voor t eerst op bold. 800mg p/w en heb wel merkbaar iets meer last van puistjes op de achterkant van m'n schouders.
ben er niet erg gevoelig voor gelukkig test/tren/mast had ik er minimaal last van.
zelfs nu maximaal 8 puistjes per keer en soms een dikke klootzak er tussen
 
Boldenone is vrij mild en heb nooit last van acne. Boldenone vind ik persoonlijk top.

Maar Boldenone minimaal 16 week en minimaal op 600mg.
 
Laatst bewerkt:
ik zit nu voor t eerst op bold. 800mg p/w en heb wel merkbaar iets meer last van puistjes op de achterkant van m'n schouders.
ben er niet erg gevoelig voor gelukkig test/tren/mast had ik er minimaal last van.
zelfs nu maximaal 8 puistjes per keer en soms een dikke klootzak er tussen

In welke week van je kuur zit je nu? Stack je het nog met andere middelen ?
 
Boldenone is vrij mild en heb nooit last van acne. Boldenone vind ik persoonlijk top.

Maar Boldenone minimaal 16 week en minimaal op 600mg.

Meningen van dosis zijn inderdaad verschillend op Amerikaanse forums lees ik inderdaad dat ze zweren bij minimaal 600mg a 800mg.
 
Meningen van dosis zijn inderdaad verschillend op Amerikaanse forums lees ik inderdaad dat ze zweren bij minimaal 600mg a 800mg.

Hier ook hoor. Zal het jou ook aanraden.

400mg en 10 week is veel te weinig en te kort!
 
Hier ook hoor. Zal het jou ook aanraden.

Heb je zelf een lagere dosis geprobeerd? Ik neem het puur vanwege de conditionele voordelen, bij test e only krijg ik zoveel pomp op mijn onder benen dat ik naar 5 min hardlopen kan stoppen. Plus je conditie gaat ver achteruit, ( mijn persoonlijke ervaring)
 
Heb je zelf een lagere dosis geprobeerd? Ik neem het puur vanwege de conditionele voordelen, bij test e only krijg ik zoveel pomp op mijn onder benen dat ik naar 5 min hardlopen kan stoppen. Plus je conditie gaat ver achteruit, ( mijn persoonlijke ervaring)

Nee, dat niet.

Maar Boldenone is een lange ester. Mijn ervaring merk je het pas na week 8 á 9, en dan stop jij alweer. Heeft geen zin dus.
 
Nee, dat niet.

Maar Boldenone is een lange ester. Mijn ervaring merk je het pas na week 8 á 9, en dan stop jij alweer. Heeft geen zin dus.

Merk je dan pas de gains? of alle effecten van boldenone ? De gains hoef ik niet speciaal te behalen met de Bold, eerder conditie, eiwit opnamen etc. Vandaar de wat lagere dosis.
Maar je hebt gelijk beter langer door laten lopen.
 
Merk je dan pas de gains? of alle effecten van boldenone ? De gains hoef ik niet speciaal te behalen met de Bold, eerder conditie, eiwit opnamen etc. Vandaar de wat lagere dosis.
Maar je hebt gelijk beter langer door laten lopen.
Conditieverbetering schijnt ook overdreven te zijn, heb t zelf gebruikt en merkte niks aan mn conditie
 
Merk je dan pas de gains? of alle effecten van boldenone ? De gains hoef ik niet speciaal te behalen met de Bold, eerder conditie, eiwit opnamen etc. Vandaar de wat lagere dosis.
Maar je hebt gelijk beter langer door laten lopen.

Alle efecten van bold merk ik persoonlijk dan pas. Zelf weten wat je doet natuurlijk.
 
Conditieverbetering schijnt ook overdreven te zijn, heb t zelf gebruikt en merkte niks aan mn conditie

Mmm.. weet je zeker of je echte bold had dan?
 
Het was van een goed merk, denk t wel

Ik vind boldenone wel goed spul. Maar de één vindt het helemaal niks en de ander geweldig.
 
Wel of geen acne is heel subjectief. De 1 krijgt van middel x acne en de ander van middel y. Om maar niet te spreken over verschillen in doseringen van de AAS, voeding en je huidtype (vet, droog of er tussenin). Zodra je AAS gaat zetten ga je met je hormonen klooien, ook daar heb je een startpunt van wat voor jou een ideale hormonale balans is. Het is simpelweg niet te zeggen of je van een bepaald middel wel of niet acne zult krijgen.
 
Nee, dat niet.

Maar Boldenone is een lange ester. Mijn ervaring merk je het pas na week 8 á 9, en dan stop jij alweer. Heeft geen zin dus.
Sinds wanneer werkt een roid pas na 8/9 weken? :roflol:
 
Bijwerkingen zijn erg persoonlijk wat betreft bold, de een heeft overal last van en de ander voelt zich prima en heeft nergens last van. Zelf proberen is de enige manier om erachter te komen:o
 
Back
Naar boven