AndroidHealthClinic

Boldenone en herstel

Bezoekers in dit topic

Floyd

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
1.384
Waardering
0
Mensen eff een vraagje, sta op het punt aan boldenone/winny-kuurtje te beginnen.

Nu heb ik wat spitwerk gedaan op het web, en ben al diverse keren tegengekomen dat boldenone het herstel extreem bevordert.

Met een middel als boldenone, is het dan mogelijk/verstandig om bv de biceps en triceps 2x p/week te pakken.

bijvoorbeeld; ma borst/tri, din rug/bi en bv weer op vrijdag (supersetjes) bi/tri's... Op de vrijdag zijn de armen de enige spiergroep die getraind worden. (En kuiten).

Wat vinden jullie hiervan, is het mogelijk en verstandig, of is het gewoon niet verstandig. Ongeacht de boldenone.

('s weekend heb ik trouwens 2 volledige rustdagen en biceps triceps herstellen wel redelijk vlot bij mij).

let me know......


ciao
 
Ja ik ben van mening dat tijdens een kuur dat je meer kan trainen. het enige gevaar is dat je pezen niet zo snel herstellen waardoor als je niet naar je lichaam luisterd je spierscheuren kunt krijgen..

Maar spieren zoals biceps en triceps moet kunnen.. ga alleen niet zwaarder.. houd het op BB en neem dus pussy gewichten en 10-12 her..
 
Ik zat zelf te denken aan 2 massa oefeningen en 1 isolatie, 3 setjes; waarvan 1e oefening bv 10-8-6, 2 oefening 3x10 a 12, en de laatste oefening flink in de fik zetten die zooi, dus hoog in de reps....

en andere oefening, zo wilde ik voor de biceps bv op maandag hammer curls en reversed barb. curls doen. Wat meer voor die Brachildialisnogwatus... You know what I mean....

bedankt voor antwoord Champ.
 
Hehe ook al post ik niet in trainings sectie (daarom doe ik het hier :p ) kan ik je wel vertellen dat de meeste isolatie oefeningen (oefeningen waarbij 1 gewricht actief is) heb je een maximale bewegings uitslag. door die oefeningen geconcentreerd te doen zoals ze horen dan zijn dat echt massa oefeningen..
Samengestelde oefeningen kan je zwaarder pakken waardoor je hardere spieren kunt krijgen.

Ik zou zelf meer 1 zware dag nemen met veel oef en zware gewichten en 1 lichte dag met minder oef en iets lichtere gewichten maar dan idd 10-12 her.
 
koelio, na borst triceps, worden de hoge reps, na rug de biceps hoog in de reps, en 3/2 dagen later is het armen dag en dan gewoon lekkere zware oefeningen doen.

Moet helemaal goed komen verwacht ik.

thnx
 
Back
Naar boven