XXL Nutrition

boldenone Generic Supplements (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

scorpionb

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2003
Berichten
7
Waardering
0
Heeft iemand ervaring met Boldenone van Generic Supplements?
Wat is een goede boldenone? Het is de eerste keer dat ik het wil gebruiken. Heb net een ciclo; deca/diana/testex gehad en ben in de laatste week met winstrol IP. Half juni begin ik de vervolg cyclus en wil met boldenone meer kwaliteitsspieren opbouwen. Hoe kan ik mijn vervolgcyclus samenstellen?
 
Als je echte Ganabol van VM Labs kan regelen of echte Primo uit Turkije..maar dan ook échte...dan kun je een kwalitatieve top-kuur bouwen met een geringe hoeveelheid test en bijvoorbeeld wederom de Winstrol Depot in de laatste 4 weken. Maar het ligt er compleet aan wat je mogelijkheden mbt de producten zijn.
 
Boldenone van GS is goed spul. Primo moet je niet doen.

kuren zijn veel keuzes voor. kwaleit bereik je door produkten te nemen die zo min mogelijk zorgen voor vochtretentie.

Zoals dbc01 al aangaf is dan winny of primo een goeie keus. Door een DHT produkt te stacken met testo ofzo voorkom je zowieso al wat vocht retentie.

Hoewel er ook zeldzame gevallen zijn van mensen die onwijs veel vocht vasthouden van winny.. Maar ja dan komt de discussie fake of real :thumbup:
 
Back
Naar boven