MuscleMeat

Boldenone - Nascency

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Road2MAP1

Novice
Lid geworden
13 jun 2018
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
80kg
Vetpercentage
7%
Hey,

Gister gepost, geen eigen foto’s dus toch maar een vial gekocht.

Is dit good to go?

Het gaat hier over boldenone van Nascency premium labs.

G2G?
Thanks!

C58D6D0A-A152-4595-BB97-1D499ECF7DFE.jpeg
 
ben er echt benieuwd naar kreeg het ook aangeboden en wil hem ook wel eens proberen:D

hou me op de hoogte aub.
 
same, engels volgens mij. heb er nooit van gehoord maar ben ook wel benieuwd, hou mij ook op de hoogte aub

OT: ga naar hun website, daar kan je de code invoeren en controleren of het echt is
 
Zelfde hier!
aangezien ze voor bodum prijzen rond gaan vraag ik me ook af of de kwaliteit wel goed is
Hoor het graag van je als je het genomen hebt
 
Zelfde hier!
aangezien ze voor bodum prijzen rond gaan vraag ik me ook af of de kwaliteit wel goed is
Hoor het graag van je als je het genomen hebt

Had net gecontrolleerd op de website en het is legit ! Ik ga 500mg tren e, 750mg bold en 750mg test cyp cyclen. Interesse voor een kuurlog? Op de juiste sectie uiteraard.
 
same, engels volgens mij. heb er nooit van gehoord maar ben ook wel benieuwd, hou mij ook op de hoogte aub

OT: ga naar hun website, daar kan je de code invoeren en controleren of het echt is

Thanks! Heb gecontrolleerd en is legit!

5D09A572-C0B6-4F6F-A4B9-6BFD6322E7C9.png
 
ben er echt benieuwd naar kreeg het ook aangeboden en wil hem ook wel eens proberen:D

hou me op de hoogte aub.

Zelfde hier!
aangezien ze voor bodum prijzen rond gaan vraag ik me ook af of de kwaliteit wel goed is
Hoor het graag van je als je het genomen hebt
Hou er rekening mee dat kwaliteit en ervaringen bespreken sancties opleveren...
 
Ik begrijp niet dat mensen hierin trappen geef de codes in en kijk of jouw UG spul echt is... dat kun je zo inbouwen op jouw website en dan is het legit ?!
Please... ik zou zeggen als je iets van Organon of Bayer hebt zoek eens op hun website of je daar je medicijnen kunt checken
 
Ik begrijp niet dat mensen hierin trappen geef de codes in en kijk of jouw UG spul echt is... dat kun je zo inbouwen op jouw website en dan is het legit ?!
Please... ik zou zeggen als je iets van Organon of Bayer hebt zoek eens op hun website of je daar je medicijnen kunt checken
Tja dat is nu eenmaal hoe deze sectie werkt. Ben er al langer voorstander van om deze hele sectie te sluiten.
 
Tja dat is nu eenmaal hoe deze sectie werkt. Ben er al langer voorstander van om deze hele sectie te sluiten.

Inderdaad. Dit topic lijkt meer op een verkoopdialoog dan wat anders.
Was er laatst niet nog zo'n merk waar je nu niks meer van hoort? SPL?
 
Tja dat is nu eenmaal hoe deze sectie werkt. Ben er al langer voorstander van om deze hele sectie te sluiten.

Helemaal hoeft niet, maar kom met degelijke spullen aanzetten waarvan je jouw twijfels over hebt... hoevaak is Genesis, sis of een andere UG langsgekomen ... het lijkt net of de locale verdelers niets anders meer hebben...wat mij ook opvalt is dat als 1 persoon real zegt de ander systematisch volgt. Ik ben voorstander van de real deal ipv UG
 
Laatst bewerkt:
Helemaal hoeft niet, maar kom met degelijke spullen aanzetten waarvan je jouw twijfels over hebt... hoevaak is Genesis, sis of een andere UG langsgekomen ... het lijkt net of de locale verdelers niets anders meer hebben...wat mij ook opvalt is dat als 1 persoon real zegt de ander systematisch volgt. Ik ben voorstander van de real deal ipv UG

Real deal? Haal jij maar tren uit de apotheek dan.

Genoeg UG’s die wel constante goede kwaliteit leveren. Even wat beter zoeken dan de meesten hier.
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Ik loop al meer dan 20 jaar mee en dat de meeste kiezen voor een UG dat is helemaal prima, persoonlijk kies ik voor de real deal. Je geeft zelf aan even beter zoeken, je hoeft maar een Poolse vriend te hebben en hij neemt het je mee ja vanuit een apotheek. Als je zelf op vakantie bent kun je makkelijk een apotheek binnenstappen en 9 van de 10 keer krijg je het mee. En er zijn best goede UG alleen hier moet je dan ook weer goed tussen zoeken. Paar maanden geleden een van de gym in het ziekenhuis belandt met een abces van een tennisbal grootte. Vieze olie van een toch bekende UG. Dan ga je toch heel hard twijfelen...!!!
 
Ik loop al meer dan 20 jaar mee en dat de meeste kiezen voor een UG dat is helemaal prima, persoonlijk kies ik voor de real deal. Je geeft zelf aan even beter zoeken, je hoeft maar een Poolse vriend te hebben en hij neemt het je mee ja vanuit een apotheek. Als je zelf op vakantie bent kun je makkelijk een apotheek binnenstappen en 9 van de 10 keer krijg je het mee. En er zijn best goede UG alleen hier moet je dan ook weer goed tussen zoeken. Paar maanden geleden een van de gym in het ziekenhuis belandt met een abces van een tennisbal grootte. Vieze olie van een toch bekende UG. Dan ga je toch heel hard twijfelen...!!!

Bekende UG’s? De betere UG’s die wereldwijd goed bekend staan zie ik hier zelden voorbij komen hoor..
 
Ik loop al meer dan 20 jaar mee en dat de meeste kiezen voor een UG dat is helemaal prima, persoonlijk kies ik voor de real deal. Je geeft zelf aan even beter zoeken, je hoeft maar een Poolse vriend te hebben en hij neemt het je mee ja vanuit een apotheek. Als je zelf op vakantie bent kun je makkelijk een apotheek binnenstappen en 9 van de 10 keer krijg je het mee. En er zijn best goede UG alleen hier moet je dan ook weer goed tussen zoeken. Paar maanden geleden een van de gym in het ziekenhuis belandt met een abces van een tennisbal grootte. Vieze olie van een toch bekende UG. Dan ga je toch heel hard twijfelen...!!!

Ok, dat begrijpt iedereen. Maar als je dit topic vanaf het begin leest, zie je toch direct dat het om the real deal gaat (van dat merk dan)

Helemaal hoeft niet, maar kom met degelijke spullen aanzetten waarvan je jouw twijfels over hebt... hoevaak is Genesis, sis of een andere UG langsgekomen ... het lijkt net of de locale verdelers niets anders meer hebben...wat mij ook opvalt is dat als 1 persoon real zegt de ander systematisch volgt. Ik ben voorstander van de real deal ipv UG

Inderdaad. Iedereen ziet toch van een kilometer afstand dat dit gewoon een simpel verkooptopic is.
 
Inderdaad. Dit topic lijkt meer op een verkoopdialoog dan wat anders.
Was er laatst niet nog zo'n merk waar je nu niks meer van hoort? SPL?

Heb jouw postverleden eens doorgenomen. Wel grappig, waarom loop je zo te bitchen over dat merk? Ik heb van een hoop compounds labtesten gezien en alles was netjes volgens label. Wees blij dat er eens een goed merk is..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven