- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik ben aan het overwegen om ter ondersteuning van een duursport en het herstel van een blessure een Boldenone only kuur van 20 weken te zetten.
Ik wil beginnen op 1 februari en mijn eerste piekmoment komt te liggen 1e week maart wellicht nog net te vroeg voor Bold maar het is dan ook maar een trainingsweek op Mallorca. De wedstrijd die 10 dagen duurt begint 1e week mei en daar wil ik 100% top zijn.
Ik heb het idee dat duursporters niet helemaal welkom zijn op deze site maar toch hoop ik op jullie expertise.
Bold is naar mijn inziens het beste middel:
- betaalbaar ipv Epo
- aanmaken rode bloedlichaampjes
- sneller herstel na inspaninng
- weinig schade na de kuur
- heb geen last van doping controles
Nu mijn vraag wat kan ik verwachten na 20 weken Bold/400mg/week :
- komt er een geestelijke terugslag ?
- wat is de te verwachten lichaamlijke terugslag, de wedstrijden gaan namelijk in Juli weer verder ?
Ik zal nakuren met Nolvadex/4weken.
Graag jullie input hoe ik hier uit zal komen, bedankt.
Ik wil beginnen op 1 februari en mijn eerste piekmoment komt te liggen 1e week maart wellicht nog net te vroeg voor Bold maar het is dan ook maar een trainingsweek op Mallorca. De wedstrijd die 10 dagen duurt begint 1e week mei en daar wil ik 100% top zijn.
Ik heb het idee dat duursporters niet helemaal welkom zijn op deze site maar toch hoop ik op jullie expertise.
Bold is naar mijn inziens het beste middel:
- betaalbaar ipv Epo
- aanmaken rode bloedlichaampjes
- sneller herstel na inspaninng
- weinig schade na de kuur
- heb geen last van doping controles
Nu mijn vraag wat kan ik verwachten na 20 weken Bold/400mg/week :
- komt er een geestelijke terugslag ?
- wat is de te verwachten lichaamlijke terugslag, de wedstrijden gaan namelijk in Juli weer verder ?
Ik zal nakuren met Nolvadex/4weken.
Graag jullie input hoe ik hier uit zal komen, bedankt.