MuscleMeat

Boldenone only kuur van 20 weken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ramses2004

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2010
Berichten
89
Waardering
1
Lengte
1m66
Massa
62kg
Vetpercentage
11%
Ik ben aan het overwegen om ter ondersteuning van een duursport en het herstel van een blessure een Boldenone only kuur van 20 weken te zetten.
Ik wil beginnen op 1 februari en mijn eerste piekmoment komt te liggen 1e week maart wellicht nog net te vroeg voor Bold maar het is dan ook maar een trainingsweek op Mallorca. De wedstrijd die 10 dagen duurt begint 1e week mei en daar wil ik 100% top zijn.

Ik heb het idee dat duursporters niet helemaal welkom zijn op deze site maar toch hoop ik op jullie expertise.

Bold is naar mijn inziens het beste middel:

- betaalbaar ipv Epo
- aanmaken rode bloedlichaampjes
- sneller herstel na inspaninng
- weinig schade na de kuur
- heb geen last van doping controles

Nu mijn vraag wat kan ik verwachten na 20 weken Bold/400mg/week :

- komt er een geestelijke terugslag ?
- wat is de te verwachten lichaamlijke terugslag, de wedstrijden gaan namelijk in Juli weer verder ?

Ik zal nakuren met Nolvadex/4weken.

Graag jullie input hoe ik hier uit zal komen, bedankt.
 
als ik jou was zou ik niet voor boldenone gaan, maar voor iets simpels en minder zwaar zeker als je 20 weken te doen plant.

Ik zou dan

1 t/m 8 a 15 test p 100 mg eod
nakuur met nolva doen en klaar is kees.

trouwens boldenone blijft voor 6 a 8 maanden in bloed test prop maar 2 a 3 weken

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

owja en je kan eventueel primo op 300 a 600 mg ew toevoegen, maar dat hangt af hoe goed je erop reaggeert ik reaggeer al op 100 a 200 mg e5d
 
Wat is precies je doel? Neem aan dat je bold neemt omdat het de conditie bevorderd, je bent niet gericht op massa?

Wat je wil kan wel, maar zou toch een lichte dosis test ernaast zetten.
 
Topic starter heeft het over:

Bold is naar mijn inziens het beste middel:

- betaalbaar ipv Epo
- aanmaken rode bloedlichaampjes
- sneller herstel na inspaninng
- weinig schade na de kuur
- heb geen last van doping controles

En dan wordt test only aangeraden??? dat voldoet toch heel niet aan wat ts wilt behalen met zijn kuur?
 
Wat is precies je doel? Neem aan dat je bold neemt omdat het de conditie bevorderd, je bent niet gericht op massa?

Wat je wil kan wel, maar zou toch een lichte dosis test ernaast zetten.
waarom? ik lees dat hier dikwijls maar ik vraag mij steeds af waarom. spreek je uit eigen ervaring? heb je het ergens gelezen?
 
400mg bold per week is goed voor jouw doel ja. Mocht je tevens nog wat massa willen pakken kan je er nog 250mg testo naast zetten (of wanneer je libido wat minder wordt zou ik sowieso 100mg naast zetten, maar dat hoeft denk ik niet met bold).
 
als ik jou was zou ik niet voor boldenone gaan, maar voor iets simpels en minder zwaar zeker als je 20 weken te doen plant.

Ik zou dan

1 t/m 8 a 15 test p 100 mg eod
nakuur met nolva doen en klaar is kees.

trouwens boldenone blijft voor 6 a 8 maanden in bloed test prop maar 2 a 3 weken

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

owja en je kan eventueel primo op 300 a 600 mg ew toevoegen, maar dat hangt af hoe goed je erop reaggeert ik reaggeer al op 100 a 200 mg e5d
heb je z'n post niet gelezen of raad je zo maar iets aan???
400mg bold 20 weken is prima voor jou doel!!!
wel ff btje test (prop) bij de hand houden voor als je libido je in de steek laat 150mg e.w. is dan voldoende...dus 3 x 50mg per week...
maar denk niet dat dit zo snel zal gebeuren...
succes!!!
 
Zou 400mg bold niet al te hoog zijn voor zijn doel? Ik denk dan zelf meteen aan de pomp... Die lijkt me niet gewenst bij duursport. Wat voor duursport doe je eigenlijk?
Misschien is iets van 150mg al voldoende?

Lichamelijke terugval zal wel aan de orde zijn daar kom je denk ik niet onderuit...

Na een kuur van 20 weken zou ik 6 weken nolva nemen ipv 4.
 
@melvin
+1,inderdaad test prop achter de hand houden,just in case mister willy doesn't respond anymore,succes

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Zou 400mg bold niet al te hoog zijn voor zijn doel? Ik denk dan zelf meteen aan de pomp... Die lijkt me niet gewenst bij duursport. Wat voor duursport doe je eigenlijk?
Misschien is iets van 150mg al voldoende?

Lichamelijke terugval zal wel aan de orde zijn daar kom je denk ik niet onderuit...

Na een kuur van 20 weken zou ik 6 weken nolva nemen ipv 4.
150mg bold zal je helemaal niets van merken,ook niet met zijn doel
 
Voor vechtsport adviseren velen hier 200mg bold. Eventueel low dose test ernaast, maar dat is eigenlijk niet eens nodig dacht ik. En dan is vechtsport nog iets waar je tijdens een wedstrijd ook maar een aantal minuten op het podium staat (meestal tenminste). Voor echte duursport is het misschien toch net weer even anders...
 
boldenone zal zeker je hematocriet omhoogstuwen, en da's toch één van de zaken waarnaar TS op zoek is..
 
Beste, alvast bedankt voor jullie aanbevelingen.

Ik doe als duursport de zwaarste cyclus van Mountian bike wedstrijden over de wereld waaronder in zuid Afrika, Australie en Europa. Wedstrijden duren ongeveer een week en per dag een inspanning van 5 tot 8 uur. Omdat er veel geklommen moet worden met de fiets mag ik niet aankomen.

Wat denken jullie van de terugslag na 20 weken Bold ?
 
ikzelf heb op 16 weken 800mg bold gezeten en heb bijna geen terugslag gehad,alleen kracht en libido werden wat minder.
 
ikzelf heb op 16 weken 800mg bold gezeten en heb bijna geen terugslag gehad,alleen kracht en libido werden wat minder.

Heb je geen geestelijke terugslag gehad?
 
Back
Naar boven