XXL Nutrition

Boldenone only vs Test E only vs Combinatie Boldenone & Test E

Bezoekers in dit topic

TrX

Cool Novice
Lid geworden
6 jun 2017
Berichten
31
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
74kg
Als duursporter twijfel ik nog tussen volgende kuren:

Boldenone only:

- Boldenone 250mg / week gedurende 10 weken
- Nakuur met Nolvadex 20mg / dag gedurende 2 weken

Test E only:

- Test E 250mg / week gedurende 10 weken
- Nakuur met Nolvadex 20mg / dag gedurende 2 weken

Combinatie Boldenone & Test E:

- Boldenone 250 mg & Test E 250mg / week gedurende 10 weken
- Nakuur met Nolvadex 20mg / dag gedurende 3-4 weken

Dit zal mijn eerste kuur zijn.

Graag jullie advies over welke jullie zouden aanraden.

Thx
 
als eerste kuur zou ik sowieso maar 1 AAS nemen en dan persoonlijk voor de 250 test gaan.

zelf nu me 2e kuur begonnen met test en bold samen dus kan daar nog niet echt me ervaring over vertellen aan je.
 
  • Like
Waarderingen: TrX
als eerste kuur zou ik sowieso maar 1 AAS nemen en dan persoonlijk voor de 250 test gaan.

zelf nu me 2e kuur begonnen met test en bold samen dus kan daar nog niet echt me ervaring over vertellen aan je.

Ok bedankt, laat maar weten hoe je kuur met test en bold is gegaan, ben zeer benieuwd.
 
Denk dat je meer uit Test haalt als je ervoor kiest om 1 van de 2 te gebruiken.
 
  • Like
Waarderingen: TrX
Test-only.
 
  • Like
Waarderingen: TrX
Dit gaat over duursport niet bodybuilding 250 test +400-500 bold

Overheen gelezen. Dan idd wat jij zegt. Test only helpt namelijk vrij weinig voor een duursporter
 
Als duursporter twijfel ik nog tussen volgende kuren:

Boldenone only:

- Boldenone 250mg / week gedurende 10 weken
- Nakuur met Nolvadex 20mg / dag gedurende 2 weken

Test E only:

- Test E 250mg / week gedurende 10 weken
- Nakuur met Nolvadex 20mg / dag gedurende 2 weken

Combinatie Boldenone & Test E:

- Boldenone 250 mg & Test E 250mg / week gedurende 10 weken
- Nakuur met Nolvadex 20mg / dag gedurende 3-4 weken

Dit zal mijn eerste kuur zijn.

Graag jullie advies over welke jullie zouden aanraden.

Thx
Gewoon zo:
1-13 Test E 250mg EW
1-12 Bold 600mg EW

Ga je geen spijt van krijgen, top kuurtje!
Wel nakuur er achteraan natuurlijk! En als je serieus bent laat je ook hCG mee lopen tijdens je kuur.
 
Test only helpt namelijk vrij weinig voor een duursporter

Dit is niet helemaal waar. Prof duursporters zoals wielrenners, marathonlopers, sprinters etc. gebruiken nagenoeg altijd test prop in de voorbereidingen. De dosering zal weliswaar niet veel hoger zijn dan 300 mg per week, maar test is wel degelijk een middel waar duursporters baat bij hebben. De combinatie test + EPO + hgh is over het algemeen de meest gebruikte cocktail voor duursporters.

Ik heb zelf enkel ervaring met een test/bold combi. 200/300 test per week + 600/800 bold per week deed voor mij erg goede zaken op zowel kracht als uithoudingsvermogen.
 
Dit is niet helemaal waar. Prof duursporters zoals wielrenners, marathonlopers, sprinters etc. gebruiken nagenoeg altijd test prop in de voorbereidingen. De dosering zal weliswaar niet veel hoger zijn dan 300 mg per week, maar test is wel degelijk een middel waar duursporters baat bij hebben. De combinatie test + EPO + hgh is over het algemeen de meest gebruikte cocktail voor duursporters.

Ik heb zelf enkel ervaring met een test/bold combi. 200/300 test per week + 600/800 bold per week deed voor mij erg goede zaken op zowel kracht als uithoudingsvermogen.

Thx, hier was ik naar op zoek.

Is een nakuur nodig na een lage dosis Test E 250mg per week gedurende 8-10 weken?
 
Thx, hier was ik naar op zoek.

Is een nakuur nodig na een lage dosis Test E 250mg per week gedurende 8-10 weken?

ja 2 weken na laatste inject nolva of clomid
 
Ok, hoeveel mg per dag raad je aan?

dus je wilt gaan kuren maar heb totaal geen idee hoe je PCT verloopt? goed bezig man.

20 mg nolva
 
Of 50mg clomid?
Ik zou ze allebei nemen om eerlijk te zijn
Clomid blijkt uit onderzoek wel beter te zijn in het stimuleren van LH en FSH vergeleken met nolva
 
Nergens voor nodig om ze beide te nemen. 1 van de 2 is prima.
 
Back
Naar boven