MuscleMeat

boldenone/sustanon/winstrol

Bezoekers in dit topic

Nick1987

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 jan 2008
Berichten
251
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
84kg
Begin binnen 3 weken met nieuw kuurtje.

week1-12:750mg boldenone
week1-12:700mg ultra sust
week7-12:50mg winstrol inject eod
week15-19:20mg nolvadex en 50mg clomid p/d

ga ook hcg in mijn nakuur nemen had gedacht aan dag na laatste inject 10 dagen lang 500iu per dag te zetten.

iemand beter voorstel voor de pregnyl?
 
Ja, niet tijdens je PCT maar tijdens je cycle mee laten lopen, 500IU per week of om de 5 dagen.
HCG onderdrukt ook, werkt enkel maar je SERM's tegen.
Tevens 4 weken nolva op 20mg/d should do the trick, without even thinking about adding Clomid.
 
@ snuffsann ik ben van het idee dat je hcg niet tijdens je kuur hoeft te gebruiken,
omdat je test level toch onderdrukt blijft,daarom beter te wachten tot na je kuur.
zet je die hcg tijdens je kuur omdat je lh hormoon zo heel de kuur test blijft aanmaken en zo het herstel rapper op gang kan komen? meeste mensen raden me dit af te gebruiken tijdens de kuur maar erna wel, weet dat meningen hier over verschillen en overal lees je wat anders hier over. en gebruik wel nolva samen met clomid
 
@ snuffsann ik ben van het idee dat je hcg niet tijdens je kuur hoeft te gebruiken,
omdat je test level toch onderdrukt blijft,daarom beter te wachten tot na je kuur.
zet je die hcg tijdens je kuur omdat je lh hormoon zo heel de kuur test blijft aanmaken en zo het herstel rapper op gang kan komen? meeste mensen raden me dit af te gebruiken tijdens de kuur maar erna wel, weet dat meningen hier over verschillen en overal lees je wat anders hier over. en gebruik wel nolva samen met clomid
Kun je me misschien wat meer vertellen waarom men het afraad tijdens de kuur en wel tijdens de nakuur? En ook de achterliggende reden van de combinatie tamo/clom
 
Kun je me misschien wat meer vertellen waarom men het afraad tijdens de kuur en wel tijdens de nakuur? En ook de achterliggende reden van de combinatie tamo/clom

sommige mensen raden het af hcg te gebruiken tijdens de kuur,omdat je eigen test productie lam ligt,door hcg te gebruiken word je LH hormoon geprikkelt om terug test aan te maken maar dit is een jojo effect omdat je nog aan het kuren bent krimpen van balllen terug normaal worden terug krimpen enz. daarom word aangeraden dit bij de nakuur te doen omdat hcg aromatiseert en omzet naar oestrogeen en omdat er geen test niemeer word bijgezet en zo het herstel kan beginnen. reden van nolva/clomid is omdat hoge dosissen nolva complicaties kunne vooroorzaken bv hersenbloeding enz.
clomid alleen aan hoge dosis kan depressie vooroorzaken enz. daarom word aan geraden combi van beiden te doen 20/50 en eventueel hcg. de nolva en clomid spelen op elkaar in ook. corrigeer als ik verkeerd ben,ben geen expert in dit gebied
 
Er staat hier op't forum ergens een interessante een thread over PCT.

Clickerdeklik

Misschien interessant dat je deze even doorneemt.

Grtz,
 
sommige mensen raden het af hcg te gebruiken tijdens de kuur,omdat je eigen test productie lam ligt,door hcg te gebruiken word je LH hormoon geprikkelt om terug test aan te maken maar dit is een jojo effect omdat je nog aan het kuren bent krimpen van balllen terug normaal worden terug krimpen enz. daarom word aangeraden dit bij de nakuur te doen omdat hcg aromatiseert en omzet naar oestrogeen en omdat er geen test niemeer word bijgezet en zo het herstel kan beginnen. reden van nolva/clomid is omdat hoge dosissen nolva complicaties kunne vooroorzaken bv hersenbloeding enz.
clomid alleen aan hoge dosis kan depressie vooroorzaken enz. daarom word aan geraden combi van beiden te doen 20/50 en eventueel hcg. de nolva en clomid spelen op elkaar in ook. corrigeer als ik verkeerd ben,ben geen expert in dit gebied
Niet alleen het LH hormoon zorgt ervoor dat de leydigcellen opdracht krijgen te produceren, dit doet het samen met het FSH hormoon, dus geen eigen aanmaak, en al was het zo is het alleen maar mooi meegenomen. Door imitatie van het LH hormoon houd je je leydigcellen klaarwakker zodat er geen atrofie plaatsvind, maw ben je een stapje voor wanneer men daar pas in de nakuur mee begint. Wat wil men met de nakuur bereiken? Onderdrukking van het oestrogeen, en je zegt zelf al dat HCG voor meer oestrogeen zorgt, dan werk je dus nolva en clomid tegen. En wat adviseer jij dan aan iemand die lang on wil blijven maar geen krimpende ballen wil hebben, geen atrofie dus?
 
Niet alleen het LH hormoon zorgt ervoor dat de leydigcellen opdracht krijgen te produceren, dit doet het samen met het FSH hormoon, dus geen eigen aanmaak, en al was het zo is het alleen maar mooi meegenomen. Door imitatie van het LH hormoon houd je je leydigcellen klaarwakker zodat er geen atrofie plaatsvind, maw ben je een stapje voor wanneer men daar pas in de nakuur mee begint. Wat wil men met de nakuur bereiken? Onderdrukking van het oestrogeen, en je zegt zelf al dat HCG voor meer oestrogeen zorgt, dan werk je dus nolva en clomid tegen. En wat adviseer jij dan aan iemand die lang on wil blijven maar geen krimpende ballen wil hebben, geen atrofie dus?

je kiest er zelf voor hcg te gebruiken tijdens of na je kuur.
als je gebruikt tijdens hebt je meer oestrogenen in je systeem als je gyno gevoelig bent kun je dan al prijs hebben.als je heel lang on bent,wat voor niets goed is trouwens dan kun je hcg gebruiken met alle bijwerkingen die er kunnen optreden door langdurig gebruik van hcg. maar dit is maar mijn mening erover wil hier niets mee zeggen
 
Tevens dient men atrofie te voorkomen en met een wekelijkse injectie van 500IU bewerkstellig je dat. Nog beter is Snuff's protocol, 100IU elke dag, vanaf week 2 tot en met de dag van je laatste AS-injectie.
 
weet iemand trouwens hoelang je pregnyl kunt bewaren uit de frigo op steriel water?
 
@Nick, je hebt zeker een punt.

HCG gebruik in de nakuur wordt aangeraden door Dr. Scally en Roberts, trouwens ook door BC in zijn "Sane Cycle"...
Zoek ff op google naar PoWer PCT en die van Anthony.

Grtz
 
@Nick, je hebt zeker een punt.

HCG gebruik in de nakuur wordt aangeraden door Dr. Scally en Roberts, trouwens ook door BC in zijn "Sane Cycle"...
Zoek ff op google naar PoWer PCT en die van Anthony.

Grtz
Geen punt bro want de PCT protocol van Anthony Roberts is al achterhaalt, volgens mij hebben ze zelfs een rechtzaak tegen hem aangespannen omtrent zijn beweringen. Swale is de man die je moet hebben met kennis op het gebied van HCG. En ik wil van TS graag een onderbouwing zien over de bewering dat lage doseringen HCG op lange termijn kunnen schaden.
 
Geen punt bro want de PCT protocol van Anthony Roberts is al achterhaalt, volgens mij hebben ze zelfs een rechtzaak tegen hem aangespannen omtrent zijn beweringen. Swale is de man die je moet hebben met kennis op het gebied van HCG. En ik wil van TS graag een onderbouwing zien over de bewering dat lage doseringen HCG op lange termijn kunnen schaden.

je gaat er niet van dood gaan,maar goed zal het niet zijn.
het blijft een geneesmiddel en zet om naar oestrogeen dus langdurig gebruik van +- 12 weken of langer is zeker slechter dan bv 10 dagen. heb ook eens ergens gelezen dat je lichaam rap hcg gewoon word en dat je meer moet gebruiken na een tijd.
 
je gaat er niet van dood gaan,maar goed zal het niet zijn.
het blijft een geneesmiddel en zet om naar oestrogeen dus langdurig gebruik van +- 12 weken of langer is zeker slechter dan bv 10 dagen. heb ook eens ergens gelezen dat je lichaam rap hcg gewoon word en dat je meer moet gebruiken na een tijd.

Weet je ook hoeveel roids er aromatiseren naar oestrogeen, en die veel langer dan 12 weken gebruikt worden?

Weer een bewering over HCG die je met mij mag delen.
Dus jij hebt gelezen dat je steeds meer HCG nodig hebt?
Ik wil dat stukje ook wel lezen, moet je toch eens opzoeken voor mij.
Ik ben namelijk zeer benieuwd.
 
Niet alleen het LH hormoon zorgt ervoor dat de leydigcellen opdracht krijgen te produceren, dit doet het samen met het FSH hormoon, dus geen eigen aanmaak, en al was het zo is het alleen maar mooi meegenomen. Door imitatie van het LH hormoon houd je je leydigcellen klaarwakker zodat er geen atrofie plaatsvind, maw ben je een stapje voor wanneer men daar pas in de nakuur mee begint. Wat wil men met de nakuur bereiken? Onderdrukking van het oestrogeen, en je zegt zelf al dat HCG voor meer oestrogeen zorgt, dan werk je dus nolva en clomid tegen. En wat adviseer jij dan aan iemand die lang on wil blijven maar geen krimpende ballen wil hebben, geen atrofie dus?

Helemaal met Snuff eens,

HCG blijft na je kuur je axis onderdrukken, dus is gewoonweg niet handig tijdens je nakuur puur omdat je JUIST wilt dat je eigen test weer door je eigen lichaam wordt geproduceerd.
HCG tijdens je kuur blaast je wat meer op dat is dus weer een nadeel/voordeel.

Je kan ook gewoon na de laatste injectie HCG nemen voor 2 weken en daarna je echte nakuur van 4 weken starten.
In zekere zin kan je het dan ook zo opvatten dat je nakuur dan ipv 4 weken 6 weken is, door de toevoeging van de HCG.

Ik zou zelf nooit en te nimmer tijdens je ECHTE nakuur HCG te zetten.

HCG vergroot je ballen weer, en tijdens je kuur het tegenhouden van balkrimping zoals snuff al aangaf.
Dat HCG schade kan geven is idd wel waar maar in vrij hoge doseringen, vandaar dat deze info die op internet is te vinden idd IMO achterhaald is.

Je kent de tijd nog wel snuff van 300mg clomid pd...... en nu 50mg pd meer dan voldoende.
Nolva 40mg tot 80mg pd, ook zwaar achterhaald tegenwoordig is 20mg pd een normale dosering.
Dit zijn puur enkel wat voorbeelden om te laten zien dat theorieën verouderd raken.

En wie injecteerd er nu nog 10.000 IU HCG PW met als gevolg schade aan de ballen.

@snuffsan een ding doe ik anders en dat is dat ik om de 3 dagen 500IU injecteer ipv snuff's protocol hahahah maar goed dat is een persoonlijke mening.
Kunnen we veel leren van dokters en medici? ik denk het niet aangezien de meeste doktoren dit gewoonweg niet weten en leren (een heel beperkt gedeelte van de studie)
Vandaar een forum als dit om door ervaringen en theorieën wijzer te worden van elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Helemaal met Snuff eens,

HCG blijft na je kuur je axis onderdrukken, dus is gewoonweg niet handig tijdens je nakuur puur omdat je JUIST wilt dat je eigen test weer door je eigen lichaam wordt geproduceerd.
HCG tijdens je kuur blaast je wat meer op dat is dus weer een nadeel/voordeel.

Je kan ook gewoon na de laatste injectie HCG nemen voor 2 weken en daarna je echte nakuur van 4 weken starten.
In zekere zin kan je het dan ook zo opvatten dat je nakuur dan ipv 4 weken 6 weken is, door de toevoeging van de HCG.

Ik zou zelf nooit en te nimmer tijdens je ECHTE nakuur HCG te zetten.

HCG vergroot je ballen weer, en tijdens je kuur het tegenhouden van balkrimping zoals snuff al aangaf.
Dat HCG schade kan geven is idd wel waar maar in vrij hoge doseringen, vandaar dat deze info die op internet is te vinden idd IMO achterhaald is.

Je kent de tijd nog wel snuff van 300mg clomid pd...... en nu 50mg pd meer dan voldoende.
Nolva 40mg tot 80mg pd, ook zwaar achterhaald tegenwoordig is 20mg pd een normale dosering.
Dit zijn puur enkel wat voorbeelden om te laten zien dat theorien verouderd raken.

En wie injecteerd er nu nog 10.000IU HCG PW met als gevolg schade aan de ballen.

ik laat hcg de eerste 10 dagen van men nakuur lopen 500iu p/d niet na de laatste inject
 
Ja precies maar wel TIJDENS je nakuur.
Start er dan eerder mee, dus gelijk na je laatste inject.
 
ik laat hcg de eerste 10 dagen van men nakuur lopen 500iu p/d niet na de laatste inject

Waar baseer je dit idee eigenlijk op?
Heb je een goede reden?

Dit is wat jij zelf zegt:

omdat je test level toch onderdrukt blijft,daarom beter te wachten tot na je kuur.

Maar is een nakuur niet bedoelt om je test-level weer uit die onderdrukking te halen?
Is het dan niet veel verstandiger om HCG tijdens je kuur te laten lopen, omdat de exogene test toch al voor die onderdrukking zorgt, maw komt die eigenschap van HCG dan te vervallen.
 
Laatst bewerkt:
Heeft hcg eigenlijk wel zin in die 2 weken na je laaste inject?
Lijkt wel alsof de enige correcte manier om het te doen is 500ui pw tijdens je kuur of elke dag 100
 
Back
Naar boven