Fitness Seller

boldenone+turinabol+test

Bezoekers in dit topic

Nick1987

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 jan 2008
Berichten
251
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
84kg
Ben van plan binnekort deze cycle te doen.

week1-5:40mg turinabol
week1-8:600mg boldenone enanthaat
week1-9:500mg test enanthaat
week4-11:50mg proviron
week12-15:eerste 10 dagen van nakuur 500iu hcg en 40mg nolvadex
dan 2weken 20mg nolvadex+25mg clomid

stats:1.78m 84kg 14% +-

zal foto's posten als ik start en wekelijks updaten.

Greetz
 
Kan beter wat anders gebruiken dan tbol in het begin en op 40mg doet het al helemaal niet zoveel. Verder 8 weken bold is kort en hcg niet tijdens je nakuur nemen.
 
hij gebruikt de hcg terwijl er nog exogeen test in zijn lichaam is dus is helemaal niet zo slecht(exogeen test gaat de oestrogene werking van hcg tegen) zie power pct
en 4 weken eventueel is nakuur wel wat kort met een enanthaat ester
 
Kan beter wat anders gebruiken dan tbol in het begin en op 40mg doet het al helemaal niet zoveel. Verder 8 weken bold is kort en hcg niet tijdens je nakuur nemen.

ben tege het principe van hcg tijdens een kuur te nemen word toch maar continue onderdrukt door al die test en wou tbol deze keer eens proberen in plaats van winstrol. 8weke bold is meer als genoeg na mijn mening
 
deze kuur ziet er top uit niks op aan te merken.

wat ik van deze kuur leuk vind als je na 8 weken nog niet tevreden ben kan je makkelijk het verlengen.

die 10 dagen in de nakuur hcg is prima bedacht na die 10 dagen is ook de gehele test uit je lichaam en dan nolva nemen.

prima voorbeeld van een goede kuur
 
Ben van plan binnekort deze cycle te doen.

week1-5:40mg turinabol
week1-8:600mg boldenone enanthaat
week1-9:500mg test enanthaat
week4-11:50mg proviron
week12-15:eerste 10 dagen van nakuur 500iu hcg en 40mg nolvadex
dan 2weken 20mg nolvadex+25mg clomid

stats:1.78m 84kg 14% +-

zal foto's posten als ik start en wekelijks updaten.

Greetz
ik zou de turinabol minimaal naar de 60mg opschroeven,beter 80,anders zal je er weinig van merken.
8 weken bold gaat je niet veel brengen man,ik spreek uit ervaring,ik had nog wel een hogere dosis dan jij.
nakuur zijn de meningen over verdeeld,wat jij wil,alleen de nolva de gehele nakuur op 20mg laten ,is echt meer dan genoeg.
 
Met redbull eens,

Turinabol vind ik een slecht goedje hoog doseren weinig resultaat, maar aangezien je het stackt met test en bijstof boldenonene icm proviron ben ik erg benieuwd. Maar bold veel langer, minstens 12 weken en dat vind ik zelfs relatief kort.
 
deze kuur ziet er top uit niks op aan te merken.

wat ik van deze kuur leuk vind als je na 8 weken nog niet tevreden ben kan je makkelijk het verlengen.

die 10 dagen in de nakuur hcg is prima bedacht na die 10 dagen is ook de gehele test uit je lichaam en dan nolva nemen.

prima voorbeeld van een goede kuur

thx man

---------- Post toegevoegd Sun 2 Oct 2011 om 14:30 ----------

Met redbull eens,

Turinabol vind ik een slecht goedje hoog doseren weinig resultaat, maar aangezien je het stackt met test en bijstof boldenonene icm proviron ben ik erg benieuwd. Maar bold veel langer, minstens 12 weken en dat vind ik zelfs relatief kort.

turinabol is nieuw voor mij dus beginne op 40mg en zien wat het zegt.
8weke is meer als genoeg dit is men 2de kuur met boldenone.
Moest ik na die 8weke niet tevereden zijn gaat het omhoog na 10weke maar dat is de max voor mij. zoek hier toch 6-8kg mooie massa mee te winnen
 
bedoeling van dit log is meningen van verschillende mensen te horen ivm met eq-test.
wat hun gains waren en kracht gains enz. als ik begin met de kuur maak ik een nieuw kuur log aan met pic's en regelmatige updates en shit
 
bold werkt heel traag (undecylenate ester) daarom word er langer mee gekuurd en is relatief ligt,
je kan ook bold zonder test zetten als je niet langer dan 8 weken test wilt doen je zal iig geen libido dip krijgen van bold only en is prima te doen (beter test er naast maargoed)
en op deze manier werk je afbouwend maar ik blijf echt bij me standpunt meer dan 12 weken en dus min 12 weken ook bij tweede kuur (met bold dan).
Maar very interesting.


Mijn gains zijn altijd super bij deze combo gebruik alleen geen turinabol. (vind ik echt een k*t middel)
Maar gemiddelede gains zijn bij mij ongeveer 5 a 6 kilo vvm. waarvan 4 over.
Ik doseer de laatste tijd wel laaag 250 test 300mg boldenone, maar 20 tot 24 weken. Rest van het jaar off.
Lekker kracht meer uithoudnings vermogen meer honger fit lekker in me vel coïtus is top combo.

40mg nollie is te hoog btw 20 meer dan zat.

Keep me updated
 
Laatst bewerkt:
bold werkt heel traag (undecylenate ester) daarom word er langer mee gekuurd en is relatief ligt,
je kan ook bold zonder test zetten als je niet langer dan 8 weken test wilt doen je zal iig geen libido dip krijgen van bold only en is prima te doen (beter test er naast maargoed)
en op deze manier werk je afbouwend maar ik blijf echt bij me standpunt meer dan 12 weken en dus min 12 weken ook bij tweede kuur (met bold dan).
Maar very interesting.


Mijn gains zijn altijd super bij deze combo gebruik alleen geen turinabol. (vind ik echt een k*t middel)
Maar gemiddelede gains zijn bij mij ongeveer 5 a 6 kilo vvm. waarvan 4 over.
Ik doseer de laatste tijd wel laaag 250 test 300mg boldenone, maar 20 tot 24 weken. Rest van het jaar off.
Lekker kracht meer uithoudnings vermogen meer honger fit lekker in me vel coïtus is top combo.

40mg nollie is te hoog btw 20 meer dan zat.

Keep me updated

ja we zullen wel zien wat het ga geven,idd eq laat even op zich wachten maar werkt ook lang na 21-28dagen dacht ik.
 
in principe gelijk na eerste inject alleen het opstapelen gaat later pas opkomen vocht etc maar libido verhoging zou je bij bold al na een week goed merken (kan uiteraard placebo effect zijn maar maar wel een goede verhoging.
Zie het maar als een diesel :P
 
Back
Naar boven