MuscleMeat

Boldenone undecylenate

Bezoekers in dit topic

Robbe

Novice
Lid geworden
4 nov 2019
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
76kg
Vetpercentage
8%
Ik heb een jaar geleden een kuur gepakt van deca en testo ik ben 14 kl bij gekomen ben er 5 kilo van verloren maar nu ben ik begonnen met boldenone en testo maar kan ik ook gewoon verder gaan zonder de testo en enkel de boldenone verder nemen graag raad
 
Nee dat kan niet
 
Vanaf 600mg Bold kun je Test zelfs weglaten zonder dat je daar problemen van zou moeten ondervinden.
 
Dat zei Big Cat inderdaad altijd, maar ik meen eens gelezen te hebben dat dit toch niet helemaal waar is. Ik geloof dat Galen dit benoemde, maar ik ben even niet helemaal zeker ervan.

Big Cat had het er indd over dat bij 600 mg Bold gelijk staat aan/ omzet naar 125 mg test maar Galen zegt dat er in de literatuur niks te vinden is over dat Bold om wordt gezet naar test.
Daar waren ze het dus niet over eens, zal eens zien of ik de posts kan vinden. Dat is wat duidelijker :P
 
Ik heb een jaar geleden een kuur gepakt van deca en testo ik ben 14 kl bij gekomen ben er 5 kilo van verloren maar nu ben ik begonnen met boldenone en testo maar kan ik ook gewoon verder gaan zonder de testo en enkel de boldenone verder nemen graag raad
Wat zijn de dosissen die je neemt? Waarom zou je de test weg laten, heb je daar een specifieke redenatie voor?

Ja je kunt met boldenone only verder gaan, en je zult heus wel gains maken en die look krijgen, alleen op den duur zal het wel z'n tol eisen qua gemoedstoestand en libido. Misschien niet bij iedereen, maar is wel te verwachten.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wat veel ook niet weten van Bold;

Like other androgenic steroids, BOL is classified by the International Agency for Research on Cancer (IARC) in class 2A (growth promotors – steroids), as a probable human carcinogen (e.g. prostate and liver tumours), with a carcinogenicity index higher than that of other androgens, such as nandrolone, stanozolol and testosterone and is thus a banned substance (IARC Monograph 1987; De Brabander et al. 2004). Despite these restrictions, AAS are easily obtained. The abuse of AAS can lead to serious and irreversible organ damage (Maravelias et al. 2005). Among the most common adverse effects of AAS that have been described are reduced fertility (Dohle et al. 2003), hypertension (Ferenchick 1990), atherosclerosis (Cohen et al. 1988), blood clotting (Parssinen & Seppala 2002), hepatic neoplasms and carcinoma (Velazquez & Alter 2004), tendon damage (Battista et al. 2003), psychiatric and behavioural disorders (Clark & Henderson 2003).

 
Ja, die cijfers zijn uiteraard een benadering he, en kunnen mss verschillen van persoon tot persoon, gezien we ook niet weten HOE bold omzet naar test. Maar als algemene vuistregel geld dat 600+mg bold voldoende test levert om geen extra test te moeten nemen, als dat niet wenselijk is. Meer kun je er niet over zeggen. Dus ja, zeker bruikbaar als bridge of year round.

Bold niet zo sterk als test, en vereist hogere dosis, dus ik zou nu ook geen gigantische fan zijn ervan, maar bold in en test lager of eruit is wel iets wat ik toepas in cut voor een wedstrijd, lijkt toch iets meer "look" te geven en zeker met tren de vasculariteit wat te verbeteren, dus zonder nut zou ik het nu ook niet noemen ;) maar ja, bold nemen voor de massa is nu ook niet echt "efficient" :p


Nope, en dit is een van de zeer weinige punten van Big Cat waar ik het oneens mee ben. Ik ken simpelweg geen enkel bewijs dat testosteron een metaboliet is van boldenon. Kort gezegd moet daarvoor dus de dubbele binding tussen C1 en C2 verbroken worden. En deze reactie (C1,2-hydrogenering) is niet bekend bij moleculen met een C3-ketogroep (zoals testosteron of boldenon), maar alleen met een C3-hydroxylgroep. En bovendien ook alleen bij moleculen die al een beta-reductie op C5 hebben ondergaan.

Ergens lijkt het me ook moeilijk om te missen dat testosteron een belangrijk metaboliet is van boldenon, dus ook om die reden zou ik verwachten dat het in de literatuur terugkomt. Van wat ik me herinner baseerde hij het op bloedtests, waarbij testosteron verhoogd was bij het zetten van boldenon. Een misschien wat logischere verklaring is kruisreactiviteit van boldenon met de gebruikte testosteronassay.

Weet niet of ik de juiste post heb van Big Cat.
Maar goed dit is één van de waarbij dit zegt.
 
Galen zijn laatste veronderstelling lijkt mij de meest logische en daarmee waarschijnlijke.
 
Op dit forum is boldenone eigenlijk niet echt geliefd heb ik het idee. In Amerika zweren ze er bij.

Zou het zelf wel graag eens willen proberen.
 
Op dit forum is boldenone eigenlijk niet echt geliefd heb ik het idee. In Amerika zweren ze er bij.

Zou het zelf wel graag eens willen proberen.
Dit forum bestaat uit 500mg test kuurtjes, winstrol only kuurtjes, en de mensen die echt wat durven te ondernemen worden afgezeken.
 
Dit forum bestaat uit 500mg test kuurtjes, winstrol only kuurtjes, en de mensen die echt wat durven te ondernemen worden afgezeken.

Er is natuurlijk wel een verschil tussen goed doordacht hogere doseringen zetten of maar gewoon YOLO grammen rammen.
 
Er is natuurlijk wel een verschil tussen goed doordacht hogere doseringen zetten of maar gewoon YOLO grammen rammen.
Absoluut waar! Daarom moet je ook goed doordacht grammen rammen :roflol:

Nee, maar serieus. Ik heb wel het idee dat de meeste mensen hier "te voorzichtig" zijn met hun kuren. Zoals Spambod zegt is boldenone niet echt heel geliefd terwijl het voor de meeste serieuze bodybuilders deel uitmaakt van de gouden trio: tren, mast en boldenone. Testosteron in-en-uit aan de hand van groeifase of contestfase.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Dit forum bestaat uit 500mg test kuurtjes, winstrol only kuurtjes, en de mensen die echt wat durven te ondernemen worden afgezeken.

Ja klopt wel enigszins...
Maar ook wat Punjab zegt inderdaad... er is wel een verschil tussen gasten die enigszins serieus en doordacht te werk gaan en ook het fysiek hebben om bepaalde doseringen te “rechtvaardigen” en gasten zoals dreamy die maar wat doen en daarbij niet echt een fysiek hebben dat hun gebruik reflecteert.
 
Op dit forum is boldenone eigenlijk niet echt geliefd heb ik het idee. In Amerika zweren ze er bij.

Zou het zelf wel graag eens willen proberen.

600mg Bold is altijd een toevoeging voor mij
 
Ik gebruik drie keer per week boldenone van 250 2x 2ml en 1x 1ml en voor mij is de compaktheid van mijn spieren echt mooi strak dus denk dat ik hier mee door ga maar zou wel eens sussta willen hebben voor de winst aan kracht
 
600mg Bold is altijd een toevoeging voor mij

wat zijn je bevindingen? Word je er ook sterker van of zijn de benefits van boldenone voornamelijk kosmetisch als in meer vol en rond?
 
wat zijn je bevindingen? Word je er ook sterker van of zijn de benefits van boldenone voornamelijk kosmetisch als in meer vol en rond?

Kosmetisch als je het zo wil benoemen, eetlust gaat bij mij vooruit= meer gains. Alleen 19-nor geeft mij echt kracht gains.
 
Heb ik men contact voor neem contact met me op laat gegevzns
 
Omdat ik er explosief door word in de fitness door sustanon maar geraak er niet aan
 
Back
Naar boven