MuscleMeat

Boldenone vraag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koen

Cool Novice
Lid geworden
7 mei 2020
Berichten
48
Waardering
8
Lengte
1m98
Massa
96kg
Vetpercentage
16%
Hoi, ik lees zoveel verschillende reacties maar om het toch keer duidelijk te hebben. In een kuur van 10/12 weken is bold (Bijv met test tren) eigenlijk wel een toevoeging ?
 
Hoi, ik lees zoveel verschillende reacties maar om het toch keer duidelijk te hebben. In een kuur van 10/12 weken is bold (Bijv met test tren) eigenlijk wel een toevoeging ?

Ja dat kan een toevoeging zijn.
In je andere topic heb je nog nooit gekuurd tho, begin eerst eens met alleen 500 test.
En reageer even op mijn vraag in je andere topic :D
 
Ja dat kan een toevoeging zijn.
In je andere topic heb je nog nooit gekuurd tho, begin eerst eens met alleen 500 test.
En reageer even op mijn vraag in je andere topic :D

:hahaha: Verhuis anders naar Duitsland voor een maandje. Vanaf vandaag zijn de gyms daar open begreep ik.
 
Hoi, ik lees zoveel verschillende reacties maar om het toch keer duidelijk te hebben. In een kuur van 10/12 weken is bold (Bijv met test tren) eigenlijk wel een toevoeging ?
Zou er niet te veel van verwachten. Je bent beter af met DHB als je daar aan kan komen.
 
:hahaha: Verhuis anders naar Duitsland voor een maandje. Vanaf vandaag zijn de gyms daar open begreep ik.

Heb er over nagedacht om indd naar Duitsland te gaan voor een gym. Woon een uurtje rijden van de grens.
Op een half uurtje van mijn huis zet een gym wat equipment buiten neer, zal eens bellen of ik daar terecht kan.
 
:hahaha: Verhuis anders naar Duitsland voor een maandje. Vanaf vandaag zijn de gyms daar open begreep ik.

Ligt aan de deelstaat waar je woonachtig bent, volgens mij landelijk 18 mei.
 
Heb er over nagedacht om indd naar Duitsland te gaan voor een gym. Woon een uurtje rijden van de grens.
Op een half uurtje van mijn huis zet een gym wat equipment buiten neer, zal eens bellen of ik daar terecht kan.

1 uur heen en 1 uur terug is wel pittig. Maar ja, je moet er wat voor over hebben hè. Ik doe nu zelf 2x15km maar dat is eigenlijk prima te doen. Moet elke dag God op me blote knietjes bedanken dat ik daar mag trainen :o
 
1 uur heen en 1 uur terug is wel pittig. Maar ja, je moet er wat voor over hebben hè. Ik doe nu zelf 2x15km maar dat is eigenlijk prima te doen. Moet elke dag God op me blote knietjes bedanken dat ik daar mag trainen :o

Zit inmiddels in week 9 zonder gym dus heb het er inmiddels wel voor over :P
Ze zijn hier bezig met eerder openen maar geen idee in wat voor termijn ik dan moet denken..
Nog 2-4 weken is wel vol te houden aangezien het dan dichtbij komt. Nog 15 weken echter (tot september..) kan ik echt niet handelen.
 
Zit inmiddels in week 9 zonder gym dus heb het er inmiddels wel voor over :P
Ze zijn hier bezig met eerder openen maar geen idee in wat voor termijn ik dan moet denken..
Nog 2-4 weken is wel vol te houden aangezien het dan dichtbij komt. Nog 15 weken echter (tot september..) kan ik echt niet handelen.

Poeh 9 weken... Dan snap ik wel dat je desperate aan het worden bent ja. In principe zou 3-4x per week zo op en neer rijden wel te doen zijn lijkt me dan. Ik brak na precies 4 weken. Zat echt te janken thuis.
 
Zat echt te janken thuis.

Ben echt nooit boos, totaal geen agressief persoon maar toen ik hoorde dat voor de gyms 1 september stond gepland was ik mega kwaad haha. Uit woede ging ik wat mensen op facebook uitschelden die zeiden: ja je kan toch naar buiten hardlopen? Dat is ook sporten.
Achja er komen nu een paar mogelijkheden vrij dus even kijken waar ik terecht kan.
 
Back
Naar boven