XXL Nutrition

Boldenone + winstrol cutkuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Test P en winny is erg lekker. Je zult wel moeten proberen ze samen op oliebasis te krijgen....anders ben je lek

Winny Test P erg lekker....misschien beetje primo er naast laten lopen als basis
 
Test P en winny is erg lekker. Je zult wel moeten proberen ze samen op oliebasis te krijgen....anders ben je lek

Winny Test P erg lekker....misschien beetje primo er naast laten lopen als basis

Wou juist winstrol niet op olie pakken maar oraal wegens die pijnlijke injecties, is pas me eerste keer he. Veel verschil zal dat niet maken toch..
Dus oke en eventueel primo ernaast lopen.. Is de dosering van de test wel goed voor 10 weken 100 mg? Misschien een frontload?
 
test prop 100mg eod is een mooie dosis,zeker als 1ste kuurtje, primo kan, maar zouw het er persoonlijk uitlaten moet je toch al gauw op 400mg p/w zitten en liefst langer dan 10 weken, het is een cut kuur dus massa zal je toch niet pakken als je diep cut... voor massabehoud is test en eventueel winstrol meer dan voldoende
 
Thnx voor de adviezen. Ben er zo goed als uit en dit is eruit gekomen:

Week 1-10 Test p 100mg eod
Week 5-10 Winstrol 40mg
Week 12-15 Nolvadex 20mg
 
Laatst bewerkt:
Nolva 4wkn op 20mg meer is overkill...
 
Oke heb aangepast!
 
je zit met test prop dus nakuur starten 5 dagen na laatste inject
 
je zit met test prop dus nakuur starten 5 dagen na laatste inject

Was al aant twijfelen, bij test e was het zo wel goedgeweest maarja die gebruik ik dan niet:p

Week 1-10 Test p 100mg eod
Week 5-10 Winstrol 40mg
Week 11-14 Nolvadex 20mg

Heb er week 11 geschreven ma zal 5 dagen na de laatste inject zijn.
 
waarom prop?
 
Prikken

Als je prikken niet erg vind , go for it bro .:D
 
Thnx voor de adviezen. Ben er zo goed als uit en dit is eruit gekomen:

Week 1-10 Test p 100mg eod
Week 5-10 Winstrol 40mg
Week 12-15 Nolvadex 20mg

Lekker. Ik zou toch voor test e gaan.
Hou niet van zoveel priken. 10 weken eod. pffff...

suc6
 
Lekker. Ik zou toch voor test e gaan.
Hou niet van zoveel priken. 10 weken eod. pffff...

suc6

Hehehe ik ben nog steeds aant twijfelen nu.
Zat idd na te denken want ik zei wel makkelijk 10 weken test p maarja wat jij zegt, 10 weken lang zoveel prikken.....

De winstrol kan ik dan beter op het begin nemen omdat de ester zo langzaam is dus voel ik nog niks de eerste 2/3 weken, maar als ik het op t einde gebruik zal ik wel wat harder en nog eventueel wat droger te komen staan.

Week 1-10 test e 250mg
Week 5-10 winstrol 40mg
Week 12-15 nolvadex 20mg

Wat vind je daarvan iron en andere?
 
Laatst bewerkt:
Zou winstrol in t begin nemen. ( cortisol verhaal ).
Denk niet dat je je kuur wilt eindigen met een hoge cortisol.
En ik zou gwn voor Test E gaan (500mg per week). lekker 1x per week prikken. ( of 250mg om de 5 dagen).
Gwn goed op je voeding letten, dan komt het zeker goed.
 
Thnx voor advies!
 
kerel doe gewoon wat jij het beste vind, je hebt genoeg voorstellen, ik vind winstrol beter op het einde, de bedoeling is een cut dus 100mg prop eod OF 250-375mg test e e5d
 
Back
Naar boven