AndroidHealthClinic

Boldenone + winstrol cutkuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pleister

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2008
Berichten
10.705
Waardering
4.434
Wil rond eind april een cutkuur beginnen met boldenone en winstrol, wil van de 16% naar de 10/12% en gewicht en spiermassa blijven behouden. Het is me eerste kuur en wil het volgende gaan doen:

week 1/2: boldenone 600mg
week 3/10: boldenone 300mg
week 7/12: winstrol 40mg
week 13/15: nolvadex 20mg

Heb de boldenone eerste 2 weken hoger gedaan omdat die zo langzaam inslaat. Maar wil ook niet langer doen dan 10 weken omdat van 16% na 10% niet langer hoeft te duren.

Iemand op of aanmerkingen hierop?
 
Advies: Eerst cutten(primen) dan de kuur beginnen, lange termijn zul je daar meer aan hebben.
 
waarom kies je voor boldenone? vind dat er in de cut beter middelen zijn, bv: lage dosis test, tren ace, primo, gaat je meer naar je gewenste resultaat brengen
 
Heb voor boldenone gekozen omdat je dit maar 1x in de week hoeft te prikken, aangezien het de eerste keer is en ik nog onervaren daarin ben is het niet handig om om de dag te prikken. Tren wil ik niet want is pas me eerste kuur he, zijn teveel bijwerkingen.

Maar ik dacht dat boldenone namelijk juist een van de betere middelen in de cut was? Ben nu aant twijfelen om test p te doen ipv boldenone, 100 mg eod?
 
Heb voor boldenone gekozen omdat je dit maar 1x in de week hoeft te prikken, aangezien het de eerste keer is en ik nog onervaren daarin ben is het niet handig om om de dag te prikken. Tren wil ik niet want is pas me eerste kuur he, zijn teveel bijwerkingen.

Maar ik dacht dat boldenone namelijk juist een van de betere middelen in de cut was? Ben nu aant twijfelen om test p te doen ipv boldenone, 100 mg eod?

waarom kan je de andere niet 1x per week prikken dan ???
ligt niet aan het spul zelf maar aan de esther wat de priktijd bepaalt
 
test prop 100mg eod, heerlijk in de cut, winstrol mag er ook bij hoeft zeker niet meer te zijn, beter probeer je eerst naturel zo diep mogelijk te cutten
 
Hmmm...vindt het niet wat.
Bold moet je minimaal 14wkn pakken en veel hoger doseren, of heb je veterinair?
Zou eerder test en mast pakken.

1-12wkn Test enth 250/500mg
1-10wkn Mast enth 400mg
1-4wkn Winny 30/50mg pd
 
maar het is zijn eerste kuur...
 
Hmmm...vindt het niet wat.
Bold moet je minimaal 14wkn pakken en veel hoger doseren, of heb je veterinair?
Zou eerder test en mast pakken.

1-12wkn Test enth 250/500mg
1-10wkn Mast enth 400mg
1-4wkn Winny 30/50mg pd

waarom je keuze voor mast ?
 
waarom kan je de andere niet 1x per week prikken dan ???
ligt niet aan het spul zelf maar aan de esther wat de priktijd bepaalt

Ja hehe maar de halveringstijd van test p is ma 2/3 dagen dus lijkt me logisch om dat vaker te prikken dan boldenone.
 
Ja hehe maar de halveringstijd van test p is ma 2/3 dagen dus lijkt me logisch om dat vaker te prikken dan boldenone.

jaa als je P kiest wel
maar kom op prikken is fun :D:brew:
 
wat ook wel lekker is..
250mg test e + 25mg provi weekje of 10, aan het einde eventueel winny om er wat scherper uit te komen, hoeft niet meer te zijn in de cut
 
Ik zie iemand zeggen proviron en de ander weer masteron.. Ze doen zowat allebei hetzelfde maar waarom zijn de bijwerkingen van deze 2 producten anders?
 
Ik zie iemand zeggen proviron en de ander weer masteron.. Ze doen zowat allebei hetzelfde maar waarom zijn de bijwerkingen van deze 2 producten anders?

Tja...je hebt appels en je hebt peren, moet je ook niet met elkaar vergelijken.

Proviron en masteron zijn wel 2 heel verschillende middelen hoor.

Maar anders snuffel je de suggesties die je gedaan zijn even op.
 
Laatst bewerkt:
Dit lijkt me een goede optie:
week 1-10 test p 100 mg eod
week 7-10 winny 40 mg

laatste 4 weken dus winny om er nog wat harder uit te komen. 100 mg test lijkt me voldoende voor een eerste kuur niet? Moet ik me erg zorgen maken om gyno met die dosering test?
 
gyno is erg persoonsgebonden, heb er zelf nooit last van, je hebt ook mensen die al panikeren als hun tepels gevoelig worden, maar bij die dosis..lijkt me onwaarschijnlijk
 
Combi mast en primo,
mast voor spierdichtheid en "vetverlies"
primo, voorspierhardheid, kracht, massa
kan eventueel nog wat test langs
 
loopt beetje dubbelop mast en primo, als eerste kuur zoveel middelen totaal overbodig
zoveel keuzes,
test + winnie
test + primo
primo only
test + mast
 
Test E

Zou het zo doen bro .

Week 1 t/m 12 250mg Test E E5D
Week 4 t/m14 25mg Provi ED
Week 6 t/m 12 50mg Winni ED

PCT

Week 15 t/m 18 20mg Nolva ED

Gaat je hard en droger van uitkomen . Hier zal je seeker geen spijt van krijgen .:)
 
Back
Naar boven