Fitness Seller

Boldenone + ?... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Floyd

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
1.384
Waardering
0
Eff een vraagje, wil eff wat weten over een stack boldenone/winny tabs.

week 1-8 400 mg boldenone

1/ week 1-6 40/50mg winny tabs ed
of
2/ week 3-8 40/50mg winny tabs ed.
of (hoorde iemand dit op sportschool zeggen, heb hier wel m'n twijfels bij, en daarom graag jullie mening hierover:
3/ week 1-3 en 6-8 40/50mg winny tabs ed.

Welke v/d 3 opties zouden jullie aanraden, zoals ik al zei, van die 3e heb ik nog nooit gehoord.

8 weken boldenone is oke denk ik, en de 6wkn voor winny ook...

Maar wat als ik de winny tabs weg laat, en zet gewoon 1x week primo. 200mg zoiets... Hoe gedraagt dat zich samen met de boldenone. Zit ik dus ook niet te klooien met elke dag een berg pillen slikken, en kan misschien ook 8 wkn.... Maar, heb dus geen idee hoe die twee samen werken. En het voordeel van de winny (dht) is wel dat het dus de aromatisering (zeg ik dat goed zo?) tegen gaat die eventueel van de boldenone kan optreden.

oh, en na de kuur natuurlijk de nolvadex....



graag jullie mening erover,
 
Wat is je status? vind zelf 50 mg winny wel een vrij hoge dosis. Volgens mij is 25 tot 30 mg al aardig hoor.

Primo 1 x p/w ben ik niet zo wild van en zeker niet met zo'n lage dosis. Vind ook het verschil erg groot, of 50 mg winny p/d of 200 mg primo per week??
 
Die 200mg primo waar ik het over had was gewoon eff snel genoemd, maar denk zelf ook dat bv dosering van 300 tot 400mg beter werkt, maar het ging mij meer om erachter hoe bolde- en primo zich samen gedragen, van bolde- en winny is dat wel bekend. Maar aangezien primo ook veel wordt gebruikt om te cutten en het een langwerkende ester op oliebasis is (voordeel t.o.v. winny)..... en moet je er dan proviron bij gebruiken, of kan het zonder maar dan de nolvadex achter de hand houden...

en, wanneer die stack niet werkt, wanneer de winny dan te gebruiken, week1-6 of 3-8?

(Ben 1.88, 83kg, bf weinig, minder dan 10%.)
 
Kom op mensen, der lopen hier toch zoveel mensen die veel kennis hebben van AAS, zo moeilijk zijn m'n vragen toch niet.....
 
keuze

Optie 2 is duidelijk de beste.
Op die manier zul je knoeihard en droog worden. De andere opties kunnen ook wel maar 2 is de beste.

Ganabol 50mg is ok
Tokkyo 200mg is beste imo
 
Ja precies ik zou persoonlijk ook voor optie 2 gaan. Als je dan klaar met je kuur dan ben je echt droog en je houd weinig vocht vast.
 
Ik heb het antwoord al gevonden denk ik, aangezien primo en EQ een soortgelijke werking hebben is het dus niet zo'n ideale stack. Winny en EQ geniet dus de voorkeur.

Na al die pagina's te hebben bekeken kan ik niet meer dan concluderen dat dit hem dan zou moeten worden:
week 1: 600mg EQ
week 2: 400mg EQ
week 3 t/m 8: 400mg EQ en 40mg Winstrol tab ed
week 10/11/12 nolvadex (40/20/20mg)

Meer kan ik er niet van maken, en week 3 begin ik denk ik met 30mg winny p/dag, om vervolgens evt de dosis de week erna te verhogen naar bv 40mg....
 
Originally posted by Floyd
Ik heb het antwoord al gevonden denk ik, aangezien primo en EQ een soortgelijke werking hebben is het dus niet zo'n ideale stack. Winny en EQ geniet dus de voorkeur.

Na al die pagina's te hebben bekeken kan ik niet meer dan concluderen dat dit hem dan zou moeten worden:
week 1: 600mg EQ
week 2: 400mg EQ
week 3 t/m 8: 400mg EQ en 40mg Winstrol tab ed
week 10/11/12 nolvadex (40/20/20mg)

Meer kan ik er niet van maken, en week 3 begin ik denk ik met 30mg winny p/dag, om vervolgens evt de dosis de week erna te verhogen naar bv 40mg....

Ik zou week 2 ook nog 600 mg EQ nemen voor de 'kickstart'
en het nakuren 4 weken doen 40/40/20/20 mg nolva

Wanneer ga je beginnen ? Als je begint lijkt het me wel interesant als je een log boek bijhoudt.
 
Zal nog wel een maandje (ruim) duren, wil eerst voeding optimaal hebben, en training perfect. heb al een paar weken niet echt kunnen trainen, problemen met schouder, en vakantie in VS, dan nog wat suppl bestellen. En een maatje van me wil gaan 'burnen' ben dus nu eff voor hem aan het kijken hoe hij dat het past kan doen. ik zal wel eff aan de admin vragen of dat goed is tezijnertijd een logboek bij te houden......

Van dat dubbele front-loaden had ik idd ook gelezen bij site van BC, het is wel beter natuurlijk, en van die nolva, een extra week 40mg dus....
 
Back
Naar boven