MuscleMeat

Boldenone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ivar_V

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 sep 2019
Berichten
556
Waardering
134
Lengte
1m83
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Beste mede BB,

Ik krijg de laatste tijd veel positieve berichten te horen over het middel Boldenone.
Dit zou de "drogere" variant van Deca moeten zijn.
Ik hoor dat men met Boldenone zowel kan cutten als lean massa kan opbouwen. Daarbij zou het ook in verhouding safe zijn in vergelijking met andere middelen.
Er traint bij mij een Rus die zweert met alleen 500 Test + 400 Boldenone per week te kuren. (Wel 6 maanden lang zegt ie hahaha)

Ik lees hier weinig over Boldenone, kennelijk is dit toch niet zo populair op dit forum dan andere middelen.

Is Boldenone safe?
Is het niet link voor je hart (door verdikking van je bloed door toename rode bloedcellen)

Graag jullie mening over Boldenone.

Thx
 
Bold = kwaliteit massa. Niet knetter hard groeien in enkele weken en 'opgeblazen' zijn. Ik vond het fijn!
 
Langzame mooie toename van spiermassa (weinig vocht dus)
 
Waardeloos middel.

Boldenone is niet zo onschuldig als beweerd wordt. Je kan er nogal depressief van worden etc.
 
Waardeloos middel.

Boldenone is niet zo onschuldig als beweerd wordt. Je kan er nogal depressief van worden etc.

Geldt dat niet voor alle AAS? en vooral Tren?
 
Geldt dat niet voor alle AAS? en vooral Tren?

Ja, maar wie heeft het hier over tren? Maar het geldt zeker niet voor alle AAS. Trenbolone en boldenone staan echt bekend om mentale bijwerkingen.
 
Test/tren/bold best of all worlds.
 
Boldenone zou net als EPO de aanmaak van rode bloedcellen stimuleren en de kans op "klonters verhogen"
Men zou ook meer honger en uithoudingsvermogen krijgen.
Hebben jullie daar iets van gemerkt?
 
Honger zeker ja
 
Boldenone zou net als EPO de aanmaak van rode bloedcellen stimuleren en de kans op "klonters verhogen"
Men zou ook meer honger en uithoudingsvermogen krijgen.
Hebben jullie daar iets van gemerkt?
Nee, op 600mg bold niks geen bijwerkingen in tegenstelling tot 400 tren. Maar tja, iedereen reageert weer anders op die dingen he... Persoonlijk wel fan van bold, alhoewel ik de “hardheid” wel een beetje mis dan.
 
Ik ga beginnen met Bold als de besmettingen weer naar beneden gaan.
In maart aan een kuur begonnen met Tren maar die heb ik helaas moeten stoppen vanwege Corona.
Had geen mentale bijwerkingen van Tren, dus verwacht die ook niet van Bold :D
 
Vorig jaar Test, Bold gedaan.
Mooie droge massa, flinke lijnen en aders.

Emotioneel is het ruk, nog nooit zo nagatief gevoeld tijdens een kuur met de bold.
Voor mij nooit meer. Ga wel weer aan de deca.
 
Vorig jaar Test, Bold gedaan.
Mooie droge massa, flinke lijnen en aders.

Emotioneel is het ruk, nog nooit zo nagatief gevoeld tijdens een kuur met de bold.
Voor mij nooit meer. Ga wel weer aan de deca.
Vreemd, ik heb dat juist met deca. Verlaagd libido, deca dick en negatieve instelling. Ik deed 375 test, 600 bold. Welke verhouding heb jij gedaan?
 
500 test, 600 bold.
Echt een k*t middel.
 
Vreemd, ik heb dat juist met deca. Verlaagd libido, deca dick en negatieve instelling. Ik deed 375 test, 600 bold. Welke verhouding heb jij gedaan?

Of je had geen echte nandrolon. Ik heb ook geen problemen op deca.
 
Ik ga mijn volgende blast ook boldenone proberen. Zit alleen nog een beetje te twijfelen aan de juiste dosering / verhoudingen. Ik zat te denken aan 600 test 600 bold of wellicht 750 test 600 bold. Zit je wel aan bijna 1,5 gr, maarja...
 
Beste mede BB,

Ik krijg de laatste tijd veel positieve berichten te horen over het middel Boldenone.
Dit zou de "drogere" variant van Deca moeten zijn.
Ik hoor dat men met Boldenone zowel kan cutten als lean massa kan opbouwen. Daarbij zou het ook in verhouding safe zijn in vergelijking met andere middelen.
Er traint bij mij een Rus die zweert met alleen 500 Test + 400 Boldenone per week te kuren. (Wel 6 maanden lang zegt ie hahaha)

Ik lees hier weinig over Boldenone, kennelijk is dit toch niet zo populair op dit forum dan andere middelen.

Is Boldenone safe?
Is het niet link voor je hart (door verdikking van je bloed door toename rode bloedcellen)

Graag jullie mening over Boldenone.

Thx
Niet te vergelijken met deca, compleet andere werking

Cutten/bulken kan je met elk AAS middel

Verdikking van bloed? Doen de meeste AAS

Is niet populair op DBB omdat het te zwak bevonden wordt
 
Back
Naar boven