XXL Nutrition

Boldenone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kreeg mooie vormen op m’n schouders en een stierennek van bold en de honger
 
Ik ga mijn volgende blast ook boldenone proberen. Zit alleen nog een beetje te twijfelen aan de juiste dosering / verhoudingen. Ik zat te denken aan 600 test 600 bold of wellicht 750 test 600 bold. Zit je wel aan bijna 1,5 gr, maarja...
waarom opeens zo snel omhoog in dosis, bold is wel relatief zwak.
 
waarom opeens zo snel omhoog in dosis, bold is wel relatief zwak.

Valt wel mee toch? Heb mijn doseringen best wel rustig opgebouwd. Nu op 700 test gaat het echt heel goed, dus ik denk dat 700/750 vanaf nu voor elke cycle de baseline test wordt. Daarnaast 400 deca of 600 boldenone is ook best wel moderate. Ik ken weinig mensen die met kuurtjes a la 500 test en 200 mast huge zijn geworden.
 
  • Like
Waarderingen: Brn
de ontbrekende factor is niet meer AAS maar de manier van trainen die je elke keer lijkt te wisselen, consistentie is wat jouw meer resultaten gaat geven.

dit is geen diss ik ben onder de indruk van jouw discipline en motivatie.
 
de ontbrekende factor is niet meer AAS maar de manier van trainen die je elke keer lijkt te wisselen, consistentie is wat jouw meer resultaten gaat geven.

dit is geen diss ik ben onder de indruk van jouw discipline en motivatie.

Mwa, ik vind het niet leuk om een half jaar dezelfde chest of leg workout te doen en ik betwijfel of dat nou meer gains gaat geven dan wat ik tot nu toe heb gedaan.

En Uiteindelijk gaat het er imo vooral om dat je heel hard traint (check) en dat je voeding (check) en levensstijl (check) op orde zijn. Of je dan 8 sets voor chest doet of 12, ik denk niet dat dat een heel groot verschil gaat maken uiteindelijk.

Maar bedankt voor je input. Voor mijn gevoel lijk ik nu wel wat gevonden te hebben met die trainingstijl van John Meadows dat goed bij mij past en dat niet snel gaat vervelen. We gaan het zien.
 
Mwa, ik vind het niet leuk om een half jaar dezelfde chest of leg workout te doen en ik betwijfel of dat nou meer gains gaat geven dan wat ik tot nu toe heb gedaan.

En Uiteindelijk gaat het er imo vooral om dat je heel hard traint (check) en dat je voeding (check) en levensstijl (check) op orde zijn. Of je dan 8 sets voor chest doet of 12, ik denk niet dat dat een heel groot verschil gaat maken uiteindelijk.

Maar bedankt voor je input. Voor mijn gevoel lijk ik nu wel wat gevonden te hebben met die trainingstijl van John Meadows dat goed bij mij past en dat niet snel gaat vervelen. We gaan het zien.
Met andere woorden je weet niet hoe je moet trainen en probeert dat met meer gear te compenseren. 8 of 12 sets is een wereld van verschil...
Als je nog moet zoeken naar je trainingstijl dan ben je niet klaar voor anabolen. Klaar.

Discipline en motivatie is leuk en aardig, maar als je niet weet wat je aan het doen bent dan verspil je je tijd geld en gezondheid.
 
Met andere woorden je weet niet hoe je moet trainen en probeert dat met meer gear te compenseren. 8 of 12 sets is een wereld van verschil...
Als je nog moet zoeken naar je trainingstijl dan ben je niet klaar voor anabolen. Klaar.

Discipline en motivatie is leuk en aardig, maar als je niet weet wat je aan het doen bent dan verspil je je tijd geld en gezondheid.

Waarom denk je dat er maar 1 trainingsstijl is die je voor de rest van je leven moet aanhouden? Waarom zou je niet kunnen variëren en experimenteren en daar ook succesvol mee kunnen zijn? En als je zulke dingen post voeg aub ook even een foto van je fysiek toe, zodat we kunnen zien in hoeverre jij serieus te nemen bent.
 
Waarom denk je dat er maar 1 trainingsstijl is die je voor de rest van je leven moet aanhouden? Waarom zou je niet kunnen variëren en experimenteren en daar ook succesvol mee kunnen zijn? En als je zulke dingen post voeg aub ook even een foto van je fysiek toe, zodat we kunnen zien in hoeverre jij serieus te nemen bent.
Je hoeft mij niet serieus te nemen...
Eerst foto was op 600mg test en 150mg bold. 2e Foto is 350mg test, 100mg bold, 150mg primo.
Te veel test is bij mij gyno, trekt gelukkig gauw weer weg.
Shit als Deca, NPP, dbol neem ik om die reden niet.
 
Toen Jay Cutler jaren op rij niet kon winnen van Ronnie Coleman is hij ook op zoek gegaan naar een andere trainingsstijl. Ik denk dat hij ook nog niet klaar was voor anabolen. Klaar.
Ga je hem nou met Jay Cutler vergelijken😂
Verschil is dat Jay Cutler toen hij begon 100% wist wat voor hem werkte. Blijkbaar weet deze jongeman dat niet. Verder ga ik mijn tijd niet verspillen aan deze discussie want iedereen moet lekker zelf weten wat ie doet.

Zijn woorden: "Voor mijn gevoel lijk ik nu wel wat gevonden te hebben met die trainingstijl van John Meadows dat goed bij mij past en dat niet snel gaat vervelen."

Hoe kan je nou een paar kuren achter de rug hebben als je nu pas een trainingsstijl gevonden hebt die bij je past...
 
Laatst bewerkt:
Ja want als natty moet je hetzelfde trainen als enhanched. Lol
 
Ja want als natty moet je hetzelfde trainen als enhanched. Lol
Als je natty gains maakte met je schema, dan zou je dat zelfde schema enhanced kunnen doen idd. Volume wel wat omhoog want je bent wel enhanced natuurlijk. Goed punt. "Lol"
 
Toen Jay Cutler jaren op rij niet kon winnen van Ronnie Coleman is hij ook op zoek gegaan naar een andere trainingsstijl. Ik denk dat hij ook nog niet klaar was voor anabolen. Klaar.
Jay won omdat Ronnie zwanger werd
 
Als zelfs Jay Cutler van trainingsstijl kan wisselen die hem beter past kan iedereen het. In deze sport raak je nooit uitgeleerd. Uiteraard heb je een bepaalde basis nodig, maar als jij vanaf je eerste kuur alles al perfect en optimaal doet op het gebied van training ben je denk ik de eerste.
vreemde reactie die eerdere over dit onderwerp ook.

Jay wist heel goed wat bij hem paste op dat moment, dat hij het heeft aangepast dat kan natuurlijk.

voordat je begint met kuren is het verstandig om te weten welke frequentie, volume, oefeningen, en rpe het beste bij je past. Zodat je daar al veel ervaring mee hebt en je niet na meer dan een jaar kuren daar nog achter moet komen.
 
vreemde reactie die eerdere over dit onderwerp ook.

Jay wist heel goed wat bij hem paste op dat moment, dat hij het heeft aangepast dat kan natuurlijk.

voordat je begint met kuren is het verstandig om te weten welke frequentie, volume, oefeningen, en rpe het beste bij je past. Zodat je daar al veel ervaring mee hebt en je niet na meer dan een jaar kuren daar nog achter moet komen.
Natuurlijk, maar neemt niet weg dat iets wat werkt als X, ook meteen betekent dat het goed werkt als Y. Je blijft altijd dingen leren, op welk niveau dan ook. Steevast vast blijven houden aan iets omdat het altijd heeft gewerkt is in mijn ogen ook niet the way to go. Maar lukraak veranderingen doorpushen voor the fuck of it ook niet. Uiteindelijk draait het toch om de balans te vinden.
 
klopt ik zeg ook niet dat je geen veranderingen kunt toepassen maar het is wel handig om voordat je begint met kuren een manier te hebben gevonden van trainen waarmee je veel massa hebt weten te behalen.
 
Back
Naar boven