XXL Nutrition

Boldone

Bezoekers in dit topic

Chief

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2003
Berichten
282
Waardering
0
Hallo sportvrienden,

Ik ben voornemens een kuur met Winstrol/Prop/Boldone te gaan doen. De winstrol en Propionate ben ik van plan iedere dag/om de dag te zetten. Hoe vaak moet moet ik Boldone zetten? Is het verstandig deze te verdelen zodat ik deze samen met Winstrol/prop injecteer?

Alvast bedankt!???
 
Je mag opzich de boldenone wel om de week doen.. maar als jij elke dag een beetje wilt doen samen met de prop en winny dan zal ik ook niet klagen.

Voordeel ervan is door bijv om de dag 2ml in de biceps te zetten kan je de facia aardig oprekken (net als bij synthol) en dus groei verwachten.
 
Bedank Champ,

Als jij maar niet klaagt dan vind ik het best.

Gebruik je voor injectie in biceps, schouders, quads, kuiten dezelfde naald? Lijkt mij nogal groot.

Alvast bedantk.
 
hoe dieper in de spier hoe beter.
 
Originally posted by Chief
Bedank Champ,

Als jij maar niet klaagt dan vind ik het best.

Gebruik je voor injectie in biceps, schouders, quads, kuiten dezelfde naald? Lijkt mij nogal groot.

Alvast bedantk.
quads/gluten 38mm (enkel als je al dikke quads hebt)
al de rest 25mm
 
Bedankt!
 
Wat voor Boldenon gebruik je? dat lijkt me een eerste vraag. De ene Boldenon heeft een langer half-life dan de andere. Daarvan uitgaande kun je pas zeggen wat het beste injecteren is.
 
Ik heb ze deze week gehaald. Het is Gynabolan voor stieren. Dit zijn trekpotjes van 10 ml (niet verkeerd opvatten).
 
Back
Naar boven