MuscleMeat

Bolle rug

Bezoekers in dit topic

B_R_I_T_T

Novice
Lid geworden
1 apr 2020
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m66
Beste,
Laatst heb ik opgemerkt dat ik mijn buikspieroefeningen verkeerd oefent. Ik heb namelijk een bolle rug vanboven door mijn scolioses waardoor ik sommige oefeningen niet met een rechte rug beoefent (plank,crunches ...). Wat tot gevolg leidt dat ze niet zo goed kunnen ontwikkelen of helemaal niet lastig zijn.
Hebben jullie enige idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Want ik ben nu helemaal hopeloos erover

Mvg
 
Heb je een behandelde arts, wat zégt die er van ?
Als ik, ik ben rechter, buikspieren train dmv crunches, heb ik ook een bolle rug.
Bij knee raises, daarbij hang je aan iets en trek je jouw knieën op, heb ik wel een rechte rug.
Als straks de sportschool weer open is, kun je daar vragen of je de oefeningen goed of fout doet.
Dat kunnen we niet zien aan 1 bericht hier.

Als je heel veel haast heb, kun je een filmpje maken en uploaden.
 
Beste,
Laatst heb ik opgemerkt dat ik mijn buikspieroefeningen verkeerd oefent. Ik heb namelijk een bolle rug vanboven door mijn scolioses waardoor ik sommige oefeningen niet met een rechte rug beoefent (plank,crunches ...). Wat tot gevolg leidt dat ze niet zo goed kunnen ontwikkelen of helemaal niet lastig zijn.
Hebben jullie enige idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Want ik ben nu helemaal hopeloos erover

Mvg
Ben je al op bezoek geweest bij een fysio?
Door de Coronacrisis die nu draait is dat natuurlijk niet mogelijk, maar ooit eerder aan gedacht?
Sport je altijd alleen of sport je met vaak met anderen, in het tweede geval kun je ze vragen of ze op je vorm willen letten tijden de oefeningen.
Heb je alleen last van een bolle rug bij crunches en planks of komt het vaker voor?
 
Train je je onderrug wel genoeg tov van je buik? Als dit niet het geval is zou ik dit proberen te verbeteren, want als je je onderrug niet genoeg traint kan je erg last van je bekken krijgen.
 
Back
Naar boven