AndroidHealthClinic

Bolletje/klier achter tepel

Bezoekers in dit topic

NotoriousB

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2009
Berichten
239
Waardering
0
Goeieavond mede dbb'ers,

Het is nu al een maand geleden dat ik m'n nakuur gedaan heb (van kuur test e 500mg per week,10 weken) en heb nu al een week achter m'n linkertepel een bolletje.

M'n linkertepel is nu ook wat gevoelig als er druk op zit, ook m'n rechtertepel is gevoelig maar daar zit er geen bolletje.
Ook zien m'n tepels er nu wat puffy uit.

Ik ben ermee naar de huisarts geweest(maar niets gezegt over m'n anabolen kuur) en hij zegt dat het een klier is en heb een zalfje meegekregen.

Ik denk eerder dat het door het kuren is maar durfde er niets van zeggen tegen m'n huisarts...




Iemand die dit meegemaakt heeft en/of tips heeft?


Groeten
 
wacht tot je oestrogeenpeil terug normaal is, en ga dan terug naar de dokter als een echte vent en speel open kaart.
 
Kan ik ondertussen iets nemen dat het oestrogeenpijl wat omhoog helpt?
Libido is niet wat het geweest is, maar is toch al een stuk beter maar dat is het probleem niet.

Kan ik iets nemen bv nolva of proviron?
 
Kan ik ondertussen iets nemen dat het oestrogeenpijl wat omhoog helpt?
Libido is niet wat het geweest is, maar is toch al een stuk beter maar dat is het probleem niet.

Kan ik iets nemen bv nolva of proviron?


Ik zou als ik jou was niets gaan nemen dat je oestrogeenpijl omhoog helpt. :D
 
Sorry bedoel om m'n oestrogeen pijl naar beneden te helpen
 
Probeer nog een week Nolva op 20mg?
 
Ik heb sinds mijn pubertijd altijd al een bolletje gehad (aan m'n linkertepel iets meer dan aan m'n rechter).. Tepels zien er meestal ook wat puffy uit. Denk niet dat het veel kwaad kan hoor. Maar als je het kan verhelpen met Nolva, laat me het dan weten :D
 
Goeieavond mede dbb'ers,

Het is nu al een maand geleden dat ik m'n nakuur gedaan heb (van kuur test e 500mg per week,10 weken) en heb nu al een week achter m'n linkertepel een bolletje.

M'n linkertepel is nu ook wat gevoelig als er druk op zit, ook m'n rechtertepel is gevoelig maar daar zit er geen bolletje.
Ook zien m'n tepels er nu wat puffy uit.

Ik ben ermee naar de huisarts geweest(maar niets gezegt over m'n anabolen kuur) en hij zegt dat het een klier is en heb een zalfje meegekregen.

Ik denk eerder dat het door het kuren is maar durfde er niets van zeggen tegen m'n huisarts...




Iemand die dit meegemaakt heeft en/of tips heeft?


Groeten

Ben je bang van je dokter ofzo? :eek:
Je betaald hen al goed genoeg hoor 100 euro per maand.
Laat ze maar werken voor je. In Nederland is anabolen gebruik niet verboden bij de wet.
Hij moet gewoon zijn werk doen en verder zijn muil dichthouden, want hij word ervoor betaald om jou gezondheid te verbeteren. ;)
Je moet gewoon alles vertellen en niks geheim houden. Zo kan hij je beter helpen.
Je dokter heeft geheimhoudingsplicht, dus hij mag niks door vertellen aan andere zonder jou toestemming.:D
 
Naar je huisarts gaan, maar niks zeggen over je kuur??

Had je net zo goed niet kunnen gaan
 
Naar je huisarts gaan, maar niks zeggen over je kuur??

Had je net zo goed niet kunnen gaan

Zo kan je het ook brengen.
Daster je bent subtieler dan ik. :D
 
Hetzelfde als naar de huisarts gaan met een geslachtsziekte, maar net doen of je geen coïtus hebt gehad.

En die man moet maar raden wat het is.
 
Hetzelfde als naar de huisarts gaan met een geslachtsziekte, maar net doen of je geen coïtus hebt gehad.

En die man moet maar raden wat het is.

:roflol::haha::hahaha:

Karma voor de lol :D
 
Back
Naar boven