AndroidHealthClinic

Bolletje/klier achter tepel

Bezoekers in dit topic

NotoriousB

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2009
Berichten
239
Waardering
0
Goeieavond mede dbb'ers,

Het is nu al een maand geleden dat ik m'n nakuur gedaan heb (van kuur test e 500mg per week,10 weken) en heb nu al een week achter m'n linkertepel een bolletje.

M'n linkertepel is nu ook wat gevoelig als er druk op zit, ook m'n rechtertepel is gevoelig maar daar zit er geen bolletje.
Ook zien m'n tepels er nu wat puffy uit.

Ik ben ermee naar de huisarts geweest(maar niets gezegt over m'n anabolen kuur) en hij zegt dat het een klier is en heb een zalfje meegekregen.

Ik denk eerder dat het door het kuren is maar durfde er niets van zeggen tegen m'n huisarts...




Iemand die dit meegemaakt heeft en/of tips heeft?


Groeten
 
wacht tot je oestrogeenpeil terug normaal is, en ga dan terug naar de dokter als een echte vent en speel open kaart.
 
Kan ik ondertussen iets nemen dat het oestrogeenpijl wat omhoog helpt?
Libido is niet wat het geweest is, maar is toch al een stuk beter maar dat is het probleem niet.

Kan ik iets nemen bv nolva of proviron?
 
Kan ik ondertussen iets nemen dat het oestrogeenpijl wat omhoog helpt?
Libido is niet wat het geweest is, maar is toch al een stuk beter maar dat is het probleem niet.

Kan ik iets nemen bv nolva of proviron?


Ik zou als ik jou was niets gaan nemen dat je oestrogeenpijl omhoog helpt. :D
 
Sorry bedoel om m'n oestrogeen pijl naar beneden te helpen
 
Probeer nog een week Nolva op 20mg?
 
Ik heb sinds mijn pubertijd altijd al een bolletje gehad (aan m'n linkertepel iets meer dan aan m'n rechter).. Tepels zien er meestal ook wat puffy uit. Denk niet dat het veel kwaad kan hoor. Maar als je het kan verhelpen met Nolva, laat me het dan weten :D
 
Goeieavond mede dbb'ers,

Het is nu al een maand geleden dat ik m'n nakuur gedaan heb (van kuur test e 500mg per week,10 weken) en heb nu al een week achter m'n linkertepel een bolletje.