Fitness Seller

Bonjasky bij vd Vorst ziet sterren

Bezoekers in dit topic

Bedankt had het gezien, altijd leuk maar wat een mietje is die v/d vorst toch haha. Zoals die de pads ophield.:)
 
Vd Vorst :')
Gayer dan een paarse string van leer.
 
Leuk filmpje.. blijft mijn favoriete vechter.. lijkt me ook een supervriendelijke kerel, altijdmet een lach op zijn
gezicht, altijd even vriendelijk.. Heeft ook nooit van die vuile laffe natrapen gedaan of nodig gehad
om te winnen. Daarom haat ik badr hari gewoon, supertalent, rot karakter.. Remi blijft een topper :)
 
Leuk filmpje.. blijft mijn favoriete vechter.. lijkt me ook een supervriendelijke kerel, altijdmet een lach op zijn
gezicht, altijd even vriendelijk.. Heeft ook nooit van die vuile laffe natrapen gedaan of nodig gehad
om te winnen. Daarom haat ik badr hari gewoon, supertalent, rot karakter.. Remi blijft een topper :)

Mwah..Beetje gemaakt vriendelijk is Remy in real life. Prima hoor maar heb leukere vechters ontmoet. Badr heb ik nog niet het genoegen gehad om te onmoeten, al traint ie naast ons dus zal er wellicht nog van komen. Zou maar zo kunnen zijn dat ik dat een aardigere gozer vind. Ik bedoel maar dat men zich soms kan vergissen.
 
Mwah..Beetje gemaakt vriendelijk is Remy in real life. Prima hoor maar heb leukere vechters ontmoet. Badr heb ik nog niet het genoegen gehad om te onmoeten, al traint ie naast ons dus zal er wellicht nog van komen. Zou maar zo kunnen zijn dat ik dat een aardigere gozer vind. Ik bedoel maar dat men zich soms kan vergissen.


Oh dat kan zijn, heb ze nog niet in real life ontmoet :D maar gewoon als je hem ziet eender op welk moment ze hem filmen, altijd een lach op zijn gezicht, altijd vriendelijke interviews, .. maar zou kunnen hoor :) ik heb hem van in begin gewoon graag zien vechten.. tegen badr hari heb ik een paar x zo een
enorm domme dingen zie uithalen dat ik gewoon instant totaal geen fan meer van hem was.. die mentaliteit verpest gewoon heel de sfeer rond het boksen en de sport.. dat is spijtig. en ik snap die kerel gewoon niet, dan is hij aant vechten tegen Remy, hij isbeter aan het vechten en staat volgens mij voor op punten en dan als ie neergaat, gaat hij ff nastoten en trappen.. hoe dom kan je zijn.. anders had hij
de partij volgens mij gewonnen dusja.. maarja zit gewoon in het karakter eh.. is wel gebleken uit de dingen die hij mispeutert :p enjah zou kunnen hoor maar heb hem eens op een seminar bezig gezien en leek me nou niet bepaald een sympathieke kerel :D maar ik ken hem natuurlijk niet :)
 
Ja begrijp ik hoor en wil Remy ook niet afzeiken maar doel op de nuance dat iemand soms kan verassen, zowel in positieve als in negatieve zin.
 
Ja begrijp ik hoor en wil Remy ook niet afzeiken maar doel op de nuance dat iemand soms kan verassen, zowel in positieve als in negatieve zin.

weet ik wel :) en daar heb je ook volkomen gelijk in.. :)
 
Hij was van de week ook in koffietijd en hij gaat nog wel door met wedstrijden vechten zei hij.
 
Altijd super irritant als Remy weer op tv is. Het is allemaal te nep, te gemaakt. Die jongen doet teveel moeite om aardig gevonden te worden, dat het bijna zielig is. Hoop in ieder geval dat die weer met zijn oude stijl in de ring komt knallen!
 
Back
Naar boven