Fitness Seller

Bonkers update (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

125kg bench met zo'n borst en kuren met zo'n fysiek, ben jij een lopende grap ofzo?
 
Hij lacht omdat je al zo vroeg wil beginnen met AAS en je er wsl geen bal vanaf weet en denkt dat het even veilig is als een sigaretje roken ...

ben me bewust van de risico's hoor. En ik rook trouwens niet. Maar goed, ik ben er nog niet over uit of ik het ga doen. Laten we eerst maar is knallen..

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 00:56 ----------

125kg bench met zo'n borst en kuren met zo'n fysiek, ben jij een lopende grap ofzo?

geloof je het niet? Ik post wel een filmpje als je me niet gelooft..
 
Prima, maar wel zonder spotter die tegelijkertijd zijn rug traint.

was wel met een spotter inderdaad. Maar bijna alles ging op eigen kracht. Normaal doe ik 5x5 met nu 90kg. Elke week probeer ik 2.5kg hoger te gaan. Ik weet dat me borst achterloopt. Heb echt slechte borst van nature, hij groeit maar moeilijk. Maar over een jaartje zie je een volle borst, 100%
 
Ben erg benieuwd naar je filmpje, je tikt zeker niet je borst aan maar paar cm erboven?

Schouders en triceps zijn aanwezig, maar borst niet erg. We shall see
 
Ben erg benieuwd naar je filmpje, je tikt zeker niet je borst aan maar paar cm erboven?

Schouders en triceps zijn aanwezig, maar borst niet erg. We shall see

damn, waarom geloof je me niet? Heb het serieus gedaan, tot me borst en weer een volle ROM naar boven. Kijk, me borst is niet goed, maar ik heb genoeg kracht hoor.
Vandaag heb ik Incline DB press met 34kg gedaan volle ROM voor 6 reps. DB pullover 32kg. Chest press machine pak ik de volle stack 100kg.
 
damn, waarom geloof je me niet? Heb het serieus gedaan, tot me borst en weer een volle ROM naar boven. Kijk, me borst is niet goed, maar ik heb genoeg kracht hoor.
Vandaag heb ik Incline DB press met 34kg gedaan volle ROM voor 6 reps. DB pullover 32kg. Chest press machine pak ik de volle stack 100kg.

Vind het erg knap, je fysiek doet anders denken. Maar als je een filmpje wil laten zien, en het klopt heb ik niks gezegd en vind ik het erg knap.

Daarnaast blijft je aas verhaal wel om te gieren, zou daarmee nog paar jaar wachten.
 
damn, waarom geloof je me niet? Heb het serieus gedaan, tot me borst en weer een volle ROM naar boven. Kijk, me borst is niet goed, maar ik heb genoeg kracht hoor.
Vandaag heb ik Incline DB press met 34kg gedaan volle ROM voor 6 reps. DB pullover 32kg. Chest press machine pak ik de volle stack 100kg.
zo speciaal is dat niet hoor, zie niet in hoe je daarmee 125kg bencht.
ik deed incline 32 kg x12 incline db toen ik nog 100 benchte , maar ik zie geen reden om aan je te twijfelen.

@ dennisik. als hij wil kuren is dat zijn eigen beslissing..
 
Vetpercentage is nice man, maar zou idd niet kuren. Zou eerst maar eens een jaartje op 4k calorieen gaan trainen en verdiepen in voeding.
 
geloof hier niks van :) sorry.
 
............... Huh..........
 
Goede borst.
 
Je hebt wel een gruwelijke ader van je schouder naar je arm lopen (Y)

:)

Voor de rest, lekker wachten met kuren, flink hard trainen en goed eten en rusten!
succes
 
Goede schouders en slechte kuurplannen.

was wel met een spotter inderdaad. Maar bijna alles ging op eigen kracht.

Als je t niet zelf benched doe dan niet alsof...
 
jaloerse figuren.. echt hoe bekrompen kan je zijn.. ik ga hier echt niet liegen over hoeveel ik kan benchen.. je gelooft het of niet. Ik zal als ik terug ben van vakantie ff een filmpje maken voor alle haters.
 
jaloerse figuren.. echt hoe bekrompen kan je zijn.. ik ga hier echt niet liegen over hoeveel ik kan benchen.. je gelooft het of niet. Ik zal als ik terug ben van vakantie ff een filmpje maken voor alle haters.
Dat filmpje komt er niet.
 
jaloerse figuren.. echt hoe bekrompen kan je zijn.. ik ga hier echt niet liegen over hoeveel ik kan benchen.. je gelooft het of niet. Ik zal als ik terug ben van vakantie ff een filmpje maken voor alle haters.
Heb je mijn pm gelezen?
 
Back
Naar boven