MuscleMeat

Boodschappen lijstje

Bezoekers in dit topic

JimmyH

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 feb 2004
Berichten
1.908
Waardering
0
ik ben benieuwd hoe jullie boodschappen lijstjes eruit zien, mijne ziet er als volgt uit :

4 Blik tonijn
7 Ons kipfilet
4 Bakken magere kwark
7 Bananen en 7 appels
2 Pakken 4 granen macaroni
1 Zak aardappelen
7 x Groente
7 x Vlees of vis
1 Pak brinta
1 Pak rijstwafels
2 Ons amandelen
3 Pakken 0% vet melk
2 Flessen crystal clear bronwater
1 pak thee
 
groente 7x? voor de hele week? dan is het toch niet meer vers.
 
nee ik haal mn groente meestal in 2 keer
 
En 2 flessen water? Ik drink dat op één dag al weg, of zijn het mss van die bidons van Sip van 50 liter :D
 
das geen gewoon water,, das frisdrank met minder dan 1kcal per glas !! als ik water in flessen zou gaan kopen moet ik me eigen helemaal scheel gaan betalen
 
is deze lijst inclusief cheatday? :evil: :study:
 
nee deze is zonder, ik ben er nog niet helaam uit wat ik met mn cheatday wil doen, zit er over te denken om poffertjes zonder vet te gaan creeeren
 
poffertjes zonder vet??? het is dan toch cheatday, je wilt dan toch juist meer vettige en suiker rotzooi eten om je stofwisseling te versnellen.
 
je moet toch veel koolhydraten eten en zo min mogelijk vet ?!
 
das een refeed :)

een junkday mag/moet je jezelf helemaal voldouwen met alle rotzooi in een radius van 100 meter :D
 
Imperium zei:
das een refeed :)

een junkday mag/moet je jezelf helemaal voldouwen met alle rotzooi in een radius van 100 meter :D
I love it!
 
hoe vaak houden jullie dan een cheatday ?! ik wil eigenlijk gewoon zo snel mogelijk (maar wel verantwoord) van mn vet af, zet je dan met een cheatday er niet veel vet aan ?
 
tja dat heb ik ook, ik heb mezelf dus ook verstrikt tot een paar junkmaaltijden in de week, niet een junkdag, kan ik psychisch gewoon niet aan, omdat ik ook nog veel vet weg moet werken, en het klinkt gewoon erg verkeerd. maar bij de meeste blijkt het te helpen, ikzelf neem om de week een refeed.
 
ik snap het niet, hoe moeilijk kan het zijn om 1 dag in de week te eten wat je wilt, zoveel je wilt...
 
das niet moeilijk,, maar ik wil liever geen extra vet,, k heb al geoeg op het moment
 
ik ben gewoon zo bang ( je kan het bijna trauma noemen) dat ik aankom als een runt, ik heb toch vorige week die chinees gegeten? guess what 0.8kg erbij godverredomme, nu ben ik dus 70.6 :'( ik ga morgen een week op vakantie hopen dat ik het weg kan zwemmen in het zwembad..
 
- 1 kg muesli
- 1 kg havermout (2 pakken)
- 7 blikken tonijn
- 7 blikken zalm
- 2 kg kipfilet
- 6 pakken magere melk
- 20 eieren (2 dozen)
- 2 zakken volkoren tarwebrood
- 500 gram basmati rijst
- 500 gram volkoren macaroni
- 5 bakken kwark
- 2 potten gemalen spinazi

Dit is wat ik ongeveer koop in een week tijd... moet wel meerdere keren naar de winkel want krijg niet alles mee op m'n fiets.
 
Imperium zei:
ik ben gewoon zo bang ( je kan het bijna trauma noemen) dat ik aankom als een runt, ik heb toch vorige week die chinees gegeten? guess what 0.8kg erbij godverredomme, nu ben ik dus 70.6 :'( ik ga morgen een week op vakantie hopen dat ik het weg kan zwemmen in het zwembad..
dat zal echt niet aan die junkmaaltijd van vorige week liggen hoor :rolleyes:
 
damn frenkpie, dr worden aardig wat beesten vermoord dankzij jou :p eet jij dat allemaal op in 1 week ??? en aan hoeveel kcal zit je dan?
 
je moet wat betreft cheatdays/refeeds zelf experimenteren. De één reageert erg slecht op vreetfestijnen en de ander versnelt er z'n vetverlies de dagen daarna mee. Als je het op safe wil spelen, gewoon niet al te uitbundig vet/fructose gaat eten en niet meer dan 500 cals boven je onderhoud. Voordat je begint een HIIT cardio sessie en de dag erna weer één. Verder alles strak houden de rest van de week en er is niks aan de hand!

Dat je zwaarder wordt na zo'n dag is doodnormaal en duidt absoluut niet op drastische vetopslag. Het is eerder vocht. Als je ervan uitgaat dat 1 kg vet 9000 cals is, en je eet 1000 cals boven je onderhoud, dan kun je dus al uitrekenen hoeveel vet je MAXIMAAL aan kunt komen. Dit is het slechtste scenario aangezien het overschot ook naar je spieren gaat. Hoe beter je dus zo'n dag inplant, hoe meer kans dat je spieren er wat aan hebben. Dat is mijn mening natuurlijk ;) Ikzelf zit tussen een refeed en cheatday in.... Tijdens 1 maaltijd een ik me helemaal vol met waar ik trek in heb (pizza/haagen dasz ijs), de rest van de maaltijden eet ik wel 'lekkere' voeding, maar met weinig vet/fructose... Dus bv. stokbrood met 20+ kaas, paar glazen melk en een stukje chocolade... havermout, meergranen pannenkoeken etc. etc.
 
Back
Naar boven