Fitness Seller

Boogie, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Doe het niet jongen!


We houden hier van je en willen je niet kwijt! Echt het leven is mooi!!!




Veel zelfmoord in Groningen

In Groningen komen relatief veel zelfmoorden voor. En dan hebben we het niet over een paar procent. Nee, het aantal zelfmoorden ligt 60 procent hoger dan het landelijke gemiddelde. Ook Amsterdam scoort hoog. Tweederde van de zelfdoders zijn oudere mannen, zoals we vanochtend al schreven. In 2004 maakten 1514 mensen er een eind aan, dat is nog best weinig.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Zijn Boog en Rey al gesignaleerd vandaag? :D
 
Nope, we vrezen het ergste.

Hopen dat ze al betaald hebben voor de BBQ dan maar! :D
 
Boogie komt uit Groningen?
Vandaar....
 
Lauw zei:
Boogie komt uit Groningen?
Vandaar....

Zo. Je bent scherp zeg vandaag Lauw. Lekker man, vasthouden! :thumb:


/sarcasm.
 
Die missen we toch niet :D
 
Krijg ik z'n muziekcollectie zeker?

Joy...
nopompom.gif
 
MonsterGirl zei:
Ssst, mss staan we in hun testament *kuch*

Dikke Powerlift(st)ers staan niet in mijn testament denken alleen aan hunzelf en vreten alles op :D

Aan de BBQ doe ik niet mee want dan sta ik te fotograferen op het Drentse Circuit!

En dat de rest mij niet zal missen boeit mij niet meesten zijn toch jaloers op wat ik kan en doe :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ReyMysterio zei:
En dat de rest mij niet zal missen boeit mij niet meesten zijn toch jaloers op wat ik kan en doe :D

:rolleyes:
 
ReyMysterio zei:
En dat de rest mij niet zal missen boeit mij niet meesten zijn toch jaloers op wat ik kan en doe :D





=================> :suicide:



:)
 
woon zelf momenteel ook in gron.een paar weken terug heeft een meid van 28 zichzelf in de hens gestoken en is van een gebouw afgesprongen,bouwvakkers vonden haar zielloze lichaam om 06:30uur :(
 
ReyMysterio zei:
En dat de rest mij niet zal missen boeit mij niet meesten zijn toch jaloers op wat ik kan en doe :D

*Kuch*... :no: :scratch:
 
ReyMysterio zei:
En dat de rest mij niet zal missen boeit mij niet meesten zijn toch jaloers op wat ik kan en doe :D

Ik heb altijd al gezegd dat die ReyMysterio te bescheiden is...... :cool:
 
Tweederde van de zelfdoders zijn oudere mannen

en jullie maken zich zorgen over Boogie en niet over mij ... :(... ik ga die hoge flat eens opzoeken (zodra het stopt met regenen)
 
wazzup zei:
en jullie maken zich zorgen over Boogie en niet over mij ... :(... ik ga die hoge flat eens opzoeken (zodra het stopt met regenen)

Hmmm, aangezien wij je niet van je besluit kunnen houden zou ik wel willen verzoeken dat als je jumped, iemand er een cam heeft opgericht zodat we een live feed ervan hebben. :thumbup:
 
MrJ zei:
Hmmm, aangezien wij je niet van je besluit kunnen houden zou ik wel willen verzoeken dat als je jumped, iemand er een cam heeft opgericht zodat we een live feed ervan hebben. :thumbup:
...en we de beelden met big cash kunnen doorverkopen aan allerlei sensatie-geile tv-stations ;)
 
Back
Naar boven