MuscleMeat

Boogie's hersenspinsel: vrouwen spelen vals. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Metal_Wolf zei:
Arg, check Jennifer Lopez zonder make-up.. echt ziek man

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op www.deansplanet.com kanje meer celebs zonder make-up bekijken.
Ik vind haar best nog vrij aantrekkelijk op deze foto, ik heb wel ergere mét vs. zónder make-up foto's gezien (o.a. op die site)
 
Ze hebben bij sommige vrouwen wel echt de allerlelijkste foto zonder make-up neergezet die ze konden vinden volgens mij hoor...
Vaak staan ze er ook nog op met een onwijs domme uitdrukking op hun gezicht :P en als ze net uit bed zijn en brak zijn van het feesten ofzo :P

Ik kan me echt niet voorstellen dat ze er zonder make-up altijd zo uit zien :eek:
 
Daarom vind ik het ook prachtig, dat als je wakker word naast een dame en die ziet er nog net zo mooi uit! Blijkt achteraf dat ze alleen wat oogspul opdoen en voor de rest niets. Dat zijn de mooie meisjes.
Vergeet niet dat veel makup de huid verpest he. Die celebrities zitten elke keer onder de drap, dus hun huid is gewoon vernaggeld. Daarom ziet de meesten er zo bezopen uit.
 
Goed topic. Hier ben ik het volledig mee eens :) Dit is precies mijn gedachtegang sinds jaren.

Ik val dan ook alleen maar op vrouwen die er natural goed uit zien (naar mijn smaak).

Sta ik ergens in een disco met vrienden en dan zie je ze allemaal gapen naar zo'n breezerslet. "Lekker wijf man, vind je niet?". - Nee, wat is daar nou lekker aan, 1kg poeder op d'r hoofd, hartstikke fake man. En dan kijken ze me raar aan...
 
benchMarc zei:
Goed topic. Hier ben ik het volledig mee eens :) Dit is precies mijn gedachtegang sinds jaren.

Ik val dan ook alleen maar op vrouwen die er natural goed uit zien (naar mijn smaak).

Sta ik ergens in een disco met vrienden en dan zie je ze allemaal gapen naar zo'n breezerslet. "Lekker wijf man, vind je niet?". - Nee, wat is daar nou lekker aan, 1kg poeder op d'r hoofd, hartstikke fake man. En dan kijken ze me raar aan...

:thumbup:
 
@ marc yup same here.

ik ben blij dat mn vriendin alleen btje mascara opdoet.. verder niets. Die kg's poeder ... :barf:

ken een meisje die deed altijd zoveel rommel op r wimpers dat het ging klonteren.. :mad: oh wat vond ik dat ranzig om te zien..
 
benchMarc zei:
Goed topic. Hier ben ik het volledig mee eens :) Dit is precies mijn gedachtegang sinds jaren.

Ik val dan ook alleen maar op vrouwen die er natural goed uit zien (naar mijn smaak).

Sta ik ergens in een disco met vrienden en dan zie je ze allemaal gapen naar zo'n breezerslet. "Lekker wijf man, vind je niet?". - Nee, wat is daar nou lekker aan, 1kg poeder op d'r hoofd, hartstikke fake man. En dan kijken ze me raar aan...

Je staat niet in de disco voor een trouwpartner.
Voor een avondje zou ik zo'n makeup-koffer niet erg vinden hoor, heeft wel wat camp/sletterigs :D He Duckie?
 
DBC01 zei:
Je staat niet in de disco voor een trouwpartner.
Voor een avondje zou ik zo'n makeup-koffer niet erg vinden hoor, heeft wel wat camp/sletterigs :D He Duckie?

Draagt ons eendje make-up? :eek:
 
Eendmans houdt wel van een sletterig doosje op z'n tijd ;)
 
Een goede truuk om een vrouw te waarderen of ze - vanbuiten - werkelijk mooi is - of niet - is de haartruuk. Denk haar even zonder haar.. Is ze dan nog steeds mooi, dan heb je beet ;)
 
Eend houd wel van een kilo'tje poeder en een onsje lipstick aan zn totempaal ;)
 
aach,zijn jullie mannen nu jaloers dat sommige vrouwen dat doen en jullie niet.
Wat let je, laat je gaan. Pak de poeder doos en doe je best. (Als je dat denkt nodig te hebben)
 
vrouwen spelen niet vals, ze spelen gewoon met andere regels....

trouwens, denk je dat dat beetje spier dat wij er om cosmetische redenen aan boetseren ook maakt dat de mannen hier op de een of andere manier "beter" of zelfs maar "anders" worden ? ... Vrouwen hebben het alleen iets makkelijker... een mooi koppie, wat tieten en een niet al te dikke kont hen het lijkt meteen al wat.

Wij bespelen hen, zij bespelen ons, en alles is geoorloofd in de "war of the coïtuses".

tip: zoek een meid uit die er mooi uit ziet zonder make-up en laat je niet verleiden door reclame :)
 
DBC01 zei:
Eendmans houdt wel van een sletterig doosje op z'n tijd ;)
Daar houd iedereen wel van, maar ik zou geen breezer als vriendin willen, ze moet gewoon normaal zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bracke zei:
Een goede truuk om een vrouw te waarderen of ze - vanbuiten - werkelijk mooi is - of niet - is de haartruuk. Denk haar even zonder haar.. Is ze dan nog steeds mooi, dan heb je beet ;)
Zonder haar?
Mmm, hier ga ik toch niet akkoord hoor :)

Nee, je ziet het gewoon aan de attitude die een vrouw of meisje heeft of ze naturel schoonheid is of niet vind ik, een beetje make-up moet kunnen maar als je al vanop een afstand ziet dat ze 'overdrijven' dan pas ik.
 
zelfde verhaal voor die baco boys stelletje lelijkerds zonder al die prul
 
Makeup, permanentje, pushup bh, kont corrigeer jeans, platte buik broekjes, plateauzolen... Tja de buitenkant is aardig op te krikken. Adak, k*tkarakter blijft k*tkarakter ;)
 
Back
Naar boven