AndroidHealthClinic

Boogie's log

Bezoekers in dit topic

Sweatbox gainz
IMG_20180602_124955.jpg
 
Effe insta op openbaar gezet. Voor de dbb gainz op m'n account natuurlijk
 
Gewoon sporttape.
 
Gewoon sporttape.
Had al eens gedacht om er zo krimpfolie gelijk bij electrische bedrading op te doen maar 1) zo maat is er niet 2)krijg je niet mooi rond moet je al knippen en 3) is nog redelijk glad toen ik het in de winkel vasthad
 
Had al eens gedacht om er zo krimpfolie gelijk bij electrische bedrading op te doen maar 1) zo maat is er niet 2)krijg je niet mooi rond moet je al knippen en 3) is nog redelijk glad toen ik het in de winkel vasthad
Op de yoke en handles van de IFSA log op SMTK hebben we ook sporttape gebruikt en dat werkt prima, in de action geven ze het net niet gratis weg ;)
 
Op de yoke en handles van de IFSA log op SMTK hebben we ook sporttape gebruikt en dat werkt prima, in de action geven ze het net niet gratis weg ;)
Hmmmm moet ik m'n vrouw eens langs laten lopen
 
Yo homies . Effe updaten.

Laatste jaar eigenlijk veel ub lb getraind...daarna een beetje Westside geprobeert maar effe de brui aan gegeven aangezien ik vond dat ik te weinig accessories kon doen.. Qua materiaal dan.

Maar toch effe gaan pieken want ik wil voor m'n bday 300 kg deadlift aanvallen... Nu geen idee of dit zal lukken .. Tzal trouwens met deadlift bar zijn btw.

Nu volg ik effe RTS en moet zeggen ben zwaar sterk aan het worden .
Voorbeeldje .. Heb deze week 1x3x230 gesquat aan rpe 9. Dag erna 1x3x195 paused squat ook rpe 9.. Bench is ook goed . 3 plates for reps.. Enkel deadlift voelt wat moeilijk maar hoop dat op te pikken .

Greets
 
Aan het powerbuilden nu wat met de manual van wenningstrength. Wel leuk programmatje. Nog altijd bezig met cut poging 37,4 en ben ondertussen +- 22 kg kwijt.. begonnen aan 134,7 kg.
Voel dat de kracht wel wat weg aan het gaan is, maar ben overtuigd dat die wel terugkomt bij einde cut.

 
Jo kom ik dan eindelijk eens jouw oude logje tegen

groeten van Jeroenbenchpress
 
Jo kom ik dan eindelijk eens jouw oude logje tegen

groeten van Jeroenbenchpress
thx beer!

ja ik log duidelijk niet te veel meer :)

Gewoon effe op insta gooien en gedaan tegenwoordig.

Op forum zit ik enkel nog wanneer ik effe tijd heb op het werk.

Grtz
 
Back
Naar boven