MuscleMeat

Bootybuilder: hiptrust vs squat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Menno's content is echt vreselijk :roflol: , walgelijke unique snowflake
 
Contreras is even full retard aan het gaan in zijn 'debunk' van de studie in Alan Aragons Research Review. Hij opent met wat seksisme:
1581166621489.png


Vervolgens schakelt ie de paragraaf erna over op appeal to authority:
1581166645670.png


En anekdotes:
1581166701701.png

En dan denk je, oh hij geeft ook examples from the literature. Nee, examples is meervoud, en hij geeft er eentje. Namelijk deze:
Gepubliceerd in een predator journal waar je zelfs moet bijbetalen om geindexeerd te worden door Pubmed :roflol: En dat van "zijn lab" is simpelweg wat eigen data met een tweeling, nergens gepubliceerd anders dan zijn eigen website.

Later vervolgt ie met een ad hominem op de lead author van de studie:
1581166934839.png


Vervolgens nog wat meer appeal to authority en suggestief seksisme:
1581167404032.png


HURDUR I OWN A GYM, TRAIN A TON OF WOMEN, I HAVE NUMEROUS BEFORE/AFTER PICTURES SHOWING GREAT GLUTEAL RESULTS. Fucking kansloos.

En verderop misplaatst ie nog een citaat van de laatste auteur van de studie, dr. Paulo Gentil:
1581166984946.png

Wat Paulo Gentil eigenlijk schreef:
(...) Another sad point is this beast mania of wanting to decrease who is Brazilian! Just see how many posts about the subject are indirect to me or my group... I am one of the greatest researchers in the world in the area, but instead generate pride, it generates anger How long will it take to try to belittle this study .
Paulo Gentil is Braziliaans en zijn Engels is gewoon niet zo denderend. Wat hij waarschijnlijk bedoelde is, "I am one of the greatest researchers in the world in the field". Klopt dat? Dat is natuurlijk subjectief, maar hij staat er toch wat beter bij dan Contreras:
1581167306696.png

1581167325305.png


Bret Contreras is full guru gegaan. Wat een idioot.
 
Contreras is even full retard aan het gaan in zijn 'debunk' van de studie in Alan Aragons Research Review. Hij opent met wat seksisme:
Bekijk bijlage 479721

Vervolgens schakelt ie de paragraaf erna over op appeal to authority:
Bekijk bijlage 479722

En anekdotes:
Bekijk bijlage 479723
En dan denk je, oh hij geeft ook examples from the literature. Nee, examples is meervoud, en hij geeft er eentje. Namelijk deze:
Gepubliceerd in een predator journal waar je zelfs moet bijbetalen om geindexeerd te worden door Pubmed :roflol: En dat van "zijn lab" is simpelweg wat eigen data met een tweeling, nergens gepubliceerd anders dan zijn eigen website.

Later vervolgt ie met een ad hominem op de lead author van de studie:
Bekijk bijlage 479724

Vervolgens nog wat meer appeal to authority en suggestief seksisme:
Bekijk bijlage 479728

HURDUR I OWN A GYM, TRAIN A TON OF WOMEN, I HAVE NUMEROUS BEFORE/AFTER PICTURES SHOWING GREAT GLUTEAL RESULTS. Fucking kansloos.

En verderop misplaatst ie nog een citaat van de laatste auteur van de studie, dr. Paulo Gentil:
Bekijk bijlage 479725
Wat Paulo Gentil eigenlijk schreef:

Paulo Gentil is Braziliaans en zijn Engels is gewoon niet zo denderend. Wat hij waarschijnlijk bedoelde is, "I am one of the greatest researchers in the world in the field". Klopt dat? Dat is natuurlijk subjectief, maar hij staat er toch wat beter bij dan Contreras:
Bekijk bijlage 479726
Bekijk bijlage 479727

Bret Contreras is full guru gegaan. Wat een idioot.

Je bedoelt te zeggen dat dit ‘onderzoek’ niet betrouwbaar is?
 
Je bedoelt te zeggen dat dit ‘onderzoek’ niet betrouwbaar is?
Nee, ik bedoel te zeggen dat Contreras een kansloze mongool is. Er zijn dingen aan te merken op het onderzoek, maar Contreras maakt zichzelf echt super belachelijk met zijn kritiek erop.
 
Nee, ik bedoel te zeggen dat Contreras een kansloze mongool is. Er zijn dingen aan te merken op het onderzoek, maar Contreras maakt zichzelf echt super belachelijk.

En wat vind je van de content van Menno? (Ik ken die Contreras verder ook niet).
 
Ik lees eerlijk gezegd nooit zijn content.

Oké. Bij mij komt het iets serieuzer over dan ‘broscience’. Wetenschap (en feitenkennis) vind ik best belangrijk binnen BB. En ik heb het idee dat Menno niet broscience aan het verkopen is.
 
Bret sowieso gewoon een vies mannetje aps zelfbenoemde glutes expert. :roflol:
 
Vind veel van menno's content (voorheen iig, hou het verder niet bij dus weet niet hoe het nu is) clickbait en de plank wat misslaan uit wens om met unieke claims (high frequency, low protein, muscle fiber type training) een niche in de fitness wereld te vinden, maar heeft in deze wel goede punten.

Ik ga deze oneliner ook even onthouden voor als ik weer belachelijk wordt gemaakt dat ik niet in EMG data geloof of bodybuilders met joga achtige verhalen komen over hoe ze met een of andere uitvoering de spierspanning beter voelen en daarom (en niet door de 2gr test ew) beter groeien.

In which muscle you feel an exercise and how much is an unreliable measure of muscle growth. Muscle growth is caused by mechanical tension on the muscle fibers and this is generally best estimated biomechanically, not by EMG or your subjective sensations.
 
Geen rocket science maar je moet wel zijn unieke tips en begeleiding volgen anders hebben hipthrusts geen nut maar zijn nog wel altijd beter dan squats dus koop zijn training.
En aan de glutes voelen. Hij lijkt mij echt zo'n creep die bij al z'n clienten aan hun kont loopt te voelen tijdens de oefeningen, terwijl het 0 praktische waarde heeft.
 
Moeilijk om te kiezen tussen contreras en menno, allebei de titel 'hofnar' waardig
 
En aan de glutes voelen. Hij lijkt mij echt zo'n creep die bij al z'n clienten aan hun kont loopt te voelen tijdens de oefeningen, terwijl het 0 praktische waarde heeft.
Creep confirmed: https://overcast.fm/+LkYAoIVxA/46:15

Tldl; Sohee Lee heeft ruim 4 jaar met Bret gehad. Niemand wist dit, want Bret wilde de relatie geheimhouden. Ze beschrijft redelijk uitbundig een abusive relationship (vooral emotioneel/verbaal), en laat ook vallen dat hij een jaar lang een affaire had met zijn assistente.

Ze noemt niet expliciet Bret zijn naam, maar, als jullie nog andere fitness experts met een 'very large following' weten in San Diego dan hoor ik dat graag. (Naast dat iemand die beiden kent al heeft bevestigd dat het om Bret gaat.)

1582053531502.png

1582053585238.png
 
En aan de glutes voelen. Hij lijkt mij echt zo'n creep die bij al z'n clienten aan hun kont loopt te voelen tijdens de oefeningen, terwijl het 0 praktische waarde heeft.
Totally called it ook :roflol:
 
Gisteren voor de lol even die 140 graden proberen squatten, dat ging nou nog niet bepaald smooth :').

Ik vind het er nog vrij smooth uit zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven