MuscleMeat

Boris DeWitt

Bezoekers in dit topic

Boris DeWitt

Dutch Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
27 nov 2005
Berichten
407
Waardering
39
Lengte
1m63
Massa
83kg
Vetpercentage
7%
ik heb maar besloten om na de DBB fotowedstrijd 2013 verder te gaan met mn log. Ik werd hierin derde, op foto's afgaand had ik de meeste massa, maar mistte absoluut hardheid, zoals vaak.

dit zal geen log worden met dagelijks een aantal reps en poging tot PR's met kilo's overal neergezet. Ik ben geen powerlifter en ik hou zulke dingen allemaal niet bij. Ik zal eerder ongeveer wekelijks wat fotos zetten, veranderingen in voeding, stats, en andere leukigheden, zoals deze, een partypicture! heel af en toe ga ik toch een feestje doen, in de zomer zijn er festivals en het voordeel is dat dit overdag is en ik dan niet uit mijn ritme raak waar ik 4 dagen van moet herstellen. Ik neem ook gewoon mn eten mee en ga soms naar de auto om mezelf te voorzien van de nodige bouwstoffen.

Deze zijn van gisteren: Qontinent!


Trainingsschema is sinds na de dbb fotos als volgt:
maandag: borst + triceps + buik
dinsdag: Rug + Biceps + kuiten
woensdag: /
donderdag: benen + kuiten
vrijdag: Armen + buik
zaterdag: schouders + kuiten
zondag: cardio 20' stappen met 15% helling, knieën niet plooien

oefeningen zal ik wel apart zetten als ik getraind heb, voeding en supps komen ook nog aan bod. voeding wordt nu nog steeds gestaag opgebouwd na de fotoshoot, want anders zwel ik enorm snel.
 
Laatst bewerkt:
qontinent

2013-08-10 21.11.39.jpg


2013-08-10 21.25.16.jpg
 
Jij hebt dus ook moeilijk groeiende kuiten? :(

K*t kuiten :(
 
in voor dit feestbeest
 
Jij hebt dus ook moeilijk groeiende kuiten? :(

K*t kuiten :(

ik heb erg smalle gewrichten, smalle polsjes, smalle enkeltjes, de kuiten lijken ook niet superhard mee te groeien nee, dus wat volumewerk met die hellingscardio zal ze hopelijk wat oppompen. ik kreeg het idee op een wandeling, ik zag een kerel die elke week lange wandelingen maakt in bossen enzo, had een korte broek aan, en zn kuiten waren HUGE, mijn kuiten waren ook helemaal naar de pleuris na die hellingswandeling, so, it's worth a try
 
Kun je trainings schema+oef eens posten
 
Kun je trainings schema+oef eens posten

ik zal de maandagtraining al meegeven:

Borst

Nautilus incline (2 opwarmsets) 3x6-8, laatste rustpauze (vorige week vermoed ik 60kg per kant)
om de 2 weken: flat dumbell press 3 x 8 (vorige week 2 sets met 55kg dumbells, tweede keer ging maar 5 reps)
cable flye 3x12 (eerste 6 recht naar beneden, volgende 6 stap naar voor en flyes voor het lichaam) rond de 30 kilo per kant
peck deck machine 3 x 8-10 rond de 55 kilo
incline flye 3 x 8-8 dropsets 20 en 12-14 kilo

triceps:
kabel pulldown 3x12 75kg (kan niet zwaarder)
skull crushers 3x 6-8 rond de 40kilo
dips (hammer strenght) 3 x 8 geen idee hoe zwaar
nautilus triceps machine 3x 8-10 rond de 30 kilo per kant
one arm pulldown 3x10-12 25kilo


buik: een oefening of 3-4

---------- Post toegevoegd 11 August 2013 om 18:37 ----------


yes, een chick die me volgt :D
 
ziek veel triceps oefeningen :0 terwijl je ze ook al met borst gebruik. Ben je niet bang voor over training? want neem aan dat je ze niet allemaal maximaal kan doen? ik zit zelf echt na 3 oefeningen (doe ook borst en triceps samen) echt al zonder kracht.
 
armen voel ik bizar genoeg amper, vroeger deed ik veel minder en liepen ze enorm achter, nu doe ik meer volume, en zijn ze wat bijgetrokken, maar ze lopen nog steeds achter, net zoals mn benen.

slechte ledematengenetics denk ik :D
 
Ziet er goed uit, alleen veel triceps oef.
 
armen voel ik bizar genoeg amper, vroeger deed ik veel minder en liepen ze enorm achter, nu doe ik meer volume, en zijn ze wat bijgetrokken, maar ze lopen nog steeds achter, net zoals mn benen.

slechte ledematengenetics denk ik :D

Zelf doe ik 4 oef ( soms ook 5 ) voor de triceps.

Ik ga ook beter op volume.
Bloed erin rammen:D
 
In! Ziet er netjes uit ;) succes :D
 
vanavond rug

hyperextensions 5x 15
lat pulldown 4x 10
barbell row 3x 8-10
nautilus pulldown (smal) 3 x 8
nautilus row 3 x 8

& biceps
incline db 3 x 10
nautilus 3 x 10
hammer met fat gripz 3 x10
cable 3 x 10

& kuiten
 
Deze twee side poses zijn nog van een drietal weken geleden, ik wou ze jullie toch niet onthouden.

f43d3r.jpg


211kyud.jpg
 
  • Like
Waarderingen: YOGI
Waarom beginnen met hyper extensions?
 
dan is hij al lakker buff en opgewarmd voor ik met de rest knal.
normaal doe ik deadlifts in het begin, maar hier wacht ik nog even mee.

Benen vandaag:

leg presses 4 working sets 12-7 reps
front squat 3 x 8-10
hack squat 3 x 8-10
adductor machine 3 x 10
extensions 3 x 10

seated leg curl en liggend leg curl elk 4 x 8-10

seated calf raise 5 x 10-15
standing calf raise 4 x 10

15min op 15% helling wandelen
 
Back
Naar boven