XXL Nutrition

Boris Sheiko - Trainingsschema

Bezoekers in dit topic

Triple Aces

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
5 nov 2011
Berichten
3.173
Waardering
230
Lengte
1m82
Massa
105kg
Ik ben nu in laatste week van mn wedstrijdvoorbereiding voor een eerste powerliftwedstrijd, en heb hievoor sinds begin juli het high frequency ub/lb shema van Gijs Boeijen gevolgd, wat me super beviel, en heb er echt mooie krachtgains op gemaakt.
Maar na wedstrijd ga ik het aantal trainingsdagen toch 2tal maand moeten terugschroeven van 6x naar 4x ivm studie.
En omdat hoge frequentie/hoog volume me wel bevalt kwam ik op sheiko uit.

Maar de template die me meest aansprak, en het duidelijkst was voor mij was wel die voor de echte toppers eigelijk, dus gaat wel stevig worden, denk dan vooral op vlak van volume, aangezien het sowieso gebaseerd is op % van persoonlijke records. Durf wel zeggen dat dit me niet echt afschrikt, gaat welkome afwisseling zijn tijdens het studeren om eens 2u stevig te gaan liften, en rust ga ik in die periode op overschot hebben.

In bijlage vinden jullie hoe ik het heb uitgewerkt op mijn kunnen.
Dit is op basis van persoonlijke records op dit moment, en als ik op de wedstrijd nog zou verbeteren zou ik het toch nog zo houden, aangezien het wellicht zo al zwaar genoeg zal zijn, wel heb ik voor deadlift niet 230 genomen van mn sumo pr, maar heb 200 gerekend, omdat ik tijdens die periode conventioneel wil gaan deadliften. (En 200 zal wel ong zijn wat ik conv aankan)
Waarom? Vind het mooiere lift, mn uitvoering zuigt alsk zwaar ga bij sumo, en conventioneel is gewoon veel functioneler, als je kijkt naar strongmen, naar gewichtheffers.. Zie toch nooit iemand met zn benen zo gespreid staan

Ben benieuwd of er hier mensen (langdurig) sheiko hebben gevolgt en wat jullie ervaringen ermee zijn?
En wat jullie ervan vinden. Vanaf goed en wel half februari kan ik weer veel vaker trainen en ga ik wellicht weer met g-mens split aan de slag voor eventueel toekomstige wedstrijden, heb er gedurende laatste 14weken namelijk wel echt mooie progressie op gemaakt.

Alvast bedankt;)

(sorry trouwens dat het in pdf komt, maar moest het in andere vorm opslaan dan nieuwe word, en in oude word was bestand te groot om hier in bijlage te mogen staan)
 

Bijlagen

  • Sheiko DEC-JAN.pdf
    227,9 KB · Weergaven: 289
Heb het een maandje gevolgd, goed zwaar om 2x per training te squatten bijvoorbeeld. Dan zit je er echt wel doorheen.

Kan je niet echt iets vertellen over duidelijke resultaten, daarvoor is 4 weken gewoonweg te kort.
 
Hallo,

Ik zou binnenkort graag willen beginnen met kuren maar heb daar totaal geen verstand van.
Zou u me daarbij willen helpen?
Ik ben namelijk ff aan het rondvragen voordat echt daarwerkelijk ga beginnen.
 
Hallo,

Ik zou binnenkort graag willen beginnen met kuren maar heb daar totaal geen verstand van.
Zou u me daarbij willen helpen?
Ik ben namelijk ff aan het rondvragen voordat echt daarwerkelijk ga beginnen.

probeer t eens in de AAS sectie
 
Trainen en vreten ;) kom je al veel verder mee :hello:
 
Hallo,

Ik zou binnenkort graag willen beginnen met kuren maar heb daar totaal geen verstand van.
Zou u me daarbij willen helpen?
Ik ben namelijk ff aan het rondvragen voordat echt daarwerkelijk ga beginnen.

79kg en willen kuren? :D
 
Back
Naar boven