Daan-B
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 97kg
hallo
mijn borst blijf al sinds ik train achter en heb al veel dingen geprobeert om hem goed te laten groeien maar hij blijft achterlopen.
ik heb niet het gevoel dat ik hem overtrain, ik train hem 1 keer in de 6 dagen, en doe dan meestal 12 workset's, heb ook een tijdje 9 workset's geprobeerd maar dat was helemaal niks.
p.s. ik varieer altijd mn oefeningen en hou het bij basis oefeningen.
nou vertelde een sportinstruqteur (vaag woord) dat hij het zelfde probleem had en borst toen meer is gaan trainen, namelijk een aantal dagen na je borsttraining weer borst trainen alleen dan maar 3 set's, en dan iets minder workset's op je echte borst dag.
dan zou mn schema er als volgd uit komen te zien:
dag 1: borst biceps (borst 9 workset's)
dag 2: benen
dag 3: schouders triceps
dag 4: rust
dag 5: rug borst ( borst 3 workset's)
dag 6: rust
nou is mijn vraag: heeft dit een kans van slagen of ga ik ze dan zwaar over trainen, iemand ervaring hiermee??
alvast bedankt Daan

mijn borst blijf al sinds ik train achter en heb al veel dingen geprobeert om hem goed te laten groeien maar hij blijft achterlopen.
ik heb niet het gevoel dat ik hem overtrain, ik train hem 1 keer in de 6 dagen, en doe dan meestal 12 workset's, heb ook een tijdje 9 workset's geprobeerd maar dat was helemaal niks.
p.s. ik varieer altijd mn oefeningen en hou het bij basis oefeningen.
nou vertelde een sportinstruqteur (vaag woord) dat hij het zelfde probleem had en borst toen meer is gaan trainen, namelijk een aantal dagen na je borsttraining weer borst trainen alleen dan maar 3 set's, en dan iets minder workset's op je echte borst dag.
dan zou mn schema er als volgd uit komen te zien:
dag 1: borst biceps (borst 9 workset's)
dag 2: benen
dag 3: schouders triceps
dag 4: rust
dag 5: rug borst ( borst 3 workset's)
dag 6: rust
nou is mijn vraag: heeft dit een kans van slagen of ga ik ze dan zwaar over trainen, iemand ervaring hiermee??
alvast bedankt Daan

Met hoeveel reps train je dan en welke oefeningen doe je voor je borst?
) enB) ik trainde hem zover ik nog kan herinneren ook 2maal per week. maar hoe en wat weet ik echt niet meer. hield dat toen nooit bij.