MuscleMeat

Borst blessure (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GThomas

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 jan 2015
Berichten
316
Waardering
473
Lengte
1m86
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
Hoppa, weer een vaag topic van een sukkel die online vraagt om hulp ivm zijn blessure haha!

Nu serieus, ik plaats het toch even hier gezien ik bij de fysio etc niet verder kwam ermee en mijn portemonnee ook niet oneindig diep is.

3 maanden terug liep ik een borst blessure op, dit merkte ik toen ik vrij zwaar trainde (let wel: goede uitvoering!) tegen mijn piek met dumbbell presses. Ik merkte dat met volle stretch en contractie vooral mn borst richting de aanhechting (niet pees zelf) flink pijn deed. Ik ben toen rustig aan gaan doen en zelfs besloten daarna 3 weken rust te pakken, het leek toen minder te worden maar kwam toen ik lichtjes begon meteen weer terug. Toch is het (ben ook bpc157 gaan gebruiken vanaf hier) daarna wat beter gegaan en kon ik tot vorige week aan toe zelfs weer alles doen! Ik ben nu 2 maanden (van de geplande 4) aan het cutten en het speelt dus weer op, zo erg meteen weer dat ik met een lege stang benchen al voel, en voel het dan ook met elke oefening. Als ik er doorheen zet dan lijkt het wel wat minder te worden gedurende training maar de dag erna of de training erop is het dan juist wel erger weer de pijn.

Zoals vernoemd voel ik het vooral bij maximale contractie en rek op de spier. Rollen en masseren wilt niet baten. Ik vraag me alleen even af wat handig is. Liefste cut ik door maar als ik nu die chest 4+ weken rust ga geven wil ik daar liever geen massa voor inleveren met cutten.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ben zelf een beetje radeloos, of eventuele vervolg vragen die meer duidelijkheid kunnen geven in de situatie? Ik weet dat er hier soms zeer snuggere mensen op het forum zitten haha ;)

Alvast bedankt voor de moeite het word erg gewaardeerd!
 

Bijlagen

  • ED80062C-8BD2-4BE9-ABA8-41DCFFDD4E22.jpeg
    ED80062C-8BD2-4BE9-ABA8-41DCFFDD4E22.jpeg
    137,4 KB · Weergaven: 213
Waar heb je bpc kunnen kopen ?
 
Heb recent iets gelijkaardig gehad, maar zonder die drastische gevolgen. op de plek zoals op de foto had ik enorm veel rek of dat gevoel gedurende een paar weken, nu bij is dit gewoon weg getrokken.
Is dit niet gewoon één of andere spierscheur die je moet laten rusten? en terug opbouwen eventueel voorzichtig met een rekker om aan te voelen als je toch niet meer naar de kine gaat?
 
Back
Naar boven