Fitness Seller

borst, borst, borst en nog eens borst... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik doe ook 5-6 oefeningen voor chest hoor ;( ik bench 80

Ik doe 1-2 oefeningen voor borst en Bench 90. Als ik nu 5-6 doe, Bench ik dan 3x zo veel, 270?
 
nee die is niet hoger

het is alleen nogal relevant voor je resultaten en dus belangrijk om te vernoemen voor je nattys gaat aanraden om 6-8 oefeningen te doen.
 
nee die is niet hoger

het is alleen nogal relevant voor je resultaten en dus belangrijk om te vernoemen voor je nattys gaat aanraden om 6-8 oefeningen te doen.

Ik raad niks aan ik deel wat ik doe
 
Ik doe 1-2 oefeningen voor borst en Bench 90. Als ik nu 5-6 doe, Bench ik dan 3x zo veel, 270?

Ik bench 80 de kant, dus idd. Opschroeven die oefeningen xxx
 
Na 3 jaar 137,5 kliko bankbonks. Kom op mijn niveau.
 
ik doe 2-3 chestoefeningen per week. 1 keer bench en 1 keer cable flyes en soms dumbell incline bench press. En dan nooit alledrie op dezelfde dag
 
ik doe 2-3 chestoefeningen per week. 1 keer bench en 1 keer cable flyes en soms dumbell incline bench press. En dan nooit alledrie op dezelfde dag

En hoeveel bench je?
 
En hoeveel bench je?
Vorige week 6x95, 6x95, 5x95, 2x100.
Valt wel mee vind ik voor mezelf, top was 5x115 maar heb nog nooit langer dan 6maand aan 1 stuk getraind. Gym zonder airco dus kwam er nooit in de zomer. En nog andere dingen :')
 
Vorige week 6x95, 6x95, 5x95, 2x100.
Valt wel mee vind ik voor mezelf, top was 5x115 maar heb nog nooit langer dan 6maand aan 1 stuk getraind. Gym zonder airco dus kwam er nooit in de zomer. En nog andere dingen :')

Gebrek aan motivatie
 
Gebrek aan motivatie
Gebrek aan motivatie is het probleem niet. Vooral het feit dat ik voor de minste zucht mijn schouder kapot maak of wel ergens een overbelasting heb waardoor ik enkele weken/maanden moet stoppen door de pijn
 
60 kg na 3 jaar? Ik zit nu na 4 maanden op 70x6 en daarna nog 4 setjes. 2 sets 65 kg 8 reps, en 2 sets 60kg 8 reps. Ik merk ook dat ik teveel verschillende oefeningen doe. Ik ga me toch meer focussen op minder oefeningen maar wel veel meer gewicht.
 
beter wat minder oefeningen en meer sets per oefening

5-6 oefeningen moet je verdomme bijna een halve marathon door je gym lopen
 
Ik merk ook dat ik minder 'kracht' over heb voor mijn Triceps, na 6 oefeningen voor de borst. Dus inderdaad terug na 4 oefeningen en meer kilo's eraan hangen
 
Het ligt nooit aan je schema maar aan je zelf. als je niet groter wordt of volume blijft uit dan eet je gewoon weg niet voldoende.
Hoe harder een auto gaat hoe meer voeding deze nodig heeft, zo werkt ons lichaam ook.
 
Back
Naar boven