XXL Nutrition

Borst breedte (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hendrie

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2009
Berichten
9.518
Waardering
318
Lengte
1m84
Massa
99kg
Vetpercentage
15%
Ik heb een vraagje mijn borst is redelijk dik nog lang niet dik genoeg maar te dik voor de rest van mijn fysiek wil ik me borst beter ontwikkelen en dus meer gaan trainen voor een plattere en bredere borst welke oefeningen juist wel doen en wat juist niet want moet niet dikker worden maar breder
 
Schuine borstspieren trainen.
 
Met welke oefeningen
 
Je kan de buitenkant net zo min accentueren als de binnenkant. Als je de borst traint wordt deze gewoon dikker en aangezien het dikste deel (de spierbuik) in het midden tussen origo en insertie zit zal de spier dar dus ook het dikst worden.

Binnenkant/buitenkant is onzin.
 
Je kan de buitenkant net zo min accentueren als de binnenkant. Als je de borst traint wordt deze gewoon dikker en aangezien het dikste deel (de spierbuik) in het midden tussen origo en insertie zit zal de spier dar dus ook het dikst worden.

Binnenkant/buitenkant is onzin.

Dit,
 
Ik denk dat je het gewoon anders moet bekijken. Indien je borst vooruit loopt ander spiergroepen, dan moet je juist de nadruk leggen op deze laatste, terwijl je je borst gewoon een keer per week aanpakt. Vragen stellen op een BB forum hoe je je borst minder dik en vlakker kan maken, lijkt me niet echt opportuun...
 
Back
Naar boven