AndroidHealthClinic

Borst loopt achter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rabotgangster

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2010
Berichten
1.550
Waardering
262
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
20%
Ik train mijn borst de zondag samen met mijn triceps.
Ik doe 3x10 en probeer mij te focussen op mijn negatieven.
Mijn oefeningen zijn:
- fly's
- benchpress
- dumbell benchpress
- incline benchpress
- dips

Nu zou ik nog een extra dag borst willen trainen.
Welke dag zou ik het best extra nemen?
Maandag rug, woensdag schouders en biceps, vrijdag benen en zondag borst en triceps.

Thx
 
Hoe gaat het met je progressie op borst oefeningen?

Misschien eens UB/LB proberen, pak je alle spiergroepen 2x per week.
 
Ik pak altijd wel meer gewicht maar krijg er geen volume in. Alle andere spiergroepen groeie goed mee. De schouders heb ik ook moeilijkheden mee maar niet zo erg als bij mijn borst.
 
1 x per week Benchen, incline benchen en dippen en veel en goed eten, gewichten stelselmatig verhogen en klaar is kees
 
Doe ik al! Probeer elke week meer gewicht te pakken. Voedingsschema zit ook goed ineen. Wil het gewoon eens proberen met een extra keer te trainen.
 
Ik krijg hier toch geen antwoord op dus ga ik maar gewoon mijn volume verhogen. 4x10
 
Mijn antwoord is de borst 1 x per week trainen en enkel Bench, Incline Bench en Dips en zo stelselmatig gewicht verhogen en periodiseren (dus wisselen in het aantal reps per set, bijvoorbeeld een paar weken 4-6 reps, dan 6-10 en 12-15). En natuurlijk, voldoende eten!
 
Zoals Ouwe Belg zegt afwisselen in repranges, train eerst eens een tijdje op een lage reprange, 5x5 bijv, en kijk hoe dat gaat.
 
Back
Naar boven