Fitness Seller

borst scheren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BillyBalzak

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
5 mei 2011
Berichten
4.447
Waardering
431
Lengte
1m82
Massa
82kg
hey gasten,

ik zou graag eens willen weten hoe jullie je borst scheren. ik doe het tot nu toe met een simpel wegwerpmesje en ik smeer er daarna en de dagen erna 1x per dag wat vochtinbrengende creme op maar toch krijg ik irritatie en puistjes op mijn borst na het scheren. hoe kan ik dit voorkomen?
 
Eers trimmen (mits nodig) dan met een mesje.. geen last van uitslag, daarentegen op mijn kin is het een drama , snap er ook niks van ???
 
Eers trimmen (mits nodig) dan met een mesje.. geen last van uitslag, daarentegen op mijn kin is het een drama , snap er ook niks van ???

ik heb op mijn kin juist weer geen last van uitslag. ik wou eigenlijk mijn borst in eerste instantie ook met tondeuse doen maar dat werkt niet echt omdat het niet vlak is...
 
ik heb op mijn kin juist weer geen last van uitslag. ik wou eigenlijk mijn borst in eerste instantie ook met tondeuse doen maar dat werkt niet echt omdat het niet vlak is...
LOL wat vaag,
ik kan mezelf niets eens trimmen (kin) en ik heb al uitslag :(

ik heb ooit is een scheer gel gehad, waar ik het bijna niet had(uitslag) ik ben alleen totaal kwijt wat het merk daarvan was,
ik ga ff goed nadenken maat :)
 
kan iemand een goede trimmer aanraden (het liefst wel betaalbaar)? voor borsthaar en baard bijhouden.
 
hey gasten,

ik zou graag eens willen weten hoe jullie je borst scheren. ik doe het tot nu toe met een simpel wegwerpmesje en ik smeer er daarna en de dagen erna 1x per dag wat vochtinbrengende creme op maar toch krijg ik irritatie en puistjes op mijn borst na het scheren. hoe kan ik dit voorkomen?

Eerst trimmen inderdaad en daarna onder het stromende scheren met olie. Met scheerschuim zou ik gegarandeerd ook uitslag krijgen. Vooral het scheren terwijl het water langs je borst stroomt helpt, met scheerschuim alleen niet zo handig.

Eers trimmen (mits nodig) dan met een mesje.. geen last van uitslag, daarentegen op mijn kin is het een drama , snap er ook niks van ???

Wat voor scheermes gebruik je? Als ik zo'n Mach 3 gebruik beschadig ik de boel ook. Met zo'n oude standaard scheermes niet.

gillette-scheermesjes-sensor.jpg
 
Laatst bewerkt:
LOL wat vaag,
ik kan mezelf niets eens trimmen (kin) en ik heb al uitslag :(

ik heb ooit is een scheer gel gehad, waar ik het bijna niet had(uitslag) ik ben alleen totaal kwijt wat het merk daarvan was,
ik ga ff goed nadenken maat :)

van dat nivea scheercreme voor baby's met een gevoelig huidje zeker?
 
Met een tondeuze
 
Jaren die Fusion troep gebruikt. Overpriced as fuaarrkk.

Gebruik nu huismerk van de kruidvat. Zo'n 6 euro voor 4 mesjes en bijna net zo scherp.

Wel een beetje last van rode bultjes, maar ik rats die mesjes er ook 50 keer binnen 20 seconden overheen.
 
Back
Naar boven