XXL Nutrition

Borst, soort gyno?

Bezoekers in dit topic

kan ook van de warmte beetje puffy staan ofzo. Ik zie niet direct iets? Mss foto 2 een beetje, maar is moeilijk te beoordelen zo.
 
Geen tekens van serieuze gyno zo te zien ... zit er een soort rond hard schijfje onder je tepel ?
 
Dat zou best kunnen, het hangt een beetje zeg maar alsof er niets onder zit, als de tepel harder word dan ziet het er wel weer (redelijk) normaal uit.

@ hieke, nee tepel zelf, kan ik zo samen drukken. Komt ook geen pus uit of iets..
 
Nope. :), misschien maak ik me te snel zorgen? Komt gewoon omdat ik het niet gewent ben..
 
je maakt je te snel zorgen .. als er geen hard schijfje onder de tepel zit is er niks aan dee hand
 
Nee volgens mij voel ik me spier als ik ergens knijp.. want over de hele lengte voelt het hetzelfde aan..
 
Ik heb dan zelf niet enorm veel verstand van gyno :) maar er staan hier genoeg topics op het forum ... zolang je niet kuurt hoef je je over gyno niet al te veel zorgen te maken

voor zover ik in een aantal threads heb gelezen moet je als je kuurt volgens mij nolvade ofzo hebben
 
Bij een maat van zegt dat er wel iets hard onder zit wat wil gyno zegge
 
Hangt er vanaf hou oud hij is .. het is ook een "klacht" van het puber zijn ... moet weer wegtrekken geloof ik als je de pubertijd uit gaat, maar laat anderen eens een mening posten .. ik heb het zelf nooit gehad.. misschien anderen die wel weten hoe en wat het precies is
 
Nee ik heb nog nooit gekuurt, en iind in de aas sectie zag ik ook iets van nolvalex ofzo :) Maar ik denk dat hij bij mij wel weer goed komt tenmisnte dat hoop ik ;)
 
is geen gyno, heb zelf ook "puffy" nippels :p
geen zorgen maken ;)
 
Heb het zelf ook...lijken een beetje puntig. Maar voor het grootste deel zit dit tussen je oren. Ik merk dat het gewoon aan je vet% ligt, als je onder de 10% gaat zal het weg gaan. Ik hou gewoon op die plek iets meer vet vast.
 
Mach3, your world leading friend
 
Zoals de anderen al zeggen, waarschijnlijk puffy nipples. Zolang je geen schijfvormige klier onder je tepels voelt, is er niets aan de hand.
 
Ok dan...


ik heb dus wel gyno
 
Thnx guys, ben ik weer gerust gesteld!
 
wat is gyno precies? Want ik heb namelijk die ronde schijf achter een van me tepels..
 
ga naar je huisarts als je 100% zekerheid wilt want van deze antwoorden word je toch alleen maar onzeker
 
Back
Naar boven