XXL Nutrition

Borst staat achter (genetisch probleem) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levii

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 dec 2010
Berichten
921
Waardering
26
Lengte
1m82
Borst staat serieus achter zoals jullie kunnen zien:
(hier span ik het op maar nrml gezien heb ik echt NIETS bovenborst)
157jnk.jpg


(ontspannen)
nmyjch.jpg


TOV mijn rug is dit zeker uit verhouding:
25f7ndd.jpg

(vndg getrokken na rug training=pumped)

--> Wat denken dat ik moet doen? Ik heb er echt een hekel aan en erger me zwaar.. Misschien 2x/chest trainen en dan een rug training met 1 van de chestdagen plaatsen?
Wat denken jullie?

Alvast bedankt
 
Hoe train je je borst? welke oefeningen, welke rep range?
Bij mij begon m'n borst pas echt te groeien toen ik bewegingen als benchen écht goed uit begon te voeren (als in de gehele beweging met de borst domineren)
 
begin je training met incline chest oefening.
 
begin je training met incline chest oefening.

Doe ik al lang... Helpt niet veel. Tijdens de training is men bovenborst echt wel pumped en kun je die eruit zien komen, maar wanneer ik thuis kom is het weg haha. Alles groeit behalve dat :s

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 13:34 ----------

Hoe train je je borst? welke oefeningen, welke rep range?
Bij mij begon m'n borst pas echt te groeien toen ik bewegingen als benchen écht goed uit begon te voeren (als in de gehele beweging met de borst domineren)

Momenteel begin ik met benchpress 5x6
daarna incline db press 3x8
en dan nog incline dumbbell flyes of pec deck machine flyes (3x8)

That's it ..
Heb het een tijd omgekeerd gdn .. Eerst incline db prss en daarna bp
 
Erg nice voor 17 jaar!
 
ik vind het wel meevallen met hoe ''slecht'' het is.
misschien is het idd je zwakke punt ?
 
Niks mis mee met je bouw, maar killer abs erin en finishtt
 
vind het niet slecht lijken tbh.
 
Ziet er gewoon goed uit lol? En bovenkant borst is voor 90% een issue lol
 
Variatie kan ook helpen, keertje wat andere oefeningen doen en het origineel houden, meer reps/minder reps doen, andere oefeningen. Vanzelf sprekend natuurlijk (vind ik) is dat je let dat je negatieve net zo belangrijk is als je positieve, dus rustig de bar laten zakken en dan omhoog stoten, niet de bar lekker naar beneden droppen en wegdrukken. Weet natuurlijk niet hoe jij exact borst traint.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er best goed uit hoor, denk dat je qua genen ook wrl blij mag zijn, tussen mijn pecs zit dik 2 cm ofzo misschien 3 dus moet eerst epic veel mass hebben voordat ze elkaar rake .
 
Je chest ziet er naar mijn mening gewoon goed uit hoor!
Veel mensen willen alleen maar de negatieve kanten van hun fysiek zien en gaan er vervolgens op focussen, als je die pics gewoon had gepost en niks over je chest had gezegd was er waarschijnlijk niemand geweest die wat op je chest had aangemerkt.
 
Je staat er (helemaal voor een 17 jarige) heel goed bij en ik sluit mij bij Blight aan dat als je er niet over begonnen was niemand wat aan te merken had.

Lekker doorgaan met trainen.:)
 
Variatie kan ook helpen, keertje wat andere oefeningen doen en het origineel houden, meer reps/minder reps doen, andere oefeningen. Vanzelf sprekend natuurlijk (vind ik) is dat je let dat je negatieve net zo belangrijk is als je positieve, dus rustig de bar laten zakken en dan omhoog stoten, niet de bar lekker naar beneden droppen en wegdrukken. Weet natuurlijk niet hoe jij exact borst traint.

Negatieve is juist zelfs belangrijker dan de positieve :D
Enja ik train men borst wel goed.. strikt en redelijk zwaar kan ik al gaan.
Maar het probleem is dat ik niet echt een mind muscle connection kan maken wanneer ik men bovenborst train. Ik gebruik puur men schouders en triceps Ithink.. :s
 
Yo Levii,

Ik zit beetje met hetzelfde probleem (rug/schouders zijn mijn sterker punt!), maar ben eens even gaan youtuben op de juiste form en ben het beetje gaan proberen. Door mijn houding te veranderne kan ik me opeens goed focussen (mindmuscle). Neem ook aan dat je gewoon lekker met de kracht omhoog gaat, maar massa laat zich wat achter.
 
Probeer eens partial reps te doen als je incline doet en je 100% focussen op mind-muscle. Je kan ook je triceps/schouders moe maken voor je aan je borst training begint. Verder denkt ik dat naarmate je meer massa krijgt op je borst het bovenste gedeelte zich meer gaat opvullen.

En als ik naar de foto's kijk zie ik eigenlijk geen probleem.
 
Back
Naar boven