MuscleMeat

borst&triceps

Bezoekers in dit topic

Doe je ook fly's voor chest? Zou ik er ook ergens bij doen, zijn erg fijn

Wie? Ik? Ja. :rolleyes:
Op maandag inclined DB fly's en vrijdag cable fly's of declined DB fly's.

Of de topic starter het doet? Denk 't niet. Die lijkt hier zo weinig van af te weten.
 
Wie? Ik? Ja. :rolleyes:
Op maandag inclined DB fly's en vrijdag cable fly's of declined DB fly's.

Of de topic starter het doet? Denk 't niet. Die lijkt hier zo weinig van af te weten.

Jah daarom is er een forum om raad te vragen en te discussiëren ;)

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 14:45 ----------

Topic starter is duidelijk een noob..
Lid sinds 2006.. dat ga je niet menen?
Vraag me af hoe jij al die tijd dan hebt getraind.
In ieder geval niet zoals 90% van de sportschool het doet.

En voor diegene die zeggen dat ze triceps achter borst niet fijn vinden omdat ze amper kracht over hebben.
Dat is ook de bedoeling... je kan niet oneindig je triceps blijven belasten.
Wees blij dat ze bijna op zijn na borst training, je wil toch niet 2 uur kwijt zijn aan een training?
1 uur a 5 kwartier is genoeg en als je triceps op zijn, betekend dat dat je ze goed getraind hebt.

Ik zeg niet dat andere methodes niet goed zijn, maar dit is 1 van de bekendste en een heel erg goed werkende trainingsprincipe.

Zelf train ik nu wel rug + tricep en borst + bicep, puur omdat ik geen zin heb om lang bezig te zijn met armen los trainen, zo pak ik ze per keer wat minder lang, maar wel per week 2 keer zo veel.
Kan allemaal...

Ik ben LID sinds 2006 maar ben nu "EINDELIJK" terug kunnen gaan trainen

na revalidatie van een zwaar verkeersongeval!!!;)
 
Ja precies. Zit dus ook nog een beetje in dubio of ik dit wel zal doen of niet. Ben nogal aan het klote met mijn schema.

Komt allemaal door omdat ik graag 2 keer borst in de week wil doen. Zit ik beetje met mijn armen te klote. Als een week nou 8 dagen zou duren, zou het allemaal perfect kunnen passen om voldoende rust te geven aan elke spier :p

Waarom train je dan niet op die 8 dagen en begin je na dag 8 overnieuw met je schema. Zo doe ik het altijd.

EDIT : O dat was al gezegd en er nog recht onder ook :P
 
Back
Naar boven