MuscleMeat

borst wil maar niet dikker worden.

Bezoekers in dit topic

Geoffreyth

Novice
Lid geworden
1 feb 2012
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
81kg
Ik train nu al een jaartje en ik ben goed bijgekomen. Al m'n spieren zijn goed dik en sterk geworden. Het enige probleem dat ik heb is dat m'n borst aan de buitenkant veel dikker is als aan de binnenkant. Ik zou graag m'n borst wat feller willen laten bijkomen ( heb al vanalles geprobeerd maar niets werkt) weten jullie misschien hoe je het beste je borst traint?

alvast bedankt!
 
Ik heb precies hetzelfde, maar mij wordt verteld dat de binnenkant vanzelf bijtrekt. Wat je eventueel zou kunnen doen zijn flies met squeeze in het midden of chest dips. Beide voel je meer aan de binnenkant.
 
je kan niet apart je binnekant traine, die wordt vanzelf dikker als de rest van je borst dat ook wordt
 
alvast bedankt voor de reacties! kevinve, da ga ik zeker en vast een proberen.
Het is toch wel zo dat als je de bank schuin zet dat je toch meer de bovenkant traint he?

gr
 
alvast bedankt voor de reacties! kevinve, da ga ik zeker en vast een proberen.
Het is toch wel zo dat als je de bank schuin zet dat je toch meer de bovenkant traint he?

gr

Yep, maar niet te schuin, dan ga je uiteindelijk schouders teveel doen.
 
ja inderdaad, meestal zet ik hem maar 1 standje hoger dan plat, soms 2

_______________________
Train hard, be strong.
 
omdat het kan
 
Incline is incline niet moeilijk over doen.

Ot: komt vanzelf wel, je bent pas een jaar bezig heb geduld. Flys zijn iigeen goedeoefening samen met chest dips zoals al gezegt was.
 
omdat je anders netzo goed gewoon kan benchen?>??????
 
CAble crossover heeft in het verleden zeer goed gewerkt bij me. Maar ik deed het nog iets anders dan in de boekjes. Ik deed de pulley onderaan vast, zet er een bank tussen incline, en deed een soort chestpress maar ipv rcht naar boven te gaan ging ik met rechterhand naar linksboven en dan voelde ik echt binnenkant en bovenkant borst harder werken.
 
Binnenkant borst trainen kan eigenlijk niet. Op de bovenkant accentueren wel, hoewel je deze eigenlijk ook altijd mee traint. Reden dat je op binnenkant geen accent kan leggen, is dat de muscle fibers horizontaal liggen je spreekt ze dus altijd al aan.
 
Met jouw stats zou ik me daar niet te druk om maken. Gewoon zo doorgaan als je bezig bent. Als er 10kg meer massa op zit kun je kijken of je evt. iets anders moet gaan doen voor je borst.
 
Dan zou het bankje horizontaal staan en niet op 15° he.

ben je nou zo dom of doe je je zo voor?
het verschil is toch veel te klein als het bankje een paar centimeter hoger wordt gezet.. daar is minimaal 2 standjes voor nodig om de bovenkant te pakken
 
Back
Naar boven