MuscleMeat

Borst wil niet groeien

Bezoekers in dit topic

dynamite2

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2008
Berichten
96
Waardering
0
ik heb de pech dat mijn borst niet wil groeien.

ik probeer van alles veschillende oefeningen of juist zwaarder of meer herhalingen.
Niks lijkt te werken wie heeft er tips
 
meer eten minder trainen
 
Hoelang train je al?
Welke oefeningen?
Hoeveel herhalingen?

Verder is de borst voor een stuk ook genetisch aangelegd. Sommige ontwikkelen deze trager als andere. Je moet je trouwens vergelijken met je beginsituatie, t.o.v toen moet hij toch gegroeid zijn, niet?
 
Ik zeg meer eten en minder trainen (vooral oefeningen) omdat de meeste novice mensen hier net beginnen met trainen zonder voeding schema en een training schema waar geen benen in verwerkt staan 2 rug oefeningen 4 schouder oefeningen 5 borst oegeningen 5 bi en tri oefeningen.
 
ik train al wat jaren met Ups en Downs.
ik begin vrij vaak met bovenborst dumbbell presh en dan flyes
en dan plat dumbbell presh en flyes.
eigelijk pak ik alle oefeningen wel.

en de herhalingen doe ik nu 8/10 keer.
 
Geen bench press? Als je kracht wil gainen heb je deze echt wel nodig? Om dat met dumbbells te bereiken zou je al megazware dumbbell's hebben.
Mijn borst groeit ook moeilijk, maar nu begint hij te komen, dit door bench press te doen 5*5.
Ga je echt van.

En verder sluit ik me helemaal bij Luppie aan, je moet een fantsoenlij eet en trainschema hebben om progressie te maken.
 
ik doe ook wel bankdrukken.
even voor de indruk bankdrukken setjes van 8 herhalingen +/ 80/85kg 4 setjes
bovenborst dumbbell 32kg 8 herhalingen flyes 18kg 8 herhalingen 4 setjes

heb het idee dat me training wel aardig is

ben trouwens 26 jaar en weeg 83/84 kg
 
Moet je je borst eingelijk 1 of 2 keer per week trainen? Wat is optimaal? Als je je borst 2 keer per week traint, hoeveel rust moet je dan nemen voordat je je borst weer kan trainen?
 
ik train borst 2x per week

met minimaal 48 uur rust er tussen