XXL Nutrition

Borst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jantjuh112

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 mei 2007
Berichten
4
Waardering
0
Hoe weet je dat je je borst goed aan het trainen bent? En dan bedoel ik met name het gevoel wat je hebt tijdens het trainen op je borst. Is dat een drukkend gevoel, bijvoorbeeld tijdens een bench press TIJDENS de oefening maar ook na de oefening als je weer opstaat?
 
Je weet dat je je borst goed traint als je borst na verloop van tijd groter wordt en je voeding goed zit.
 
Ja, oke. Maar je voelt toch wel een bepaald gevoel tijdens het trainen. Net als bij biceps bijv. voel je wel of je je biceps aan het belasten bent.
 
Ja, oke. Maar je voelt toch wel een bepaald gevoel tijdens het trainen. Net als bij biceps bijv. voel je wel of je je biceps aan het belasten bent.

Ja natuurlijk. Als je curlt voel je het in je biceps. Maar daarom train je zo nog niet goed.
 
Maar wat verklaart dat gevoel dan, dat ik steeds heb tijdens en vlak na bench press, alsof iemand heel hard op mijn borstkas drukt?
 
Nee, dat weet je niet, zoalng je maar gaint. Net zoals een pomp ook niks met de groei etc. te maken heeft. Als ik maar wat ga doen en doe 5 oefeningen voor mijn borst voelt het ook nog goed die dag maar goed voor groei is het niet.
 
Back
Naar boven