Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by Buffster
Ik had even een vraagje... ik heb al genoeg schema's doorgenomen en wat betreft borst hebben ze allemaal vrij veel gemeen. Meestal worden er 3 oefeningen met 3 a 4 setjes aangeraden... Wat raden jullie mij en eventuele andere mensen die een borstachterstand hebben aan. Want ik werk nu al een tijd volgens een schema waarbij ik:
bench press 3*8 / 10*8*6*6
incline benchpress 3*8 / 10*8*6*6
flyes 3*8 / 10*8*6*6
soms doe ik er nog wat cable cross-overs bij.
Wat raden jullie mij nu aan, oefening erbij... andere oefeningen??
ik ben benieuwd!
greetz,
Ron
PS. Nog even een vraagje... zijn flyes en incline flyes te combineren op 1 dag met bench press en incline bench press??
Originally posted by Vinny
Robin had me aangeraden om 6 setjes incl press te doen, dus het zal toch wel goed zijn?
Originally posted by Vinny
Robin had me aangeraden om 6 setjes incl press te doen, dus het zal toch wel goed zijn?
Originally posted by 3XL
Als de bovenkant achterblijft gewoon alle aandacht naar de bovenkant. Shocken noemen we dat.
Originally posted by Robin
En de rest dan maar geen aandacht meer geven
Originally posted by Buffster
zie hier... de cable cross-over:
greetz,
Ron
Originally posted by bestoldschool
Die kende ik nog niet, eens proberen deze week
Originally posted by admin
cable flyes of CO is 2 keer hetzelfde
Originally posted by RichardV
Sorry T, maar hier ben ik het niet met je eens.
Je kan natuurlijk ook een bankje tussen de pulleys zetten en liggende flyes of incline flyes maken..... Is toch echt wel een andere oefening, al zijn cable crossovers ook een flye beweging.