Fitness Seller

Borsten wegtrainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bodybuilder0102

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2003
Berichten
1.134
Waardering
0
Yo :D ,

ik ben in 10 maanden 40 kilo afgevallen door basketbal voetbal etc. en gezond te eten. na die 10 maanden was het afvallen gestopt en ik ben 2 maanden daarna op fitness gegaan... na 10 maanden fitness was er inmiddels een jaar verstreken dat ik nog afviel en het afvalproces was weer begonnen en in 2 maanden ben ik nog eens 10 kilo afgevallen dus in totaal 50 kilo.
ik ben wel wat verstevigd (spier) in die 10 maanden fitness en ik voel me beter etc. maar ik heb nog ongeveer 10 a 15 kilo overgewicht wat ik langzamerhand wel kwijt zal raken (hoop ik) maar wat ik zie is dat het vet in mijn borsten (puntborst) heel weinig is verminderd waardoor ze erg opvallen nu. ik heb in die 10 maanden borstoefeningen gedaan, ze worde iets platter (maar ook groter door spieropbouw) maar het vet blijft er gewoon (het hangt als een soort topje op het spier) en dat ziet er niet bepaald fris uit. ik combineer krachttraining met cardio en daarnaast jog ik buiten.

??? mijn vraag: hoe kan ik het beste van deze grote borsten afkomen? specifieke borstoefeningen?

BVD
 
het is me idd aangeboden liposuctie te doen... ik was wel enthousiast tot ik dus een afspraak met de chirurg had.. die vertelde dat ik 4 strepen littekens per borst zou overhouden dus ik heb liever dat ik het zelf wegtrain... ook al duurt t nog 2 jaar ben nog jong dus heb de tijd. als het na 2 jaar oid nog steeds niet weg is dan neem ik wel een heroverweging omdat te doen
 
Je kunt dat vet niet plaatselijk verbranden oid. iig niet op korte termijn. Maar als je die laatste kg vet kwijt bent heb je wel kans dat t er beter bijstaat zegmaar...

Maar 50kg kwijt, zoiezo complimentje waard ! maar heb je nu ook niet loszittend vel etc? Ik denk dat, dat er ook wel mee te maken heeft.
 
ik heb gelukkig geen loszittend vel ... hoe? dont ask want ik weet het ook niet.. het ziet er juist heel goed uit.. alleen het laatste vet is zo abnormaal zacht , echt blubber ofzo.. hoop dat ik daar zsm vanaf kom

ik ga gewoon door met me dumbbells en kzie wel wat het resultaat is over nog een jaar
 
Originally posted by bodybuilder0102
ik heb gelukkig geen loszittend vel ... hoe? dont ask want ik weet het ook niet..

waarschijnlijk omdat je niet heel snel bent afgevallen (wel heeeel veel, respect!) .. ik denk dat als je in een paar weken 10 of 15 kg afvalt dat je sneller last van loszittend vel hebt dan in 10 mnd 40 kg.
 
Waarschijnlijk in je puberteiet hog e Oestogeen spiegels gehad (als compensatie door de extra testosteron). Hierdoor borstvorming ontwikkelt.
Komt vaker voor bij pubers (trekt vaak na puberteit weg, maar niet altijd).
 
gyno?? Dan gaat het niet meer vanzelf weg...
 
thnx voor de reacties enzo.. maar wat bedoelen jullie precies met: je kan het vet niet plaatselijk verbranden ???

en robin..wat is gyno ???
 
gynaecomastie. Dat is borstvorming... Kan enkel operatief verwijderd worden.

Met plaatselijk vet verbranden wordt bedoelt dat je een bepaalde oefening doet om bvb enkel op je buik vet te verbranden. Dat is dus onmogelijk... Het lichaam zal altijd de meest makkelijk te verbranden vetten aanspreken..ongeacht waar deze zitten.
 
Back
Naar boven