XXL Nutrition

Borsten

Bezoekers in dit topic

Juniormob

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2004
Berichten
10.821
Waardering
355
Lengte
1m85
Massa
140kg
Vetpercentage
5%
Hallo allemaal,

Ik heb een aantal kleine vraagjes wat betreft de vorming van de borsten.
Ik ben nu al een tijdje bezig met het (beter) ontwikkelen van mijn borsten. Ik heb me hierbij meer gericht op bovenborst, en ben eigenlijk "gestop" met onderkant borst. Dit heb ik voor twee redenen gedaan:

1. Ik had ergens gelezen dat: door het doen van bovenkant borst oefeningen je tepels meer naar onder gingen. En je dit effect tegenwerkte door onderkantborst oefeningen uit te voeren.

2. Een tweede reden dat ik meer met bovenborst bezig ben geweest is omdat deze achterliep, en ik de streep tussen mijn borsten wou verstevigen/duidelijker maken :D.

Nu vind ik dat ik door het leggen van mijn aandacht op mijn bovenkant borst de "streep" tussen me borsten wel heb bevordert. Dit omdat mijn bovenkantborst sterk is verbeterd.
Alleen het eerste puntje wilde ik graag jullie mening of dit genetisch bepaald is? of dat je dit kunt stimuleren door bovenkant borst oefeningen te doen en onderkant te vermijden...??

hieronder een goed voorbeeld...
Arnold0107.jpg


Greetz Juniormob
 
Dat verhaal van die tepels lijkt me een beetje onzin. Ze kunnen misschein wel iets verplaatsen, maar veel zal het niet zijn. Eerder als je veel vet op je borst krijgt.
 
haha "borsten" dat klinkt als een meisje:D
 
fijn daar helpen jullie me erg mee :D, i guess i just focus to much on the pecs ;)

greetz Juniormob
 
Onderkant borst is leiper, breezahsT.
 
hmm... Als je zeer goed ontwikkelde borst hebt gaan je tepels gelijk lager zitten, omdat er veel massa op zit.
Enfin, vaag uitgelegd, maar een goed vb hiervan is arnuld :

[Link niet meer beschikbaar]
 
borsten ? ben je een wijf /
borst zeggen we dan he
 
Idd, het is de borst. Heb dat verhaal van onderkant nog nooit gehoord. Doe gewoon lekker de presses en flyes op flat benches en op incline benches. Lijkt mij toch het beste
 
het gaat er dus om, om de tepels (net als arnold) naar onderen te "schuiven". Zoals eerder al is gezegd moet je hiervoor een goed ontwikkeld borst hebben. Mijn vraag is: wordt het schuiven van je tepels naar de onderkant TEGENGEWERKT met "onderkant borst" oefeningen.

En blijkbaar blijft het leuk om "leuke" opmerkingen te plaatsen ;)

greetz Juniormob
 
Geen idee of dat het tegenwerkt eerlijk gezegd...

maar hier is nog een leuke van Arnold voor mensen boven de 18 :D

http://www.ostrichink.com/aug2003/nakedtitle2.jpg -niet klikbaar


geen idee, maar sinds Arnold Creatine in de ban heeft gedaan in Californie doet ie het toch wel heel slecht (de .50BMG in de ban gedaan)
Ik denk dat ie het vooral van de ouwe vrouwtjes moet hebben in de volgende verkiezingen... :shake: :grumble:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven