AndroidHealthClinic

Borstimplantaten / Siliconen

Bezoekers in dit topic

Leilani

Novice
Lid geworden
9 okt 2014
Berichten
26
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
56kg
Vetpercentage
21%
Hallo dames,

Ik vroeg mij af hoe jullie hier tegenover staan. Ik was op zoek naar een topic hierover, maar kon het niet vinden..

Dit vind ik dus het enige nadeel van het sporten - dat je borsten kleiner worden. Hoe zien jullie dit? En heeft iemand van jullie implantaten/siliconen?
 
Staan heel veel topics van in de vrouwen sectie.

Gebruik de zoek functie ;)
 
Heb ik gebruikt, op borst implantaten, siliconen en borstimplantaten aan elkaar.

Maar kom er niks over tegen..? Heb je tips waar ik dan beter op kan zoeken? :D Wil natuurlijk niet een nutteloos topic starten, als er al meerdere zijn!
 
Ik wil ze in december of januari laten zetten, maar daar heb je denk ik geen fuck aan :)
 
Ik wil ze in december of januari laten zetten, maar daar heb je denk ik geen fuck aan :)

Jawel!!
Waarom ga je ze laten zetten? En wat (welke soort) ga je laten zetten?

Ik zoek gewoon wat ervaringen.. Omdat ik merk dat ik nu veel sport, maar dat ik het voor mijzelf erg lastig vind dat mijn cupmaat dan ook kleiner wordt. Ik wil heel graag doorgaan met de fitness, een vetpercentage rond de 15 is mijn streef.. Maar ik heb hier dus meer problemen mee dan ik had bedacht van tevoren. Wist uiteraard wel dat het ging gebeuren, maar dat ik er zo een last van zou hebben had ik niet bedacht.


Dankje Pillz voor je linkje! Die ga ik ook even doorlezen, maar die is meer als ik het zo zie over de soorten implantaten, maar niet echt over de beweegredenen.
Maar een goede: Ik had niet gezocht op borstvergroting haha.
 
in 4 jullie before and after pics!
 
Net alsof jij er iets van gaat zien

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Jawel!!
Waarom ga je ze laten zetten? En wat (welke soort) ga je laten zetten?

Ik zoek gewoon wat ervaringen.. Omdat ik merk dat ik nu veel sport, maar dat ik het voor mijzelf erg lastig vind dat mijn cupmaat dan ook kleiner wordt. Ik wil heel graag doorgaan met de fitness, een vetpercentage rond de 15 is mijn streef.. Maar ik heb hier dus meer problemen mee dan ik had bedacht van tevoren. Wist uiteraard wel dat het ging gebeuren, maar dat ik er zo een last van zou hebben had ik niet bedacht.


Dankje Pillz voor je linkje! Die ga ik ook even doorlezen, maar die is meer als ik het zo zie over de soorten implantaten, maar niet echt over de beweegredenen.
Maar een goede: Ik had niet gezocht op borstvergroting haha.
Linkje heb je veel meer aan ;)
 
:D Feisty... i like
 
Mijn vrouw heeft ze nu tien jaar en nog steeds geen problemen. Inmiddels een kleine meid van 5 en zij heeft netjes haar borst voeding gehad! Inmiddels na de zwangerschap is het gelukkig wat natuurlijker uit gaan zien!

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------


Maar jij zoekt weer eens op iets speciaals:rolleyes:

Ik zoek me ook weleens de tering, maar als iedereen eens leert correcte tags te gebruiken, maakt het zoeken een stuk makkelijker ;)
 
Hallo dames,

Ik vroeg mij af hoe jullie hier tegenover staan. Ik was op zoek naar een topic hierover, maar kon het niet vinden..

Dit vind ik dus het enige nadeel van het sporten - dat je borsten kleiner worden. Hoe zien jullie dit? En heeft iemand van jullie implantaten/siliconen?

Wat wil je weten?
In mijn log staat een hoop geschreven, misschien dat je daar wat aan hebt?
Ik heb ze 2 jaar terug laten vergroten omdat ik door t trainen/afvallen niks meer overhield en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.
 
Ik vind het prachtig, maar de risico's/pijn houden me tegen. Maar heb nu ook nog een hoog vetpercentage, als het lager is en ik echt niets meer overhoud bedenk ik me wellicht. Ik volg dit even.
 
Inmiddels een hoop lezen en pb'tjes verder.. (dankjewel SuuS!)

Ik heb aardig wat operaties gehad, ben niet zo bang meer voor pijn.. En de risico's zijn, afhankelijk van welke je wilt laten zetten, niet zo groot hoor Havermouttrutje. Het belangrijkste om te lezen vond ik ook dat je wel nog gewoon borstvoeding kan geven, daar zat ik zelf deels nog wel mee in mijn maag.

Op 21 oktober nu een consult staan bij een plastisch chirurg om te bespreken wat ik eventueel zou willen en of dat bij mij mogelijk is. Goed overleggen en voor mijzelf nadenken, omdat ik begrijp uit de ervaringen dat ik (zuster) 6 weken niet kan werken.. Administratief werk is gezien mijn werk geen optie, dus dit moet ik ook goed overleggen.

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Ik vind het prachtig, maar de risico's/pijn houden me tegen. Maar heb nu ook nog een hoog vetpercentage, als het lager is en ik echt niets meer overhoud bedenk ik me wellicht. Ik volg dit even.

Wat ik ervan begrijp, zowel van SuuS als van de ervaringsverhalen, maakt het niet uit als je borstimplantaten laat zetten terwijl je afvalt. Het zou eerder een "probleem" zijn als je aankomt.

Mijn fitnessdoel is mijzelf weer prettig voelen in mijn lichaam. Ik heb daarbij het doel dat mijn buik weer strak is, zoals voor de operaties. Ik gok, dat dat rond de 16% zit, maar ik kijk dus gewoon wanneer ik me weer fijn voel. En daar stop ik dan ook..

Als het bij jou het doel is echt zo gespierd mogelijk te worden (bodybuilding niveau), dan zou ik bekijken of je dat je hele leven wilt blijven of alleen maar een keer behaald wilt hebben. ( in de woorden van SuuS :P ) Want als je na dat niveau weer aankomt, kan het zijn dat implantaten wat meer gaan hangen, wat ik er dan van begrijp. =)
 
persoonlijk vind ik kleine, natuurlijke borsten.. mooier dan neppe grote borsten.. het lijkt vaak alsof ze erop zijn geplakt als het ware, de overloop (of gebrek aan overloop) is vaak goed te zien.
 
persoonlijk vind ik kleine, natuurlijke borsten.. mooier dan neppe grote borsten.. het lijkt vaak alsof ze erop zijn geplakt als het ware, de overloop (of gebrek aan overloop) is vaak goed te zien.

Ik snap je, daar ben ik ook bang voor. Gelukkig niet mijn bedoeling om opeens een cup F te laten zetten.
En het zien van de overloop/gebrek aan overloop is afhankelijk van welke techniek er gekozen wordt. (voor of achter de spier of dual plate)

Ieder zo zijn mening... Ik vind een cup A (of minder?) niks. Bij geen enkele vrouw..
 
Ik snap je, daar ben ik ook bang voor. Gelukkig niet mijn bedoeling om opeens een cup F te laten zetten. En het zien van de overloop/gebrek aan overloop is afhankelijk van welke techniek er gekozen wordt. (voor of achter de spier of dual plate) Ieder zo zijn mening... Ik vind een cup A (of minder?) niks. Bij geen enkele vrouw..

True, een vrouw met alleen tepels is ook niet zo.. Maar er is natuurlijk een verschil tussen klein en bijna niets.

Sowieso wacht je het denk ik nog even af neem ik aan? Tot welk percentage wil je zakken?
 
True, een vrouw met alleen tepels is ook niet zo.. Maar er is natuurlijk een verschil tussen klein en bijna niets.
Sowieso wacht je het denk ik nog even af neem ik aan? Tot welk percentage wil je zakken?


Ik heb sowieso pas op 21 oktober een consult, dan kan ik informeren en bekijken of ik het dan echt nog nodig vind/wil. In de tussentijd blijf ik uiteraard nog gewoon sporten en mijn vetpercentage verlagen.
Een nummer daarin noemen vind ik lastig, denk dat dat rond de 15%-16% ligt. Ik heb nergens haast mee, als het pas over een jaar of over twee jaar is, dan is dat zo.
Het gaat mij voornamelijk om het gevoel wat ik erbij heb, zowel bij het vetpercentage als bij het plaatsen van eventuele implantaten.
 
Back
Naar boven